Розробка уроку "Контрольний диктант "

Про матеріал
Конспект дає можливість з"ясувати рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів, рівень сформованості комунікативних умінь, удосконалювати вміння застосовувати здобуті теоретичні знання на практиці, розвивати логічне мислення, слухову пам"ять, удосконалювати навички самостійної роботи.
Перегляд файлу

Тема : Контрольний диктант

Мета: з’ясувати рівень засвоєння учнями знань із вивчених тем із розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія», сформованості комунікативних умінь, зокрема вміння слухати — розуміти; формувати вміння застосовувати на практиці здобуті теоретичні знання; розвивати логічне мислення, уважність.

Обладнання: текст диктанту.

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

 

ХІД   УРОКУ

 

І.   Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми

й мети уроку

(Оголошення критеріїв оцінювання диктанту, інструктаж щодо його написання.)

 

ІІ.  Основний зміст роботи

Написання учнями контрольного диктанту.

1)   Читання тексту диктанту вчителем.

                                        Осіння рапсодія

   Закінчилося літо. Осіння природа урочиста, барвиста, але вона не радіє. Адже попереду зима, а значить – холоду, хуртовини. Небо – бліде, з таким відтінком, якого не побачиш у літній період. Ягоди вже поховалися, а гриби, якщо і трапляються, то тільки найвитриваліші. Берези і осики красуються в нових нарядах: берізки – в золотих, а осики – у червоних. Для дерев настає особлива пора, поки вони ще хороші, намагаються залучити всіх яскравою палітрою осінніх фарб.

   У лісі, звичайно, красиво, але чогось не вистачає. Бракує співу від сходу до заходу сонця птахів. Вони полетіли в теплі краї.

   Сонце не дарує своє спекотне серце, воно лише все висвітлює навколо. Вітер дме без перерви, він скучив по осінньому привіллю.

                                                                                                                (За А.Давидовим)

2) Словникова робота. Пояснення слів рапсодія, палітра, привілля.

 

2)   Повторне читання тексту диктанту окремими частинами вчителем і написання його учнями.

3)   Заключне читання тексту вчителем, самоперевірка учнями написаного.

 

III Фізкультхвилинка

— Де ваші долоні?

(Діти показують руки,складають у кулачки.)

— Тут-тут-тут!

А в долонях пальчики живуть.

(Розкривають кулачки і показують пальчики в русі.)

Працювали пальчики — не лінувалися:

Набирали, друкували, малювали,

(імітують швидкий набір на клавіатурі  десятьма  пальцями, малювання стилосом)

Працювали, працювали — зупинилися.

А потім, а потім, а потім — стомилися,

(Повільно опускають руки на парту.)

 

VІ.  Домашнє завдання

1)   Написати твір- опис «До нас у місто прийшла зима...»

 

VIL.  Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

 Сьогодні на уроці складним для мене було...

 

 

 

 

docx
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку