Розробка уроку курсу за вибором «Каліграфія (з елементами розвитку зв’язного мовлення)», 1 клас. «Малювання. Мовленнєвий етикет».

Про матеріал

Урок розроблено за програмою курсу за вибором «Каліграфія» (з елементами розвитку зв'язного мовлення)1-4 класи (Автор програми: Нікулочкіна Олена Василівна, доцент кафедри початкової освіти та ребіліатаційної педагогіки КЗ «Запорізький інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР)

Одним з головних завдань початкової школи є планомірна і систематична роботи з формування каліграфічного письма. Уроки курсу за вибором «Каліграфія (з елементами розвитку мовлення)» допомагають учням розвинути дрібну моторику руки, цікаві форми та прийоми роботи формують в учнів позитивну мотивацію до навчання, знижують перевантаження і втому дітей.

Навчання каліграфічного письма і систематична робота над формуванням почерку учнів - одне з головних завдань початкової школи. Роль графічних навичок у навчально-виховному процесі надзвичайно велика, бо без оволодіння графікою неможливе вивчення будь‑яко­го навчального предмета.

Перегляд файлу

Урок 33

Тема уроку. Малювання. Мовленнєвий етикет.

Мета уроку:   закріплювати правила мовленнєвого етикету; вчити спілкуватися з однолітками; розвивати зв’язне мовлення учнів, дрібну моторику руки; пам'ять, фантазію, комунікативні навички, когнітивну сферу молодших школярів; поповнювати словниковий запас слів дітей, виховувати старанність у процесі індивідуальної діяльності.

 

Обладнання: розфарбовка, кольорові олівці, мультимедійна презентація, відеофільм «Ввічливі слова», музична фізкультхвилинка.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент.

 Привітання.

Встаньте, діти, всі скоріше,

Усміхніться всім миліше.

Привітайтесь: «Добрий день!»

Продзвенів дзвінок: «Дзелень!»

  • Подаруйте мені свої гарні, милі, світлі усмішки!
  •       У мене зараз дуже гарний настрій. А у вас?

Намалюйте у повітрі рукою смайлик, який відображає ваш настрій

 

 

 

 

 

 

(Учні «малюють» настрій. Опитування)

– Я хочу, щоб гарний настрій у вас не закінчився до кінця уроку.

  • А чого ви очікуєте від нашого уроку? (Учні відповідають.)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Сьогодні  Королева Письма запрошує вас продовжити подорож у країну мовленнєвого етикету.

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

      Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати вчитися мовленнєвому етикету, збагачувати словниковий запас, розвивати зв’язне мовлення; розвивати дрібну моторику руки.

ІV.  Мовленнєва розминка.

1. Промовляння чистомовок.

Че-че-че,
Че-че-че – 
Бабуся калачі пече.

Ча-ча-ча,
Ча-ча-ча –
Дай, бабусю, калача.

Чі-чі-чі,
Чі-чі-чі – 
Їж, будь ласка, калачі.

 

 

Ічка-ічка-ічка: Ось глибока річка.
Ачка-ачка-ачка: Пливла по річці качка.
Єчки-єчки-єчки: Знесла вона яєчки.
Чат-чат-чат: Навиводить каченят.
Чить-чить-чить: Плавать діточок навчить.
Ічці-ічці-ічці: Попливуть разом по річці.

 

  • Який звук часто чуємо?
  • Напишіть у повітрі букву Чч.
  • Напишіть носиком (плечиком) букву Чч.

 

V. Актуалізація опорних знань.

  1. Закріплення поняття «симетрія». Графічний самодиктант.

F:\мої розробки уроків каліграфії, 1 клас\графічні диктанти малюнки\мишка.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Робота над темою уроку.

  1. Робота над прислівям.

Мова чемна кожному приємна.

  • Як розумієте дане прислівя?
  1. Вивчення ввічливих слів. Прегляд відео «Ввічливі слова».

https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0c

  1. Робота в парах. Складання діалогу з використанням ввічливих слів.
  1. Музична фізкультхвилинка (про дружбу).

https://www.youtube.com/watch?v=sNvaWFmkuHE

 

 

 

 

VІI. Закріплення знань.     

  1. Математична розфарбовка.

Картинки по запросу розфарбовки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I. Підбиття підсумків. Рефлексія.

Добіг кінця наш урок. Чи справдилися ваші очікування?

– Що найбільше сподобалося на уроці?

– Що було вам найцікавіше?

– Яке завдання було найважчим?

– Яке завдання найлегшим?

– До чого спонукав урок?

– З яким настроєм ви завершуєте урок?

 

Використані джерела

Інтернетресурси:

http://doshkolenok.kiev.ua/zagadki/606-zagadky-pro-frukty-ta-ovochi.html

https://parafia.org.ua/dytyacha-storinka/skoromovky-lohopedychni-chystomovky/

https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0c

docx
Додано
29 серпня 2018
Переглядів
1267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку