Розробка уроку математики з теми " Вивчаємо прийом послідовного множення та ділення"

Про матеріал
Даний урок розроблений на основі мультимедійного комплексу В.Цупи до підручника Скворцової. Урок складено з урахуваням ососбливостей та успішності учнів класу. Дякую за увагу
Перегляд файлу

_____________________ (дата)

Тема. Використовуємо прийом послідовного множення і ділення.

Мета: ознайомити учнів зі сполучним законом дії множення; закріплювати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати старанність.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання

Ви вже знаєте майже все про числа першої тисячі, вмієте їх читати і записувати,  визначати розрядний склад, загальну кількість одиниць певного розряду, подавати числа у вигляді суми розрядних доданків. Навіть знаєте дещо про десяткову систему числення.

2. Гра «Хто швидше?» (поділ на 4 групи)

C:\Users\User\Desktop\Снимок.PNG

      0                                     79                                 50                           27

3.Калігафічна хвилинка

370 370 370 ………

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви ознайомитеся ще з одним законом дії множення, продовжите розв’язувати задачі.

IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

  1. Завдання 1. Заміни кругле число добутком числа і розрядної одиниці за зразком: 700 = 7 ∙ 100. ( СЛАЙД 6)
  2. Завдання 2. Заміни кругле число добутком числа і розрядної одиниці та виконай послідовне множення за зразком: 3*50 = 3*(5*10) …..
  3. Завдання 3. Чи можна виконати ділення на кругле число способом послідовного ділення? Виконай ділення за зразком

Висновок. Для будь-яких чисел а, b, с правильна рівність (а ∙ b) ∙ с = а ∙ (b ∙ с), або сполучний закон множення: щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше числопомножити на добуток другого і третього чисел.

Фізкультхвилинка

 Первинне закріплення (с. 42 з 6 )

— Досліди, як у ході ділення на кругле число можна замінити застосувати заміну дільника добутком розрядної одиниці та числа. Виконай ділення за зразком.

  1. Ознайомлення з пам'яткою  (с. 42 з 7)
  2. Виконай обчислення з коментарем (усно)

4. Робота над задачею (с. 42, завдання 8 )

Аналіз умови задачі. Складання короткої умови.

— Чи можемо зразу дати відповідь на питання задачі? Чому?

— Як дізнатися, скільки води викачує насос 1 годину ?

— Яку дію треба виконати, щоб відповісти на головне питання задачі?

— Запишіть розв’язання в зошити.

Сильніші учні складають вираз, усі решта розв’язують задачу по діях.

Розв’язання

Відповідь:

5. Творча робота над задачею

— Складіть задачу, подібну до попередньої, обернену

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що повторили на уроці?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Картка

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку