Розробка уроку з мистецтва 4 клас НУШ
тема: «Мистецтво та здоров’я»
за підручником Л.Масол .
Вчитель |
Акименко Олена Петрівна Гімназія 32 м. Кам’янське Дніпропетровська обл. |
Тема: Мистецтво та здоров’я
Мета : Познайомити з сучасним танцювальним мистецтвом, з’ясувати яким чином танець дарує позитивні емоції, та покращує здоров’я; отримати інформацію про сучасну професію-діджей. Розвивати та формувати вокальні навички та творчі здібності. Виховувати інтерес до культури,спорту, танцювальної музики. Музичний матеріал : сучасні бальні танці («Вальс», «Ча-ча-ча», «Самба») відео фрагменти спортивні танці («Хіп хоп», «Брейк данс», «Акробатичні») відео пісня муз.О.Злотника «Гопак», «Професія –діджей»- відео фрагмент, м/ф «Міньйони», « Ріо»- сучасні танцювальні елементи, руханка « Baby Shark», робота в групах танцювальна композиція «Рок-н-рол».
Тип уроку : урок поглиблення теми
Обладнання: фортепіано, проектор, екран, ноутбук, ударні та шумові музичні інструменти, підручник 4 клас (автор Л.Масол).
Хід уроку
1.Організаційний момент
Музичне вітання
Завітайте всі до нас, тут співа четвертий клас. Щоб всі радісні були, ну-мо! Разом почали! Добрий ,добрий день!
2. Актуалізація опорних знань.
а).оберіть слова, які підходять до нашої теми про мистецтво та здоров’я:
Аеробіка, квіти, сонечко, музика, олівець, руханка, м’яч, репетиція, цукерки, сцена ,фізичні вправи, веселка, хустка, акробатика, гітара, спорт, координація.
б). Знайдіть вірну відповідь- український народний танець :
Гопак, Полька, Кадриль, Аркан, Козачок, Шевчик, Менует, ,Метелиця ,Вальс, Плескач, Самба, Тропак, Танго, Увиванець, Гайдук, Повзунець, Рок-н-рол, Шумка, Тропотянка, Полонез.
3.Засвоєння нових знань Танець існував та існує в культурних традиціях всього людства дуже і дуже давно. Що таке танець? Танець- це вид мистецтва, де художні образи створюються засобами пластичних рухів людського тіла. Якщо танець - вид мистецтва,то яким чином мистецтво та здоров’я пов’язані між собою? Цікаво, але майже всі танцюристи мають відмінну фізичну форму. Танці розвивають координацію рухів, ритму, покращують самопочуття, настрій. За довгу історію людства танець змінювався. Існує дуже багато видів і форм танцю. На попередньому уроці ви багато цікавого дізналися про українські народні танці, а сьогодні наш урок присвячений сучасним танцювальним композиціям.
*Які ви знаєте сучасні танці ? *Відповіді учнів-
* А чи знайомі вам слова «дискотека «, «діджей»?
Діджей- це сучасна професія, основна робота діджея полягає у зведенні різних музичних композицій за допомогою спеціального обладнання.
Перегляд відео фрагменту «Професія –ДЖ».
Сучасні танці поділяють на бальні та спортивні. Які танці цікавлять вас більше,чому?
Відповіді учнів.
Перегляд відео фрагменту « Бальні танці».
Я впевнена , що ви теж гарно танцюєте, в цьому ми зараз всі переконаємось. Запрошую вас на фізкультхвилинку.
Руханка « Baby Shark»
Молодці, як чудово ви виконували танцювальні елементи. І настрій у вас покращився ,і почуття гарне.
Перегляд відео фрагменту «Спортивні танці».
Робота в групах
Виконати танцювальну композицію «Рок-н-рол». Мелодію виконує вчитель, імпровізація в різних темпах.
1-група-ложки;
2-маракаси;
3-дзвіночки і барабани
(завдання на сторінці 25 підручника «Мистецтво»). Як красиво звучав наш джазовий оркестр. Але я знаю, що ви не тільки добре граєте та танцюєте, а і прекрасно співаєте.
4.Вокально – хорова робота
*Поспівка «До-Мі –Солька», «Гріємося»
*Пісня «Гопак» муз. О.Злотника (робота над артикуляцією, диханням, розвитком сили голосу.
Повертаючись до теми нашого уроку, хочу вам запропонувати зустріч з улюбленими героями мультфільмів, які теж танцюють сучасні танці.
М/ф «Ріо», «Міньйони» -фрагменти
5. Закріплення нових знань
*Про які танці ви сьогодні дізналися?
*Професія людини, яка працює на дискотеках з різними музичними композиціями?
*Як танці впливають на здоров’я людини?
*Чи важливий темп у танцювальних композиціях?
*Які танці люблять ваші батьки та друзі?
6. Домашнє завдання
Намалюйте чи підберіть твори образотворчого мистецтва з різними видами, сучасних танців. Перегляньте популярні телевізійні проекти «Танці з зірками», «Кращий за усіх». Оцініть свою роботу та участь на уроці.
Вихід учнів з класу під звучання бального танцю «Вальс».