Розробка уроку "Моя кімната"

Про матеріал
Використання інтерактивної дошки та презентації для закріплення вивченої лексики , робота з інтерактивним додатком до підручника , створення творчого проекту.
Перегляд файлу

Тема:    My room

Lesson

 

Мета:

  •  закріпити вивчені лексичні одиниці з теми;
  • відпрацювати вживання конструкції Where is…?
  • відпрацювати вживання прийменників місця;

 

  • удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови;
  • розвивати навички монологічного та діалогічного  мовлення учнів, культуру праці та спілкування учнів на уроці;
  • розвивати  вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів та правильну вимову.
  •  виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови. сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби,

Обладнання: інтерактивна дошка, малюнки із зображенням меблів та кімнат, картки із завданнями,  постери, клей, вирізки (меблі) ,робочий зошит.     

 

  

Cours of the lеsson

 

  1. Organization moment
    1. Greeting Привітання

Teacher: Good morning, children! How are you? I am fine. Nice to see you!

 2.  Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: Today  we’re going  to speak on the topic “My room”. We’ll do a lot of different and interesting tasks. Today we are going to make a project of the room and to do that we have to learn some new words. Do you want to make a project? I hope you’ll like our lesson. Now let’s start the lesson

 

  1. Phonetic drills Фонетична розминка

Teacher: А для початку  щоб наші язички розім’ялися і гарно вимовляли звуки і слова - давайте їх потренуємо… Ось послухайте казочку про Містера Язичка, а ви мені допоможете… Містер Язичок по англійський буде Mr. Tongue. Show me your Mr. Tongue. “ Вранці Mr. Tongue прокинувся (діти труть очі, «пробуджуючись»), встав, відкрив шторки на вікні [w-w-w-w]. Погода стояла хороша, і він вигукнув [а:], [о:]. Mr. Tongue вирішив прибрати в квартирі. Він вибив килими [p]-[b]. Трохи пропилососив [t]-[d], протер дзеркало [h]-[h]. Mr. Tongue поснідав і вирішив попити чаю, але він був дуже гарячим, і Mr. Tongue подув [f]-[v].
     Після сніданку Mr. Tongue відправився погуляти. У дворі він побачив пташку з пташенятами. Вона звала їх: [vi]-[vi]-[vi].
     Під деревом сиділа мама-свиня з поросятами і звала їх: [wi]-[wi]-[wi]. Назустріч йому вибіг злий собака і загарчав: [r]-[r]-[r]. Mr. Tongue сказав у відповідь: [br], топнув ногою, і собака втік. Але раптом підповзла змія і зашипіла: [∫-∫-∫]. Зуб у змії зламався, і вона зашипіла: [θ-θ-θ]. Mr. Tongue посміхнувся і пішов додому, де його чекали справи.”

 

  

ІІ. The main part of the lesson

1.Повторення ЛО

А)Учитель показує зображення меблів, використовуючі інтерактивний додаток  онлайн до підручника (quickmindsapps.es)

1) робота з spinning

2) робота з coach the clouds

2.Робота з лексичним матеріалом

  • Repeat the words.  Повторення ЛО теми.  Презентація на тему урока

Учитель показує учням презентацію із зображенням меблів та запитує: « What’s this?» учні по черзі відповідають: «This is …» ( Table, lamp,chair,bookcase,shelf, picture,computer,TV, bed, )

 

  • Visualization

 Візуалізація прийменників. Учитель називає прийменники місця англ мовою  , учні показують відповідь використовуючі оточуючі  предмети.

 Teacher:  Lets show them with the help of our hands

( In, on, under)

 

  1. Physical minute.Фізкультхвилинка

          Учні виконують фшзичні вправи  або вільні рухи  під музичний супровід.

 

4.Writing. Розвиток писемного мовлення.

 

   Учитель.Pupils. look at the exercise 2 at page 30 copybook/ what can you see? Where is the monkey?  There is ….on,in,under.

 

  1. Project work Створення міні-проектів. Розвиток умінь говоріння

 

1) Учні розділені на групи за рядами. Кожна група отримує базовий малюнок кімнати і набір паперових меблів.

2) Учні самостійно клеюять меблі та створюють кімнату.

3) Представники групи виходять до дошки, описують кімнату 

 

 

 

ІІІ. Summary.

 1.Hometask (домашнє завдання записане на дошці)

Повт. ЛО теми; намалюватиі розповісти про свою кімнату.

 

  1. Учитель вручає памятні медалі учням

 

3) Summary

Today you’ve worked very hard, have been very active. During today’s lesson you have learnt a lot of interesting information.

So our lesson is coming to an end.

Do you like our lesson today?   Thank you for your work. The lesson is over. Goodbye!