Тема: My room
Lesson
Мета:
Обладнання: інтерактивна дошка, малюнки із зображенням меблів та кімнат, картки із завданнями, постери, клей, вирізки (меблі) ,робочий зошит.
Cours of the lеsson
Teacher: Good morning, children! How are you? I am fine. Nice to see you!
2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.
Teacher: Today we’re going to speak on the topic “My room”. We’ll do a lot of different and interesting tasks. Today we are going to make a project of the room and to do that we have to learn some new words. Do you want to make a project? I hope you’ll like our lesson. Now let’s start the lesson
Teacher: А для початку щоб наші язички розім’ялися і гарно вимовляли звуки і слова - давайте їх потренуємо… Ось послухайте казочку про Містера Язичка, а ви мені допоможете… Містер Язичок по англійський буде Mr. Tongue. Show me your Mr. Tongue. “ Вранці Mr. Tongue прокинувся (діти труть очі, «пробуджуючись»), встав, відкрив шторки на вікні [w-w-w-w]. Погода стояла хороша, і він вигукнув [а:], [о:]. Mr. Tongue вирішив прибрати в квартирі. Він вибив килими [p]-[b]. Трохи пропилососив [t]-[d], протер дзеркало [h]-[h]. Mr. Tongue поснідав і вирішив попити чаю, але він був дуже гарячим, і Mr. Tongue подув [f]-[v].
Після сніданку Mr. Tongue відправився погуляти. У дворі він побачив пташку з пташенятами. Вона звала їх: [vi]-[vi]-[vi].
Під деревом сиділа мама-свиня з поросятами і звала їх: [wi]-[wi]-[wi]. Назустріч йому вибіг злий собака і загарчав: [r]-[r]-[r]. Mr. Tongue сказав у відповідь: [br], топнув ногою, і собака втік. Але раптом підповзла змія і зашипіла: [∫-∫-∫]. Зуб у змії зламався, і вона зашипіла: [θ-θ-θ]. Mr. Tongue посміхнувся і пішов додому, де його чекали справи.”
ІІ. The main part of the lesson
1.Повторення ЛО
А)Учитель показує зображення меблів, використовуючі інтерактивний додаток онлайн до підручника (quickmindsapps.es)
1) робота з spinning
2) робота з coach the clouds
2.Робота з лексичним матеріалом
Учитель показує учням презентацію із зображенням меблів та запитує: « What’s this?» учні по черзі відповідають: «This is …» ( Table, lamp,chair,bookcase,shelf, picture,computer,TV, bed, )
Візуалізація прийменників. Учитель називає прийменники місця англ мовою , учні показують відповідь використовуючі оточуючі предмети.
Teacher: Lets show them with the help of our hands
( In, on, under)
Учні виконують фшзичні вправи або вільні рухи під музичний супровід.
4.Writing. Розвиток писемного мовлення.
Учитель.Pupils. look at the exercise 2 at page 30 copybook/ what can you see? Where is the monkey? There is ….on,in,under.
1) Учні розділені на групи за рядами. Кожна група отримує базовий малюнок кімнати і набір паперових меблів.
2) Учні самостійно клеюять меблі та створюють кімнату.
3) Представники групи виходять до дошки, описують кімнату
ІІІ. Summary.
1.Hometask (домашнє завдання записане на дошці)
Повт. ЛО теми; намалюватиі розповісти про свою кімнату.
3) Summary
Today you’ve worked very hard, have been very active. During today’s lesson you have learnt a lot of interesting information.
So our lesson is coming to an end.
Do you like our lesson today? Thank you for your work. The lesson is over. Goodbye!