Розробка уроку на тему " Іграшки "

Про матеріал
Розробку уроку з англійської мови для учнів 2 класу допоможе для введення нових лексичних одиниць у ігровій формі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Іграшки та ігри

МЕТА:

 1) НАВЧАЛЬНА:

  • активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми                           «Ігри та іграшки»;

  -формувати навички і уміння іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма);

 

 2) РОЗВИВАЛЬНА:

    -    розвивати інтонаційний слух, навички звуковимови, звуконаслідування,     здібність до імітації;

 -    розвивати психічні процеси: пам’ять, увагу, уяву, творче мислення;

-  продовжувати роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі, в парах, в групах;

-    сприяти розвитку кмітливості, мовленнєвої здогадки;

 

 3) ВИХОВНА:

-    виховувати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою;

-    почуття відповідальності за колективну справу.

 

ОБЛАДНАННЯ: тематичні малюнки, підручник “English 2” , картки для читання, англійська абетка, магнітофонні записи пісень та фізкультхвилинки.

 

                           ХІД УРОКУ:

  1.                           ОРГ. МОМЕНТ
  1.                  Привітання

Бесіда в режимі T – Ps; пісня “Good Morning” з курсу “Blue Skies”.

  1.                  Повідомлення теми і мети уроку

Teacher: Let’s begin our lesson. I think that our lesson will be interesting. Today we shall speak about toys, play games.

 

  1.                  Уведення в іншомовну атмосферу

Учні, за бажанням, розповідають вірші про іграшки.

                     My Pretty Doll                                         I’ve got a Kite

My pretty doll                                            I’ve got a kite,

Is very small,                                             My kite is white,

I like my pretty                                          My kite is in the sky.

Little doll.                                              

 

                                  

T: But firstly, let’s prepare our tongue to our work. Do you know any English rhymes about toys? Who wants to recite them? Are there any volunteers?

P1, P2; together; P3, P4; together

T: Thank you. Take your “happy faces”.

 

 

  1.             ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Активізація лексичного матеріалу теми.

- Brainstorming. Mind-map “Toys We Like Best”

T: I know children like to play with toys at home and school. What toys do you play with? What toys do you know? Let’s draw our mind-map. Ps називають назви іграшок

2. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

1) game “Magic box”.

    Робота в режимі T – Ps

Вчитель пропонує дітям пограти в гру, чим залучає дітей до спілкування, надає зразок мовленнєвої ситуації.

T: Imagine that I’m Alice from England. I have many toys for you, dear children, in my old magic box. Look! You may take a toy from the box and answer the questions:

  •             What toy do you have?
  •             What colour is it?
  •             Is it big or small?
  •             Do you like this toy?

Вчитель дякує учням за роботу, коментує відповіді, дає поради.

2) game “At the Shop”.

З метою вдосконалення навичок діалогічного мовлення вчитель пропонує наступну гру.

T: Let’s play another game “At the Shop”. Imagine that I’m a shop-assistant.

You are buyers at the shop. You are welcome to buy the toys.

Робота відбувається в режимі P1 – P2; P3 – P4.

Model:              - Good morning!

                    -   Good morning!

                    - Give me a brown monkey, please.

                    - Here you are.

                    - Thank you.

                    - You are welcome.

                    - See you soon.

                    - See you later.

Вчитель підводить підсумок роботи на даному етапі, спонукаючи до подальшої активної участі в процесі спілкування.

Для запобігання перевантаження учнів пропонується відпочити, виконавши фізичні вправи під музику.

3. Розвиток навичок читання.

- game “Our Stones”

Щоб дітям процес навчання читання не здавався важким і нудним, вчитель пропонує наступну гру з тематичними картками-словами (слова – назви кольорів, назви деяких іграшок, вивчених дієслів), що вивішуються на дошці. Учні повинні серед великої кількості слів знайти тематичне слово, прочитати його і скласти з ним речення.

T: On the blackboard you can see a large chart containing the words indicating colours, toys and verbs. Your task is find and read the words meaning colour and recite a rhyme using this word. Then you should find, read and make up sentence with the word indicating verbs/ toys.

- Робота з підручником

Вчитель підводить підсумки роботи, дає оцінку роботи і успіхів кожному учневі.

 

  1.         Проектна робота. Робота в групах.

- ABC-song

Ps співають пісню для активізації навичок вживання літер алфавіту, що знадобиться під час виконання проектів.

 

 

 

T: Your task is match the dots in the alphabetical order and draw a toy. Then write a short description of it using the words from the bank. You have 7 min. after that a representative of the groups should deliver the results of your work and the story.

Під час виконання завдання звучить тиха, спокійна мелодія, створюючи відповідний настрій.

Після захисту робіт вчитель підводить підсумок, а учні протилежних команд висловлюють свої враження.

 

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1.          Підведення підсумків.

Вчитель дякує учням за роботу на уроці. Дає рекомендації для подальшої успішної роботи.

T: Thank you for your hard work. You are great today. Let’s sum up the results of our work. How many “happy faces” have you got? Who are the best today? Here are nice prizes for you, my dear children.

  1.          Домашнє завдання.

Повторити улюблений вірш або пісню про іграшки.

T: Stand up, please! Good bye! See you soon!