Мета: Повторення порядкової лічби в межах 10; назв геометричних фігур та повторення визначень «пряма», «промінь», «відрізок»; «сусідів числа»; знаків рівності «>», «<», «=». Ознайомити учнів з термінами «доданок» і «сума», учити учнів складати й обчислювати вирази на додавання за малюнками та схемами; розвивати вміння працювати з цеглинками LEGO, удосконалювати навичку усного обчислювання в межах першого десятку; закріпити поняття «переставний закон додавання», розвивати мислення, увагу, пам’ять, уяву, збільшувати словниковий запас учнів, поглиблювати знання про особливості існування звірів. Збільшувати інтерес до вивчення предмета. Виховувати любов до природи, бажання її берегти та примножувати.
Обладнання: казкові герої (Маша, Міша, Лисичка, Кабан, Вовк, Білочки, Їжак), декорації (дерева, гриби, пеньок, місток), геометричні фігури, предметні картки та картки з схемами задач, картки з використанням конструктора LEGO,метелики, квіти, бджілки, крокодили, цирк, машинки, парковка, галявина, автомат для жувальних гумок, ІКТ.
Хід уроку
Знову нас вітає країна Математика
Ігри, приклади, задачі – все це для вас!
Бажаю вам кмітливості,
За роботу, в добрий час!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Геометричні фігури (місток із геометричних фігур + дати визначення «пряма», «промінь», «відрізок»).
IV. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.
Ой, а куди це ми з вами потрапили, діти ? (На галявину). Що ми бачимо на галявинці? (метелики і ромашки). Можемо ми відразу сказати, скільки метеликів і квіточок разом? А що потрібно зробити, щоб знати їхню кількість? (порахувати).
1. На яку ромашку сяде метелик?
(діти вирішують приклади називаючи компоненти дії додавання).
- Ось, ми й дісталися лісу,тут напевно нам зустрінуться лісові звірята і можна подивитися, як вони готуються до зимівлі і що вони для нас приготували.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
1. Запаси для Білочок (білочка до кошиків збирає горішки, шишки та грибочки).
2. Погодувати Їжачка (на спинці в їжачка грибочки та яблучка – порахуй запаси їжачка).
3. Завдання від Лисички (Склади вираз за малюнком).
5. Завдання від Кабана (Склади задачу за схемою).
6. Завдання від Вовка (Задачі з LEGO).
- Діти, ось ми й прийшли в гості до Мишка!
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
І він вирішив зробити Марійці сюрприз, запросити її до цирку.
7. Цирк.
8.Автомат з жуйками.
VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
Ось, і закінчилася наша прогулянка. Марійці час повертатися додому.
Вам сподобалося ходити в гості?
— Яку дію треба виконати, щоб дізнатися скільки всього?
— Як називають числа, які додають?
— Як називають результат додавання?