Розробка уроку на тему «Помешкання індіанців.»

Про матеріал
повторити й активізувати ЛО теми; ознайомити з новим лексичним матеріалом; повторити граматичний матеріал: теперішні та минулі часи дієслів; навчати складати монологічні та діалогічні повідомлення за темою; продовжувати формувати навички пошукового читання; розвивати ерудицію учнів; виховувати інтерес до культури та історії американського народу.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок №

Tема:  Помешкання індіанців.

 

Мета:  повторити й активізувати ЛО теми; ознайомити з новим лексичним матеріалом; повторити граматичний матеріал: теперішні та минулі часи дієслів; навчати складати монологічні та діалогічні повідомлення за темою; продовжувати формувати навички пошукового читання; розвивати ерудицію учнів; виховувати інтерес до культури та історії американського народу.

 

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах.

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

Т: Good morning, children!

Ps:Good morning, teacher!

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we'll continue speaking about American Indiana In general and about their houses in particular.

3.Перевірка домашнього завдання.

 

1)РЗ, впр. 1 (с. 01).

Учні виходять до дошки та записують слова за темою «Американські індіанці»І які вони знайшли в таблиці.

 

2)РЗ, впр. 2 (с. 91).

Учні по черзі читають речення, які вони склали з поданих сліп.

4.Уведення в Іншомовну атмосферу.

 Гра «MakeaSentence».

Учитель просить учнів усно скласти по одному реченню за темою «Американські індіанці». Якщо учень не може цього зробити, пін декламує будь-який вірш англій­ською мовою.

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Reading1. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 168).

 1) Етап підготовки до читання.

а) Впр. 1а (с. 168).

Т: Look at the pictures on page 168. Doscribe the Іюияея you can щ there. Учні розглядають малюнки й описують будівлі, які бачать на них.

б) Впр. lb (с. 168).

 

Т: Write three questions you'd like to find answers from the text below.

Учні записують у зошити по три запитання, на які б вони хотіли знайти відповіді в тексті.

в) Презентація лексичного матеріалу тексту.

Учні працюють у групах по троє-четверо. Учитель роздає картки зі словами, що можуть заважати розумінню тексту. Потім просить знайти ці слова у тексті та подумати, в якому саме значенні їх застосовано. Учні знаходять слова, читають, які значення пропонуються, та обирають, після обговорення у групі, правильну відповідь. Потім записують слова з перекладом у словнички.

Choose and circle the letter of the correct variant.

 

1)poles

а) жердини

b) полюси

 

2)tied

а) з'єднаний

b) зв'язаний

 

3) 3)bottom

 

а) а)низ

Ь) б)той, що знизу

4) 4)needles

 

а) а)голки

Ь) б)інструменти

5) 5)twisted

 

а) а)скручували

Ь) б)зривали

6)  6)thread

 

а) а)мотузка

Ь) б)нитка

7) 7)pillows

 

а) а)простирадла

Ь) б)подушки

8) 8)hunt

 

а) а)полювання

Ь) б)танок

 

2)Етап читання.

Т: Read the text and complete the table.

Учні самостійно читають текст і заповнюють таблицю, подану у вправі.

 

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Учні в парах, спираючись на подану в таблиці інформацію, повідомляють один одного про те, що вони дізналися з тексту.

Speaking2. Розвиток умінь мовленим.

1)Впр. З (с. 169).

Учні заповнюють пропуски в діалозі, потім у парах читають та інсценують його за ролями.

 

2)Гра «Simple Simon*.

Т: Simple Simon says telling about American Indians and made some mistakes. Let's correct them.

Simple Simon says: «The customs of Indian tribes were the same*.

Ps: No. The customs of Indian tribee were different!

T: Simple Simon says: «Indians grew fruits and vegetables*.

Ps: No. Indians ate fruits and plants that grew wild.

T: Simple Simon say a: «Tepee is Indian food*.

Ps: No. Tepee is an Indian house!

T: Simple Simon says: «Tepee walls were cotton».

Ps: No! Tepee walls were made of buffalo skins! etc.

Grammar3. Повторення граматичного матеріалу: теперішні та минулі часи дієслів.

1) Впр. 4 (с. 169).

Учні ставлять дієслова в дужках у відповідні часові дієслівні форми. Потім по черзі читають речення.

 

 2) Впр. 5 (с. 169).

Учні самостійно заповнюють пропуски в реченнях формами дієслова у відповідному часі, потім ланцюжком читають текст вправи.

III. заключна частина уроку.

Homework1. Домашнє завдання.

1)РЗ, впр. 1 (с. 92), письмово.

2)РЗ, впр. 2 (с. 92), письмово.

 

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі Т-РІ-РІ.

Т: Was the lesson interesting? What topic have we revised today? What did you practise to speak about? What activity did you like most? Let's remember as many places of interest in Kyiv as we can.

Учні пригадують і називають визначні місця Києва.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
8 травня 2020
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку