Розробка уроку на тему «Повторення.»

Про матеріал
Мета: навчальна: повторити граматичний матеріал: теперішній неозначений час, теперішній тривалий час, теперішній доконаний час минулий неозначений час, минулий тривалий час, майбутній неозначений час; повторити лексику за темою «У школі»; розвивальна: продовжувати формувати навички писемного мовлення; розвивати вміння висловлювати свою точку зору; розвивати комунікативні здібності учнів; виховна: виховувати інтерес до навчання.
Перегляд файлу

Урок №6

Підтема:  Повторення.

Мета:  навчальна: повторити граматичний матеріал: теперішній неозначений час, теперішній тривалий час, теперішній доконаний час минулий неозначений час, минулий тривалий час, майбутній неозначений час; повторити лексику за темою «У школі»;  розвивальна: продовжувати формувати навички писемного мовлення; розвивати вміння висловлювати свою точку зору; розвивати комунікативні здібності учнів;                                     виховна: виховувати інтерес до навчання.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи.

 

ХІД УРОКУ

  1. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: Hello, children! Nice to see you!

Ps: Nice to see you, too!

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today's lesson is devoted to grammar revision. We'll practise Past, Present and Future Tenses in exercises, rhymes and dialogues. We'll also remember some vocabulary connected with school. But first let's check on your homework.

3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 5).

Учні читають слова, які вони записали, та називають їх по буквах.

 2) РЗ, впр. 2 (с. 5).

Два учні читають діалог. Клас перевіряє правильність побудови запитань.

 

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Т: Look at the poem on your cards. You can see that some of the words are missing. Complete the poem with the words from the box. Mind the rhyme! Учні отримують картки для індивідуальної роботи. Учні повинні заповнити пропуски у вірші, що на картках, використовуючи подані слова. Потім один із учнів читає вірш, а вчитель перевіряє правильність вживання слів.

Complete the poem with the words from the box.

Train  sure  Lane   rain   red   bought

 

THE RED UMBRELLA

I bought a_________umbrella,

But I left it on the train.

 I lost my red umbrella.

Now I think it's going to _______________.

I think it's going to rain today.

I'm__________it's going to rain.

I'll buy a new umbrella

In the shop on White Rose________________ 

I_______________ a new umbrella

In the shop on White Rose Lane.

And I think I'll never leave

This new umbrella on the____________. 

T: What grammar structures are used in this poem? Read the sentences with the Present Simple/Present Continuous/Past Simple/Future Simple.

Учні знаходять у тексті вірша речення із зазначеними граматичними часами та зачитують їх.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Повторення граматичного матеріалу: теперішній неозначений час, теперішній тривалий час, теперішній доконаний час, минулий неозначений час, минулийтривалий час, майбутній неозначений час.

1) Виконання завдання на картках.

Refer to the Grammar Reference on pages 186—190 of the textbook to complete the tablel

Tense

When to use

Is used with the words

Example

Present Simple

Habits and routines, feelings opinions

Never, seldom, often, always, usually, sometimes

I usually play football on Sundays.

Do you usually play football on Sundays?

I don’t play football on Sundays.

 

Present Continuous

 

 

 

Present Perfect

 

 

 

Past Simple

 

 

 

Past Continuous

 

 

 

Future Simple

 

 

 

 

Т: Refer to the Grammar Reference on pages 186—190 of the textbook and complete the table in your handouts.

Учні, спираючись на матеріал граматичного розділу зі с. 186—190 підручника, заповнюють таблицю необхідною інформацією стосовно граматичних часів. Потім відповідають на запитання вчителя.

Т: What action does the Present Simple/Continuous etc. express? What words do we use with the Present Simple/Continuous etc.? Now read your examples of the sentences in the Present Simple/Continuous etc.

 2) Впр. la (c. 14).

Спочатку вчитель звертає увагу учнів на виділені слова та пояснює їхнє значення. Т: What does the word combination «sports .equipment» mean? It means the tools, clothing, or other items needed for sport activity.

Now try to guess the meaning of the words «psychologist» and «semester». They sound very much alike their Ukrainian equivalents.

Учні здогадуються про значення слів «psychologist» та «semester», спираючись на подібність звучання англійського й українського варіантів цих слів.

Потім учні читають речення вправи і називають граматичні часи цих речень.

3) Впр. lb (с. 14).

Учні письмово, в зошитах, складають по шість речень за темою «Шкільне життя», використовуючи кожний із шести граматичних часів, що зустрічаються у впр. 1а.

Учитель просить кількох учнів, за бажанням, прочитати речення. Наприкінці уроку вчитель збирає зошити і перевіряє правильність побудови речень.

4) РЗ, впр. 2 (с. 6).

Учні знаходять граматичні помилки в реченнях і виправляють їх. Потім ланцюжком читають виправлені варіанти речень.

5) Граматична гра «Sentence Game».

Клас розподіляється на три команди. Учитель пише на дошці словосполучення для речень: have Math/on Thursdayf go/to the theatre, help/Mum about the house, meet friends/in the evening, do well/English tests, learn j the poem.

3a 5 хвилин команди повинні скласти якомога більше речень з поданими словосполученнями: перша команда повинна скласти речення у теперішньому неозначеному та тривалому часі, друга команда — у теперішньому доконаному та минулому неозначеному часі, а третя — у минулому тривалому та майбутньому неозначеному часі. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримує найбільшу кількість балів.

Speaking 2. Розвиток умінь мовлення. Впр. З (с. 14).

Учні читають твердження й обговорюють їх у парах, використовуючи мовленнєві зразки вправи.

Vocabulary 3. Активізація мовленнєвих зразків. Впр. 4 (с. 15).

Practice

 Учні знаходять і називають слова за темою «У школі». Потім учитель пропонує скласти .два-три речення із цими словами. Учні по черзі читають складені речення вголос, решта класу перевіряє правильність виконання завдання.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 6), письмово.

2) Впр. 5а (с. 15), письмово.

3) Впр. 5Ь (с. 15): принести фотографії з літніх канікул і бути готовими описувати їх.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T-p1-p2.

Т: What tenses have we remembered today?

How many of present/past tenses have we revised?

How many of simple/continuous tenses?

Which words help us to ask questions?

How many of them can you remember?

Give one example of the sentence in the Present Simple/Past Simple etc.

Учні пригадують приклади речень у граматичних часах, зазначених учителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку