Розробка уроку на тему "Зимові фантазії"

Про матеріал
Дана розробка уроку стане корисною як для молодих вчителів з образотворчого мистецтва так і для вчителів зі стажем у роботі. Цікавий, насичений урок інтерактивними вправами. Представлена розробка має активні посилання. Мета уроку: вчити міркувати та фантазувати, працювати з холодними кольорами; формувати асоціативно-образне мислення; активізувати знання про зиму; розвивати творчу уяву, індивідуальні здібності; виховувати в учнів зацікавленість до образотворчого мистецтва, уважність, естетичний смак та почуття прекрасного.
Перегляд файлу

 

                          Урок з образотворчого мистецтва для учнів 2 класу

Тема. ЗИМОВІ ФАНТАЗІЇ

Мета: вчити міркувати та фантазувати, працювати з холодними кольорами; формувати асоціативно-образне мислення; активізувати знання про зиму; розвивати творчу уяву, індивідуальні здібності; виховувати в учнів зацікавленість до образотворчого мистецтва, уважність, естетичний смак та почуття прекрасного.

Обладнання:

  1. Для вчителя:репродукції картин відомих художників, навчальні роботи,  матеріали для демонстрації послідовності і техніки виконання роботи.
  2. Для учнів: клейонка, баночка для води, фарби, альбом, пензлі,палітра, серветка, олівець, гумка.

Тип уроку: комбінований

Підручник: “Мистецтво” Олена Калініченко, Людмила Аристова

 Хід уроку (40 хв)

I. Організація класу

   1. Привітання. Вправа “Настрій”

  •          Доброго дня, діти! З яким настроєм Ви завітали на урок  образотворчого мистецтва? (Діти за допомогою смайликів-сніжинок показують свій настрій).

    2. Вправа “Очікування”

  •          Діти, що Ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? (відповіді учнів).
  •          Сподіваюсь,  що Ваші очікування виправдаються в кінці уроку та у кожного із Вас настрій буде схожий на сніжинку, яка посміхається.

 

2. Вправа “Налаштування”.

  •        Перевірте, щоб у вас на столі лежало все необхідне: альбом, фарби, олівець, гумка, пензлі, а все інше приберіть, щоб вам нічого не заважало.

II.  Активізація знань

1.Бесіда про зиму “Я Вам, а Ви - мені”

  •          Яка зараз пора року?
  •          Чим вона відрізняється від іншої пори року?
  •          Якими кольорами можна зобразити зиму на полотні, папері?
  •          Названі вами кольори відносяться до холодних кольорів чи теплих?

2. Вправа “Хвилинка милування”

 (https://www.youtube.com/watch?v=DHzU7ryMcN8&t=77s)

  •          Діти, давайте разом хвилинку  будемо милувати, насолоджуватися зимовими краєвидами. Будьте уважні, звертаючи увагу на кольорову гаму у відеоматеріалу.

IIІ. Вивчення нового матеріалу

1. Мотиваційний момент

  •          Діти, сьогодні наш художник мороз  Морозенка хотів нам подарувати чудасії. Які та де, Ви дізнаєтеся, коли відгадаєте загадку.

2. Робота із загадкою

Мороз малює чарівні,

Гарні квіти крижані,

На шибках – казкові маки,

З ним узимку дружить всякий.

Вимальовує старанно

Всі узори бездоганно.

  •          Тож, які чудасії хотів подарувати Морозенко?
  •          Де саме малює мороз?  (Відповіді дітей)
  •          Діти, наш мороз Морозенко такий вітівник казковий. Давайте заглянемо до його мистецької скарбнички.

3. Перегляд відеоматеріалу “ Морозні візерунки”

(https://www.youtube.com/watch?v=PkvJ6-19vCo)

4. Оголошення теми і мети уроку

   Отже, що ми будемо малювати сьогодні на уроці?

Правильно ми будемо малювати всі на одну тему “Зимові візерунки на вікні”.

 

5. Робота з підручником (сторінка 46 - 47).

Обговорення ілюстрацій та зразків .

-Як ви гадаєте, дивлячись на варіанти 1 -2 (сторінка 47) чи мають наші зразки центр ?

- А можуть мати?

-Чому?(бо центральним зображенням є зазвичай найважливіше і на нього звертають увагу в першу чергу).

- Чи користувався автор робіт простим олівцем?

- Хто з Вас впевнений, що зможе не користуватися простим олівцем, будь ласка, спробуйте.

8. Інструктаж роботи.

-Альбом покласти в положенні щоб було зручно малювати.

-Склянку з водичкою поставити подальше від себе, слідкувати щоб вода не потрапила на комп'ютерні пристрої.

- Спроектували свій візерунок. (Кожен учень по різному. Одні користуються відразу фарбами, а інші спочатку працюють  простим олівцем).

-Працюємо простим олівцем, видаляємо гумкою зайве, а потім розфарбовуємо.

- Працюємо охайно, необхідно користуватися палітрою, різними за товщиною пензлями, які потрібно не залишати  у воді.

-Дотримуйтесь правил ТБ.

ІІІ. Практична, самостійна робота (диференційовано).

За бажанням учні обирають чи працюватимуть за зразком підручника чи за власним задумом.

Вчитель контролює виконання. Допомагає кому потрібно.

       

 Фізкультхвилинка для очей

(https://www.youtube.com/watch?v=7LnNA0OHDUI)

IV. Підсумок уроку

1. Закріплення матеріалу

-Що ми малювали на уроці?

-Яка була тема уроку?

-Які кольори використовували?

2. Презентація дитячих робіт

 (Діти демонструють свої роботи і словесно самооцінюють самі себе)

3. Вправа “Рефлексія очікувань”

 -Діти, чи виправдалися Ваші очікування? ( Учні відповідають).

 4. Вправа “Настрій”

 (Учні та вчитель показують за допомоги смайликів - сніжинок (з посмішкою та сумна) який настрій у них на кінець уроку).

 

5. Завершення уроку

- Молодці. Дякую Вам за прекрасні роботи. Бажаю  спокійного дня. До зустрічі.

 

 

 

 

                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           

 

 

docx
Додано
16 грудня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку