Урок з образотворчого мистецтва для учнів 2 класу
Тема. ЗИМОВІ ФАНТАЗІЇ
Мета: вчити міркувати та фантазувати, працювати з холодними кольорами; формувати асоціативно-образне мислення; активізувати знання про зиму; розвивати творчу уяву, індивідуальні здібності; виховувати в учнів зацікавленість до образотворчого мистецтва, уважність, естетичний смак та почуття прекрасного.
Обладнання:
Тип уроку: комбінований
Підручник: “Мистецтво” Олена Калініченко, Людмила Аристова
Хід уроку (40 хв)
I. Організація класу
1. Привітання. Вправа “Настрій”
2. Вправа “Налаштування”.
II. Активізація знань
1.Бесіда про зиму “Я Вам, а Ви - мені”
2. Вправа “Хвилинка милування”
(https://www.youtube.com/watch?v=DHzU7ryMcN8&t=77s)
IIІ. Вивчення нового матеріалу
1. Мотиваційний момент
Отже, що ми будемо малювати сьогодні на уроці?
Правильно ми будемо малювати всі на одну тему “Зимові візерунки на вікні”.
5. Робота з підручником (сторінка 46 - 47).
Обговорення ілюстрацій та зразків .
-Як ви гадаєте, дивлячись на варіанти 1 -2 (сторінка 47) чи мають наші зразки центр ?
- А можуть мати?
-Чому?(бо центральним зображенням є зазвичай найважливіше і на нього звертають увагу в першу чергу).
- Чи користувався автор робіт простим олівцем?
- Хто з Вас впевнений, що зможе не користуватися простим олівцем, будь ласка, спробуйте.
8. Інструктаж роботи.
-Альбом покласти в положенні щоб було зручно малювати.
-Склянку з водичкою поставити подальше від себе, слідкувати щоб вода не потрапила на комп'ютерні пристрої.
- Спроектували свій візерунок. (Кожен учень по різному. Одні користуються відразу фарбами, а інші спочатку працюють простим олівцем).
-Працюємо простим олівцем, видаляємо гумкою зайве, а потім розфарбовуємо.
- Працюємо охайно, необхідно користуватися палітрою, різними за товщиною пензлями, які потрібно не залишати у воді.
-Дотримуйтесь правил ТБ.
ІІІ. Практична, самостійна робота (диференційовано).
За бажанням учні обирають чи працюватимуть за зразком підручника чи за власним задумом.
Вчитель контролює виконання. Допомагає кому потрібно.
Фізкультхвилинка для очей
(https://www.youtube.com/watch?v=7LnNA0OHDUI)
IV. Підсумок уроку
1. Закріплення матеріалу
-Що ми малювали на уроці?
-Яка була тема уроку?
-Які кольори використовували?
2. Презентація дитячих робіт
(Діти демонструють свої роботи і словесно самооцінюють самі себе)
3. Вправа “Рефлексія очікувань”
-Діти, чи виправдалися Ваші очікування? ( Учні відповідають).
4. Вправа “Настрій”
(Учні та вчитель показують за допомоги смайликів - сніжинок (з посмішкою та сумна) який настрій у них на кінець уроку).
5. Завершення уроку
- Молодці. Дякую Вам за прекрасні роботи. Бажаю спокійного дня. До зустрічі.