Розробка уроку навчання грамоти для 1 класу "Закріплення знань про звукове значення букви "ша". Перевірка навичок читання. "

Про матеріал

Урок проводиться у виді турніру. Його метою є закріплення знань учнів про букву "ша" та її звукове значення; удосконалення навичок виразного читання, звукового та звуко-буквеного аналізу слів; збагачування словникового запасу учнів; розвивати фонематичний слух, аудіативні вміння, навички спілкування у групі, колективі; навички виразного та динамічного читання; сприяти розвитку фантазії, творчості; виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання оберігати й допомагати птахам взимку;

Перегляд файлу

Тема: Закріплення знань про звукове значення букви "ша". Перевірка навичок читання. Урок-турнір

Мета: закріпити знання учнів про букву "ша" та її звукове значення; удосконалювати навички виразного читання, звукового та звуко-буквеного аналізу слів; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати фонематичний слух, аудіативні вміння, навички спілкування у групі, колективі; навички виразного та динамічного читання; сприяти розвитку фантазії, творчості; виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання оберігати й допомагати птахам взимку; 

 

 Організаційний  момент.

Пролунав дзвінок, починаємо урок.

Працюватимем старанно, щоб почуть наприкінці,

Що у нашім першім класі  усі учні –

Учні: Мо – лод – ці !

Девіз уроку: Вчитись читати, говорити, мислити, творити.

Вчитель: Діти, до нас на урок завітала ваша знайома дівчинка-українка Малуша, вона хоче разом з вами запам’ятати нову букву і до того ж в неї є сюрприз для вас, про який ви дізнаєтесь ближче до кінця уроку.

ІІ. Повторення  та  закріплення  вивченого  матеріалу.

  1. Мовленнєва розминка.
    1. Повторення голосних
    2. Повторення абетки
  2. Конкурс «Хто найкраще промовить  скоромовку»
    1. Повторення  скоромовки, вивченої  на  попередньому  уроці.  (Вчитель  відзначає  учнів, що  найкраще  промовили  скоромовку).
  1.                Повідомлення теми  уроку.

Вчитель: Сядьте  рівненько, підведіть оченята.

Послухайте  тему  уроку,  малята.

Вчитель:  Сьогодні  на  уроці  ми будем закріплювати  знання  про  букву  «ша» і  звук (ш), який позначає буква «ша».

  1.                Гра «Добери слово зі звуком (ш) у  різних  позиціях».

(Шапка, шило, шпак, лоша, шум, шафа, вишня, кошик, чашка, душ).

  1. Читання складів із  вивченою буквою  із  екрана  телевізора на  слайді.
  1. Читання слів із  буквою «ша» із  екрана  телевізора на  слайді.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Вчитель:  Щось набридло  нам  сидіти,

Треба  трішки  відпочити.

  1.                Гра «Знайди літеру?»

Вчитель: – Ой, лишенько! – кричать  слова.

Сховалась  літера  одна.

Без  неї  жити  ми  не  можем.

Хто  ж  відшукати  допоможе ?

Запис  на  дошці:

Ми _ ка      ча _ ка        ко _ ик          _ и _ ка

(мишка,      чашка,         кошик,            шишка).

Вчитель:  А  тепер  складіть речення  із цими словами. (Діти  складають  речення).

ІІІ. Робота  за  Букварем.

  1. Читання учнями  тексту «Поспішай, синичко!»
  2. Словесне оцінювання читання учнів.
  3. Гра «Збери слово» [к], [о], [ж], [у], [ш], [о], [к].

Знайдіть це слово в Букварі.

Так називається вірш Платона Воронька.

  1.                Опрацювання вірша П.Воронька «Кожушок».

а) Обговорення  малюнка  на  сторінці  Букваря.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

б)  Читання  вірша «Кожушок»  вчителем.

Що  у  цьому  вірші  викликає  посмішку?

Словникова робота: Торжок – ринок, базар, Кожушок – верхній одяг.

Бесіда за змістом

  • Хто йшов на торжок?
  • Чого сніжок туди йшов?
  • Хто купив його кожуха?
  • Що сталося з хутром кожуха?
  • Чи засумував Воркотик, що його кожушок розтанув?

г) самостійне читання вірша учнями (напівголосне).

д) читання вірша окремими учнями.

  1.                Робота над  скоромовкою.

ІV. Підсумок уроку.

Зробимо останній крок, підсумуємо урок.

Вчитель: 

  • Чим  підгодовували  пташок  школярі?
  • А  як  турбуєтеся  про пташок ви?
  • Яку  букву ми  продовжували  вивчати на уроці?
  • Який  звук  позначається  цією  буквою?
  • Чи запам’ятали вірш «Кожушок»?

А тепер оцініть  свою роботу на уроці:

  • Якщо на уроці вам було цікаво, і ви старанно працювали –  намалюйте смайлику посмішку;
  • Якщо на уроці вам було зовсім не цікаво, і ви не хотіли працювати – то намалюйте сумного смайлика.

Один, два, три – результат покажи! (Діти показують  свій  результат  роботи).

Працювали всі старанно

І почули у кінці

Що у нашім першім класі

Діти –просто МОЛОДЦІ!

ё

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
1215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку