16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Розробка уроку письма для 1 класу " Письмо великої букви М, складів і слів із нею"

Про матеріал

На цьому уроці вчимо дітей писати велику М («ем»), поєднувати її з вивченими літерами; розвиваємо вмін­ня списувати речення з рукописного та друкованого шрифту, удосконалюємо вміння будувати звукові моделі слів, порівнюємо, працюємо за зразком; виховувємо спо­стережливість, уважність, вчимо працювати спільно, формуємо позитивне ставлення до навчання.

Перегляд файлу

Тема. Письмо великої букви М («ем»), складів, слів із нею  12.10.2017р.  1 клас

Мета: вчити писати велику М («ем»), поєднувати її з вивченими літерами; розвивати вмін­ня списувати речення з рукописного та друкованого шрифту, удосконалювати вміння будувати звукові моделі слів, порівнювати, працювати за зразком; виховувати спо­стережливість, уважність, вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання.

Обладнання: демонстраційні картки з друкованими й рукописними літерами, каса, предметні ма­люнки, фішки для звукових моделей, плакат «Правильно сиди під час письма», девіз, малюнки з гімнастикою для очей; посібник (Македонова Л. А., Мачнева О. М. «Навчання каліграфічного письма. 73 алгоритми написання українських літер та графічних знаків»: посібник для учителів. — Херсон, 2005).

Хід уроку

I. Організаційний момент

— Діти, розпочинаємо урок. Поверніться один до одного, поди­віться в очі, приємно усміхніться і збережіть цей лагідний настрій на весь урок.

Девіз:

Лиш дзвінок на урок продзвенить,

Стане кожний серйозним в ту мить.

Бо роботи багато у нас,

І дружно працює наш клас.

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 Повторення вивченого про звуки і букви

2 Робота із загадкою

— Послухайте і відгадайте загадку.

Хто у Африці живе, цілий день банан жує?

Дражнить всіх мале звірятко.

Хто це, дітки?.. (Мавпенятко).

— Викладіть фішками звукову схему слова мавпа.

— Придумайте їй ім’я, щоб починалося на м.

— З якої літери ми будемо писати ім’я мавпочки?

— Які ще імена починаються на цю літеру?

— А чи зможемо ми записати ці імена? (Ні) Правильно, адже ми ще не вміємо писати велику літеру М.

Фізкультхвилинка

III. Повідомлення теми і завдань уроку

— Сьогодні ми будемо вчитися писати велику букву М («ем»).

IV. Вивчення нового матеріалу

Робота в зошиті (с. 27)

Повторення відомостей про правильне розташування зошита на парті, тримання ручки, поставу.

Зошит швидко розгортаю

Руку правильно тримаю,

За поставою слідкую.

З чистотою я дружу,

На «відмінно» напишу.

1 Письмо довгої похилої, що починається із заокруглення внизу

2 Письмо довгої прямої, що заокруглюється внизу праворуч і продовжується до верхньої міжрядкової лінії

3 Письмо довгої прямої, що заокруглюється внизу праворуч

— Починаємо писати на верхній міжрядковій лінії. Ведемо до­вгу пряму лінію вниз на себе до нижньої лінії робочого рядка, заокруглюючи праворуч, доводимо до середини робочого рядка.

Учні «пишуть» елемент у повітрі.

4 Почергове письмо елементів під рахунок

5 Письмо букви М («ем»)

— Велика буква М («ем») складається з трьох елементів: довгої прямої похилої лінії, що починається із заокруглення, і двох до­вгих прямих, заокруглених унизу праворуч.

Алгоритм написання великої букви М («ем»)

— Пишемо під рахунок і-раз, два-і, три-і.

— Заплющте очі. Спробуйте написати велику букву М («ем») у повітрі. Потім обведіть букву в зошиті до кінця рядка. Роздивіть­ся, чи правильно ви це зробили. Підкресліть олівцем букву, яка вам сподобалась. Наступний рядок напишіть самостійно.

Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)

Пальчикова гімнастика

ЗАМОК

Ой, який складний замок!

Треба відімкнути:

Похитали, потрусили,

Ще й постукали — й відкрили.

Пальці переплетені «в замку». Похитувати долонями в різні боки,потім трусити руками, стукати зап’ястями, розчепити долоні і показати.

6 Письмо буквосполучень

V. Узагальнення вивченого матеріалу

1 Списування друкованого речення

2 Робота з віршиком

— Уважно послухайте вірш і скажіть, про кого в ньому йдеться?

Під лист заховалась червона малинка,

Та ягідки стиглі Маринка знайде.

Їх ручка зриває уміло маленька

Й плоди соковиті у кошик кладе.

Братик Михайлик Маринку питає:

— Коли ми додому із лісу підем?

Яку в іменах на початку, хто знає,

Ми літеру пишем? Підказуйте!.. (М)

(У вірші йдеться про Маринку і Михайлика.)

— Які ще імена починаються з цієї букви?

— Які цифри «дружать» з літерою м? (Сім, вісім)

VI. Підсумок уроку

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку