Розробка уроку позакласного читання у 7 - му класі на тему "Анна Гавальда "35 кіло надії" "Чи є надія в 35 кіло?"

Про матеріал

Дана розробка направлена на ознайомлення учнів з творчістю сучасної французької письменниці А.Гавальди; розвиток навичок висловлювання власної думки та формує інтерес до вивчення зарубіжної літератури; виховування поваги до культурних надбань інших народів.

Перегляд файлу

Тема. Презентація книги Анни Гавальди «35 кіло надії». «Чи є надія в 35 кіло?»

Мета: познайомити учнів з творчістю сучасної французької письменниці А.Гавальди; розвивати навички висловлювати свої думки, обґрунтовувати їх; формувати інтерес до вивчення світової літератури; виховувати повагу до культурних надбань інших народів.

Обладнання: мультимедійна презентація, кадри з фільму «35 кіло надії», текст твору.

Форма проведення: круглий стіл.

 

Перебіг заходу

 

До проведення заходу запрошені учні 8–11 класів, які прочитали твір А.Гавальди «35 кіло надії». Також вчителі світової літератури, історії, української літератури, бібліотекарі дитячої та дорослої бібліотек. Всі учасники заходу розмістились за круглим столом для ведення дискусії.

Ведуча.

Сьогодні ми зібралися за круглим столом, щоб поділитися враженнями про твір, який буде вивчатися за новою програмою із світової літератури у 7 класі: А.Гавальда «35 кіло надії».

Учасниками нашої, я гадаю, дискусійної розмови будуть діти – учні 8–11 кл. та дорослі, які теж колись були дітьми. Думка кожного – дуже цінна, адже цей твір про нас з вами. В ньому дитячою мовою розповідається про дорослі проблеми.

Презентація А.Гавальда.

Бесіда.

Ведучий.

  • Ваше перше враження від твору?
  • Про що він?
  • Яку особливість композиції ви помітили?
  • Чому автор розповідає історію Грегуара від першої особи?
  • Що вас вразило найбільше?
  • Чому в хлопчика таке небажання ходити до школи? (Аж до спазмів у животі…)
  • Невже Грегуар і справді такий «безнадійний»?
  • Хто ж він: велике ледащо? Хвора дитина? А може – талант?
  • Доведіть або спростуйте думку, що нещасним бути легше, ніж щасливим?
  • Чому не складалися стосунки з батьками?
  • Хто вірив у хлопчика?
  • Що спільного між онуком і дідусем Леоном?
  • Де для Грегуара був «рай»?
  • Які критичні моменти переживає підліток за свої 13 років?
  • До чого прагнула його душа? Про що мріяв?

Ведуча.

Зачитує лист Грегуара, який він переписував 12 разів.

  • Як ви ставитесь до цього вчинку хлопця?
  • Що можна сказати про число «12»? (Символічне, наприклад, 12 подвигів Геракла)
  • Чи головні в житті людини оцінки?

Аналіз епізодів «Екзамен», «Урок фізкультури». Обговорення.

Бесіда.

Ведуча.

  • Назва твору дещо незвична?
  • Чому саме 35 кіло, а не 35 кілограмів?
  • А яку назву запропонували б ви?
  • Чи був у тексті момент, коли  дії фіналу твору могли б розвинутися по-іншому?
  • Чи близькі проблеми французького підлітка його ровесникам в Україні? Чим?
  • Чи вартий твір того, щоб його вивчати, аналізувати, просто читати і дорослим і дітям? Чому?

Перегляд кадрів з кінофільму «35 кіло надії».

Ведуча.

  • Кому, на вашу думку, більш точно, правдиво вдалось передати психологічний стан головного героя: режисеру чи письменниці?

Підбиття підсумків заходу.

Декілька слів від вдячних читачів А.Гавальді:

  1. «Дуже гарний твір».
  2. «Я в захваті від вашої творчості».
  3. «Твір чудовий, дає нам змогу зрозуміти нас самих, героя, батьків, вчителів».
  4. «У творі зображено проблеми батьків і дітей, показано прагнення до реалізації своїх здібностей».
  5. «Дякуємо за побудовану в книзі фортецю під назвою «Доброта».


docx
Додано
21 березня 2018
Переглядів
2500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку