Тема уроку/The subject of the lesson: It’s my life (Smart kids). School subjects.
Цілі уроку/Main aims:
- повторити та закріпити лексичний мінімум з попереднього заняття;
- відпрацювати та активізувати вміння називати англійською шкільні
предмети;
- працювати над лексичним мінімумом з теми «School subjects»;
- ознайомитися з граматичною темою - запитання по типу «How often...?», та
відповіді на них - конструкції «один/два/три рази на тиждень»;
- удосконалити вміння вживати лексичні одиниці за темою «Professions»;
- активізувати та тренувати вживання вивчених лексичних одиниць,
граматичних структур в усному та писемному мовленні за темою уроку;
- виховувати громадянську відповідальність: розвити в учнів готовності до
взаємодії через спільну діяльність;
- удосконалювати навички читання, говоріння, письма та аудіювання;
- перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал під час групової,
парної, самостійної та індивідуальної роботи;
- розвиток мовленнєвих та комунікативних навичок учнів;
- розвивати здатність працювати в групі та самостійно;
- виховувати свідомих громадян своєї держави.
Тип уроку/Type of the lesson: ознайомчий, тренувальний, комунікативно
спрямований.
Види діяльності/Activities: групова робота, робота в парі, індивідуальна робота, робота з наочністю, інтерактивні вправи, аудіювання.
Тематика ситуативного спілкування: шкільні предмети.
Лексичний діапазон: PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable.
Граматичний діапазон: аdverbs of frequency.
Очікувані результати навчання: учень може сказати, як часто і коли в нього в розкладі стоїть предмет
Хід уроку/Procedure
1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
- Привітання/Greeting:
T: Hello kids! Nice to see you! How are you? What day is it today?
Подивись на екран та повтори:
/і:/ week, peel, seen, seek, sheep, three
/ei/ day, stay, play, pay, may, way
Every week has 7 days,
See how many you can say:
Sunday, Monday, Tuesday,
Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.
What’s today?
- Повідомлення теми та мети уроку: Today we will continue speaking about
jobs. Also we will speak about school subjects and how often we have them a week.
- Перевірка домашнього завдання: You`ve got pictures with professions. Your task is to ask each other; What do you want to be when you grow up? And answer
2. Основна частина
- Introduction of the new vocabulary: (введення нової лексики)
p. 22 of the textbook: vocabulary section - listen and repeat. Mind the correct
pronunciation of the new words. Pay attention to and remember the new
vocabulary.
- Vocabulary practice (відпрацювання лексичних одиниць). Таke your daybooks. (when do you have PE? Maths? English? Art? Music?
Виконання завдання тестового типу з малюнками і трьома варіантами
- Introduction of grammar: (введення граматичних структур)
see Grammar section p. 23 of the textbook. Look at the screen
Фізкультхвилинка
- Listening (cлухання): ex.1 p.22. listen to the dialogue and answer the question: Does Anna like PE? (робота з діалогом)
Let`s make up kid`s timetable. (діти заповнюють таблицю предметами, про які йшлося в діалозі, решту читають з карток і вписують)
Робота з картками, складання розкладу).
Timetable
|
Once a week |
Twice a week |
Three times a week |
Four times a week |
Every day |
|
Anna |
Art |
English |
History |
PE |
Maths |
|
Sandy |
Music |
Art |
Maths |
PE |
English |
|
Greg |
Art |
History |
Maths |
PE |
English |
|
Anna has English twice a week. |
||||||
Anna has History three times a week. |
||||||
Anna has maths every day. |
||||||
Greg has art once a week. |
||||||
Greg has history twice a week. |
||||||
Greg has maths three times a week. |
||||||
Greg has English every day. |
||||||
Sandy has music once a week. |
||||||
Sandy has Maths three times a week. |
||||||
Sandy has English every day. |
||||||
3. Заключна частина
Let’s remember what we learnt today. Answer the question: How often do you have art? How often do you have maths?
Home task: get ready for the dictation (vocabulary section p. 22 of the textbook); write ex. 4 of the textbook in your copy-book