Розробка уроку "School subjects"

Про матеріал
Розробка уроку для учнів 4 класу, на якому учні ознайомлюються з назвами шкільних предметів, вчаться говорити, скільки разів в них в розкладі стоїть той чи інший предмет
Перегляд файлу

Тема уроку/The subject of the lesson: It’s my life (Smart kids). School subjects.

Цілі уроку/Main aims:

- повторити та закріпити лексичний мінімум з попереднього заняття;

- відпрацювати та активізувати вміння називати англійською шкільні

предмети;

- працювати над лексичним мінімумом з теми «School subjects»;

- ознайомитися з граматичною темою - запитання по типу «How often...?», та

відповіді на них - конструкції «один/два/три рази на тиждень»;

- удосконалити вміння вживати лексичні одиниці за темою «Professions»;

- активізувати та тренувати вживання вивчених лексичних одиниць,

граматичних структур в усному та писемному мовленні за темою уроку;

- виховувати громадянську відповідальність: розвити в учнів готовності до

взаємодії через спільну діяльність;

- удосконалювати навички читання, говоріння, письма та аудіювання;

- перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал під час групової,

парної, самостійної та індивідуальної роботи;

- розвиток мовленнєвих та комунікативних навичок учнів;

- розвивати здатність працювати в групі та самостійно;

- виховувати свідомих громадян своєї держави.

Тип уроку/Type of the lesson: ознайомчий, тренувальний, комунікативно

спрямований.

Види діяльності/Activities: групова робота, робота в парі, індивідуальна робота, робота з наочністю, інтерактивні вправи, аудіювання.

Тематика ситуативного спілкування: шкільні предмети.

Лексичний діапазон: PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable.

Граматичний діапазон: аdverbs of frequency.

Очікувані результати навчання: учень може сказати, як часто і коли в нього в розкладі стоїть предмет

Хід уроку/Procedure

1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

      -    Привітання/Greeting:

T: Hello kids! Nice to see you! How are you? What day is it today?

  • Фонетична розминка/Phonics

Подивись на екран та повтори:

/і:/  week, peel, seen, seek, sheep, three

/ei/  day, stay, play, pay, may, way

       Every week has 7 days,

       See how many you can say:

       Sunday, Monday, Tuesday,

       Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.

       What’s today?

-     Повідомлення теми та мети уроку: Today we will continue speaking about

jobs. Also we will speak about school subjects and how often we have them a week.

-     Перевірка домашнього завдання: You`ve got pictures with professions. Your task is to ask each other; What do you want to be when you grow up? And answer

 

2. Основна частина

-  Introduction of the new vocabulary: (введення нової лексики)

p. 22 of the textbook: vocabulary section - listen and repeat. Mind the correct

pronunciation of the new words. Pay attention to and remember the new

vocabulary.

 

-  Vocabulary practice (відпрацювання лексичних одиниць). Таke your daybooks. (when do you have PE? Maths? English? Art? Music?

Виконання завдання тестового типу з малюнками і трьома варіантами

 

- Introduction of grammar: (введення граматичних структур)

see Grammar section p. 23 of the textbook. Look at the screen

Фізкультхвилинка

 

- Listening (cлухання): ex.1 p.22. listen to the dialogue and answer the question: Does Anna like PE? (робота з діалогом)

Let`s make up kid`s timetable. (діти заповнюють таблицю предметами, про які йшлося в діалозі, решту читають з карток і вписують)

  • Grammar practice (відпрацювання граматичних структур.

Робота з картками, складання розкладу).

 

                                Timetable 

 

Once a week

Twice a week

Three times a week

Four times a week

Every day

    Anna

  Art

English

History

PE

Maths

    Sandy

 Music

Art

Maths

PE

English

    Greg

Art

History

 Maths

PE

English

Anna has English twice a week.

Anna has History three times a week.

Anna has maths every day.

Greg has art once a week.

Greg has history twice a week.

Greg has maths three times a week.

Greg has English every day.

Sandy has music once a week.

Sandy has Maths three times a week.

Sandy has English every day.

 

  • Extra activity (додаткове завдання): watch the video: [ How Often Do You Do the Laundry? ] Educational Song for Kids https://youtu.be/WPTu1j6-B30

 

3. Заключна частина

Let’s remember what we learnt today. Answer the question: How often do you have art? How often do you have maths?

 

Home task: get ready for the dictation (vocabulary section p. 22 of the textbook); write ex. 4 of the textbook in your copy-book

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 жовтня 2022
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку