Вправи до уроку англійської мови ,початкова школа

Про матеріал
Вправи, які можна використовувати для навчання учнів іноземної мови в початковій школі та у 5 класі.
Перегляд файлу

Вправи, які можна використовувати для навчання учнів іноземної мови

                                        в початковій школі та  у 5 класі.

        Для дітей у початковій школі граматика і переказ – це складне заняття ,так як у такому віці їм складно опанувати абстрактні поняття.  Також не можна просто взяти якісь ігри та казочки, які подобаються дітям, і вставити їх в урок. Усі активності мають бути логічними і допомагати дітям вчитися,  велику роль відіграють дослідницькі та творчі заняття.

 Зубріння – одна з найменш ефективних, але найбільш неприємних форм навчання, вона не допоможе навчитися самостійно використовувати отримані навички та знання, тому урок англійської для молодших школярів має бути веселим,інакше як діти навчаться говорити? Як приклад,наведу деякі види вправ,які можна застосовувати як у 4-х,  так і у 5-х класах:

Наприклад,під час вивчення тем ,для відпрацювання  граматичного або лексичного матеріалу використовую такі вправи:

 

  1. Вправа “Find someone who …(likes playing cоmputer games) ”. Для вправи діти мають запитати якомога більше однокласників “Do you like playing computer  games- Yes, I do ”. «Do you like coffee?-Yes, I do.»  «Do you like hamburgers?--No, I don't.»

Особливості завдання:

  • усі діти залучені;
  • усі можуть завчити, як ставити одне запитання та давати відповіді;
  • вправа динамічна;
  • за результатами опитування можна поділити учнів на групи.

2. Вправа “Чи є в тебе в портфелі…”. Учні отримують аркуші зі списком речей англійською:зошит, олівець, собака, книжка тощо. Усі працюють в парах і опитують одне одного: “Is there/Are there… in your bag?”.

Особливості завдання:

  • краще, щоб діти не показували анкету сусіду і ховали аркуш, наприклад, у зошитах, щоб анкета не перетворилася на взаємне механічне заповнення бланку без ставлення запитань.
  • після роботи в парах учням можна дати завдання знайти трьох людей, з якими вони не працювали, і розповісти про те, що в рюкзаку дітей, які відповіли на їхні запитання.

3.Вправа : «Наvе you ...?»

Мета: тренувати  учнів у складанні і використанні загальних питань у своєму мовленні з дієсловом «to havе».

На столi у вчителя знаходяться якісь предмети. Учні  уважно розглядають та запам'ятовують їх. Потім вони відвертаються, вчитель ховає одну з речей за спину, а інші -- закриває. Учні повертаються та ставлять питання ведучому: «Наvе уоu а реn?», «Наvе уоu аn eraser?», «Наvе уоu а ….?» доти, поки хтось не вгадає заховану річ.

5.Вправа:  «What Colour Is It?»

Мета: тренування учнів у вживанні лексики, яка означає кольори.

На столі в учителя розкладені іграшки різних кольорів. Вчитель пропонує одному з учнів загадати яку-небудь іграшку. Спочатку учні повинні відгадати колір, питаючи: «Іs it red?», «Іs it blue?» тощо. Якщо учень відгадав колір, то він відгадує, що це .

Лексичні ігри.

·        Гра «Клубок»

  Мета: активізація лексики з певної теми, розвиток слухової пам’яті.

      Учні сідають колом. Учитель починає розмову з будь-якої теми, наприклад «Покупки»: Yesterday I went shopping and bought some bread. Учень, який сидить зліва, повторює це речення і додає: Yesterday I went shopping and bought some bread and some meat. Третій повторює це речення і додає своє словосполучення. Хто не зможе відтворити попередніх речень або додати своє, вибуває з гри.

     Таку гру можна проводити з будь-якої теми на різних етапах навчання.

·        Гра «Що зникло?»

     Мета: повторення слів до певної теми.

        Учитель розкладає на столі вісім малюнків з тваринами або певними предметами, які важко запам’ятовуються дітьми. Потім пропонує учням закрити очі: Shut your eyes! Учитель в цей момент забирає один з малюнків і каже: Open your eyes! What is missing? Учні називають предмет, малюнок якого зник. Діти знову закривають очі і гра триває.

 Орфографічні ігри.

·        Гра «Які літери пропущено?»

  Мета: розвиток орфографічних навичок, повторення алфавіту.

      Учитель показує двом – трьом командам учнів по черзі картки з написаними на них словами, в яких пропущено одну – дві літери ( c _ t, pe _ _il, _il, h_us_). Учні відповідної команди спочатку повинні назвати пропущені літери, а потім ціле слово. За кожну правильну відповідь команді зараховується очко.

·          Гра «Переплутані букви»

 Мета:  розвиток орфографічних навичок.

     Учитель готує список слів з неправильно розташованими літерами. Він тиражує цей список за кількістю учнів у класі. Кожен учень, отримавши такий список, за три хвилини повинен відгадати стільки слів, скільки зможе, і записати їх поряд з відповідними наборами літер. Виграє той, хто відгадав і правильно запи-сав найбільше слів.

 Граматичні ігри.

           Саме ігрові види роботи дають змогу учням засвоювати граматику англійської мови легше, швидше і веселіше. Можна використовувати такі ігри для оволодіння граматичним матеріалом:

·        Гра «Що в шухляді?»

  Мета: тренування у вживанні структури there is/there are 

      Клас ділиться на дві команди. Учитель пише на дошці:

              There is a (an) _____________ in a drawer.

Перший учень першої команди називає будь-яку літеру, наприклад «е». Перший учень другої команди має закінчити речення, назвавши слово, що починається з цієї літери, наприклад: There is an eraser in the drawer.

      За доречно вжите слово друга команда дістає очко. Якщо допущено помилку, наприклад: There is an elephant in the drawer або учень другої команди не може пригадати слово, то право заповнити пропуск надається першій команді, і за правильну відповідь їй присуджується півочка. Потім літеру пропонує друга команда і гра триває. Учитель стежить, щоб літери не повторювались.

     Можливі варіанти речень, в які підставляють назви предметів:

             There is a (an) _____________ in the kitchen (garden, classroom, street).

. Перемагає команда з більшою кількістю очок.

·        Гра «Лотерея»

 Мета: активізація структури  there is/there are  у загальних питаннях і відповідях.

     Учитель приносить у клас коробку чи сумку, де є багато предметів, назви яких відомі учням. Учні по черзі ставлять запитання: Is there a … in the box (bag)? Учитель дістає відгаданий предмет. До нього прив’язаний папірець з надписом, скільки очок заробив учень. Часто вживані предмети (олівець, ручка, зошит, книжка) можуть «коштувати» одне очко, предмети, наявність яких у класі є несподіванкою (квітка, чашка, іграшковий собачка тощо), можуть оцінюватись більшою кількістю очок. Виграє той, хто відгадає предметів на більшу кількість очок.

Особливу увагу у роботі з учнями початкової  школи  слід відвести використанню рольових ігор. Вони дають можливість розвивати як діалогічне, так і монологічне мовлення.

 Назва гри : «Магазин»

Мета: опрацювання в усному мовленні деяких питань про покупки та гроші у Британії , використовується рольова гра по сюжету «Магазин».

На столі в учителя розкладені різні  предмети. Вчитель виконує роль продавця Діти підходять та запитують(наприклад)  « I want to buy a pen.How much is  it»? Учитель відповідає . Потім  роль продавця займає учень ,який задав найбільше вірних запитань.

Або: Учні отримують картки з зображенням  різноманітних продуктів та їх цінами, а також завдання та ролі. Гра розрахована на парну роботу.

Завдання для учнів:

Pupil A:You are a shop assistant. Help a customer to buy everything he wants and don't sell your goods for low price.

    Pupil B:You have a party tonight. Buy everything you need to cook the best dinner. You have £ 45.50

Для систематизації лексико-граматичного матеріалу використовую такі вправи:

(Наприклад,під час вивчення теми «Природа»):

 

1.Дівчинка  вивчила назви місяців, але не знає, у якому порядку їх розмістити. Допоможи їй та запиши місяці у правильному порядку:

 

       

  December                 January                 February

  грудень                    січень                    лютий

 

 

        

  September              October                  November

  вересень               жовтень                 листопад       

 

 

         

        June                     July                      August

      червень               липень                   серпень   

   

         

    March                      April                         May

   березень                 квітень                    травень   

 

 

2. Дівчинка  вивчила назви місяців, але плутає, до якої пори року вони належать. Виправте помилки.


  • December is a spring month.
  • November is a winter month.
  • October is a winter month.
  • September is a summer month.
  • August is an autumn month.
  • January is a spring month.
  • July is an autumn month.
  • February is a summer month.
  • June is a spring month.
  • March is an autumn month.
  • May is a summer month.
  • April is a summer month.

 

На мою думку,відмова від традиційних уроків і зазубрювань на користь інтерактивних занять з груповою роботою та комунікативними завданнями має стати  основним елементом при вивченні англійської мови .

 

 

docx
Додано
8 жовтня 2022
Переглядів
1911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку