РОЗРОБКА УРОКУ-ТРЕНІНГУ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я Тема: Принципи здорового харчування.

Про матеріал
РОЗРОБКА УРОКУ-ТРЕНІНГУ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я Клас учнів 9 Тема: Принципи здорового харчування. Педагогічне завдання: ( З-9) розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на заохочення вести здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

РОЗРОБКА УРОКУ-ТРЕНІНГУ З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я

Клас учнів 9

Тема: Принципи здорового харчування.

 

Педагогічне завдання: ( З-9) розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на заохочення вести здоровий спосіб життя.

 

№№

НАЗВА СТРУКТУРНОГО КОМПОНЕНТУ ТРЕНІНГУ

Стислий опис

Наскрізна змістова лінія

Компетентність

Тривалість

 

ВСТУПНА ЧАСТИНА

 

 

 

1.1.

ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК

У формі опитування:

Що ви запам’ятали з теми минулого уроку ?

 

 

2-хв

1.2.

ЗНАЙОМСТВО

Для створення позитивної атмосфери провести у вигляді вправи «Продовжити фразу».

 « Мене звати… моя улюблена страва… .»

Мета — відпрацювання навичок рефлексії

 

 

3 хв

1.3.

ОЧІКУВАННЯ

Вправа „ДЕРЕВО»”

Учням запропонувати записати своє ім’я і  1-2 очікування який настрій вони очікують на кінець уроку (малюють смайлик)на клеєвих стікерах. Озвучити, прикріпити у верхній частині дерева.

 

(Т-4) націлена на розвиток лідерських ініціатив

 

(КК-6) здійснювати самооцінювання та самоконтроль

 

2-3 хв

1.4.

ПРАВИЛА ТРЕНІНГУ

Нагадати вже знайомі правила.

Бути доброзичливим

Толерантним

Активним

Тактовним

Уважним

Ввічливим

Лаконічним

Щирим

Не перебивати

Налаштуватися на позитив

Критикувати ідею, а не особу, яка її висловила. Дотримуватися правила «піднятої» руки.

Поважати всі висловленні думки.

 

 

 

2 хв

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

Мозковий штурм «Використовуючи правило піднесеної руки,скажіть:

а) для чого потрібно їсти;

в)що впливає на формування ваших харчових навичок »

 

1.Всі відповіді коротко записують на дошці.




 

(Т-3) здатний дотримуватися здорового способу життя

(КК-8) висловлювати різні погляди;

3 хв

2.3.

Робота в групах.

Які 3 основні складових буль якого продукту?

Об’єднаємося в 3 групи.

Запитання до груп:

1 група - призначення білків  для організму людини

2 група -  призначення жирів  для організму людини

3 група -  призначення вуглеводів  для організму людини

На листах А4 учні записують відповіді, можливо з зображеннями.

 

Які складові ще містять продукти?

(наочність після відповіді на дошку)

(Т-3) здатний дотримуватися здорового способу життя

(КК-8) висловлювати різні погляди; уміння працювати в команді

7 хв

2.4.

Математична задача












 

 

Фейк чи ні?


 

 

 

 

Сканування QR-код

 

Усе,що людина робить потребує різних витрат енергії. Тому і їжа ,яку споживаєте має бути енергетично цінною-калорійною. У середньому дівчата мають споживати 2500 ккал,хлопці 3000 ккал.

Розрахувати енергетичну цінність продуктів і зробити висновки

1 група .

2 група .  

3 група .

 

На дошці запропановані міфи (підтвердити чи спростувати)


 

Прочитати вислів з распечатать QR-код у ,пояснити його.

1 Лікарі безперервно працюють над збереженням нашого здоров’я, а кухарі – над його руйнуванням.Дідро

 https://lh4.googleusercontent.com/Ma4r2tD3q2a2O6Lm1FNlbgCNreizTvdoC0JjNJeCAQmaQ4KV6mGqMDw3WH3eSnwZv5DEAHdoacYESIHHZZnS5MLzFHPQr-uNFLsKFJEKW6QrZqO09dwFJIcuyKKamBQISdI1XaB-

 

2 Їсти і пити потрібно стільки, щоб наші сили цим відновлювались, а не пригнічувались. Ціцерон https://lh6.googleusercontent.com/IKBU6JXcXkgqhCtqlqRmL-CXBLs-O1Wi1Y0aap6daBEKxKW68bIYBbGlGGj8tTDsum6pykljMPBxx8OjzyjOgTp-2DOOByul2-6beKIy7-Ln2XxIp0Beb3v344N5J7HO6uLIIX-d

 

3 Треба їсти, щоб жити, а не жити, щоб їсти. Сократ

https://lh4.googleusercontent.com/yE37t23a3yLwxW0r2GVfGnH1BS52FMCWex6uS05XFQqLPUuAvMNCo_bjS1Rn-rU9opLZ2OuGIbh4xaZkyuestpVr9h15tR49vcUuiORkXjvpFx-OZ6G1kWq-ILGZzcanh_L7jr0k

(Т-3) здатний дотримуватися здорового способу життя





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Т-3) здатний дотримуватися здорового способу життя

(КК-3) застосовувати знання з математики

(КК-10) дотримуватись збалансованого харчування





 

 

 

 

 

 

 

 

 

(КК-5) отримувати інформацію з використанням ІКТ

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

2.5.

Динамічна пауза

По закінченні завдання

1.Вправи «Вухо — ніс»

Лівою рукою взятися за кінчик носа, а правою рукою через ліве вухо. Одночасно відпустити вухо і ніс, плеснути в долоні, потім поміняти положення рук «з точністю до навпаки».

https://lh4.googleusercontent.com/byGxC5E4yQb8mwpZLt2YWcZh84xdZYwcampzDdXg51k2jub5rBXIxbe8ky3KS2BUmZzvw0xuJMA5ZfyiZVe2YRJZ7xh1F4i08HbM1NWy1O3wRffpZBBvkI_HhAVJT5Lfdz629Ew1

Вправа “Святоша”

Ця поза підійде для розслаблення після роботи. З’єднати попарно кінчики пальців обох рук, немов обхоплюючи невелику кулю, і розташувати кисті перед грудьми. Погляд спрямований вниз, кінчик язика затиснутий між зубми. Перебувати в цьому положенні 1 хвилини

https://lh6.googleusercontent.com/U_A-j6Cjio9bmyW5zuENzqCFf6KaTX8mnvZIBe-wFgPw_D35YxF0M0OaEYzvlEwasH3JvLP6eE1JgZUlyrgoL-mx7A1P7nzPvkLk1DTDcC72LIVRFIp4DMGw47-EbdGr51lWc06c

 

 

 

 

 

2.6.

Виконання проекту

Виконання короткотривалого проекту «Пропаганда здорового харчування- принципи здорового харчування».

Для 3 груп

(На листах А4 текст, вірш, малюнок, слоган)

 

(Т-2) формує громадянську відповідальність за особистий  і суспільне здоров’я;

(Т-3) здатний дотримуватися здорового способу життя

(КК-8) висловлювати різні погляди; уміння працювати в команді.

(КК-10) відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей

7 хв

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

 

 

3.1.

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

Ми сьогодні ще раз переконалися, що здоров’я значною мірою залежить від самої людини. Тільки ми самі маємо регулювати своє харчування. Це допоможе нам зберегти власне здоров’я на довгі роки.

Вправа “Дерево” +”Кошик”

– на дошці плакат з малюнком кошика.

Візьміть ваші папірці,якшо очікування від уроку виправдалися,

складіть їх на дно кошика.

 

 

 

2-3 хв

3.2.

ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК

Наш тренінг підійшов до кінця. Поділіться враженнями,що запам'яталося найбільше?

Вправа «Хто як їсть»

 

 

2-3 хв

3.3.

РЕЛАКСАЦІЯ

Вправа «Кисті рук».

Перейдемо до рук. Спочатку я вас попрошу одночасно обидві руки стиснути в кулаки. Стисніть їх настільки сильно, наскільки це можливо. Готові ? Почали !

Стисніть кулаки дуже міцно. Затримайте ! І розслабте. (Це прекрасна вправа для тих,чиї руки втомилися від писання протягом дня.) Тепер давайте повторимо. Стисніть кулак дуже міцно. Затримайте і розслабте…

Для того щоб розслабити протилежну групу м`язів, треба просто розчепірити пальці настільки широко, наскільки це можливо. Розчепірте ваші пальці широко ! Затримайте їх у цьому стані. Розслабте…

Повторимо ще раз. Розчепірте ваші пальці широко ! Максимально широко ! І розслабте… Зверніть

увагу на відчуття теплоти чи поколювання у кистях рук та передпліччі. Запам’ятайте ці

відчуття.

 

 

2-3 хв

3.4.

ПРОЦЕДУРИ ЗАВЕРШЕННЯ ТРЕНІНГУ

 

А на закінчення давайте передамо по колу свої потиски рук, які скажуть нам про те,що ми готові допомогти один одному.(вправа виконується у колі)

 

 

 

2 хв

 

 

Вправа «Хто як їсть»

 

За тим, як ви їсте, можна сказати, яка ви людина.

 

  1.                    Під час читання їсть людина надто раціональна, часто робить декілька справ відразу.

 

  1.                    На ходу їсть людина, яка завжди поспішає, і тому недисциплінована, погано планує свій час.

 

  1.                    Швидко їсть людина, яка надає перевагу прискореному темпу життя, намагається негайно покінчити зі всіма справами, щоб почати нові.

 

  1.                    Повільно їсть людина, яка вважає, що задоволення можна і потрібно отримувати від маленьких радощів.

 

  1.                    За розкладом їсть дисциплінована людина, вона звикла берегти свій час.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тесленко Ганна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 січня 2019
Переглядів
1293
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку