Тема. Узагальнення та систематизація знань про рослинний світ. Самостійна робота
Мета: перевірити знання учнів про рослини; розвивати мовлення, мислення; виховувати любов і бережливе ставлення до природи.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми перевіримо, що ви дізналися та запам’ятали про рослини та чи вмієте застосовувати на практиці свої знання про них.
III. ПЕРЕВІРНА РОБОТА
— Якщо ви правильно відповісте на всі запитання, то не лише отримаєте відмінну оцінку, а й доведете, що можете потоваришувати з рослинами та тваринами рідного краю.
1. Доведіть подані твердження. Наведіть приклади.
- Рослини дуже різноманітні. Учені об’єднали їх у групи:
2. Складіть розповідь про те, що рослини створюють умови для життя на Землі. Придумайте назву для своєї розповіді.
3. Розгляньте зображення рослин (соняшник, малина, тюльпани, кукурудза, картопля, смородина, полуниця) і розкажіть, якими способами їх можна розмножувати.
4. Яку цінність для тебе має природа? Як впливає на тебе її краса?
ІV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Що вам запам’яталося найбільше про рослини?
— Що вас вразило або здивувало?
— Які знання ви можете використати в щоденному житті?
— Які з них, на вашу думку, будуть потрібні вам у майбутньому?
Дата __________________________________________________________
Прізвище, ім’я _________________________________________________
1. Доведіть подане твердження. Наведіть приклади.
Рослини дуже різноманітні. Учені об’єднали їх у групи:
1) _______________________. Наприклад, ____________________________
2) _______________________. Наприклад, ___________________________
3) _______________________. Наприклад, ___________________________
4) _______________________. Наприклад, ____________________________
5) _______________________. Наприклад, ____________________________
2. Складіть розповідь про ТЕ, що рослини створюють умови для життя на Землі. Придумайте назву для своєї розповіді.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Розгляньте зображення рослин. Вкажіть їх назву та спосіб розмноження (вусиками, кореневищем, цибулиною, живцями, коренеплодом, насінням).
______________________________
_____________________________
_____________________________
______________________________
_____________________________
____________________________
4. Яку цінність для тебе має природа? Як впливає на тебе її краса?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________