11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Розробка уроку з англійської мови 7 клас Аудіювання. Task "Four Wishes"

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови 7 клас Аудіювання. Task 6. " Four Wishes " Текст та завдання до тексту для перевірки навичок аудіювання з англійської мови серед учнів 7 класу
Перегляд файлу

_________                                                                                                            ______________       

 

Тема : Аудіювання. Task 6.    Four Wishes

Мета: тренувати учнів в аудіюванні, вдосконалювати навички писемного мовлення,     

             розвивати увагу, мовну здогадку, тренувати пам’ять, розвивати навички

             самостійної роботи, реалізовувати аспекти трудового та естетичного виховання.

 

Обладнання: збірник тестів для аудіювання, завдання для самостійної роботи учнів,

                         словник.

 

 Хід уроку

 

I.    Організація класу.

Привітання

Т. Good morning, everybody! I'm glad to see you. How are you today?

Cl. Good morning! We are glad to see you, too. We are fine, thank you.

 

II.   Підготовка до іншомовного мовлення

1.Повідомлення теми та мети уроку

  Т: Today we have a test to check your skill in listening .

 

2. Мовленнєва зарядка

Повторюється лексика з теми _____________________

 

III.Основна частина уроку

1. Підготовка до аудіювання.

2. Ознайомлення учнів з новими словами.

3. Опрацювання завдань до аудіювання.

4. Інструкція щодо виконання роботи та її оцінювання за 12-бальною шкалою.

5. Аудіювання тексту. Task 6.    Four Wishes

6. Самостійна робота учнів.

 

Task 6.    Four Wishes

Dan came home from the skating-rink. He was very happy. His face was red and fresh. He said to his father:

"How nice it is in winter! It is so frosty, and the ice is so quick! I want winter to be all the time!"

"Write down your wish in my notebook", said the father.                     

Spring came. Dan ran and played with his friends in the yard and in the garden all the days round. One day he said to his father:

"How nice it is in spring! I want spring to be all the time!"

"Write down your wish in my notebook", said the father.

Then summer came. Dan and his father were busy in the garden all days long. The flowers in the garden were so beautiful and the berries and the fruit were so sweet. One day Dan said to his father:

"How nice it is in summer! It is so hot and the sun shines brightly! I want summer to be all the time!"

"Write down your wish in my notebook", said the father.

Then autumn came. There were many red apples, yellow pears, blue plums and grapes in the garden. Dan was very happy, and he said to his father: "What a nice season autumn is! I want autumn to be all the time!" The father took his notebook, showed it to his son and said: "Now, Dan, look and read your wishes about winter, spring and summer. So  what is the best season in the year?"

 

A want... to be — Я хочу, щоб... була       plums — сливи

 grapes [greips] — виноград

 

 

IV. Заключна частина уроку

      1.Домашнє завдання

      2.Підсумки уроку

Вчитель підбиває підсумки уроку .

Thank you for your hard work today. The lesson is over. Good-bye.

 

 

docx
Додано
5 квітня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку