Розробка уроку з англійської мови "Шкільні приладдя"

Про матеріал

Розробка уроку з англійської мови (поглиблене вивчення англійської мови) для учнів 1 класу "Шкільні приладдя".

Як зацікавити учнів на уроц, запросити казкового героя і разом з ним провести урок.

Перегляд файлу

Тема: Шкільні приладдя.

Мета:

Практична: Закріпити назви шкільного приладдя, повторити назви кольорів. Повторити вивчені мовні вирази знайомства та вітання. Розвиток навичок аудівання. Формувати уявлення про мову, як засіб спілкування між людьми. Вчити описувати шкільне приладдя.

Розвивальна: Розвивати уміння усного мовлення, усні комунікативні вміння з опорою на наочність. Розвивати мислення, увагу, пам’ять, навички говоріння.

Виховна: Виховувати бережне ставлення до шкільних предметів, почуття взаємодопомоги, доброзичливу атмосферу в класі, викликати в учнів бажання вчитися та виховувати зацікавленість у рти иозширенні своїх знань.

Обладнання:  Картки, розмальовки до теми «Шкільне приладдя»,магнітофон, диск до підручника, картки «Алфавіт», підручник, робочий зошит.

       Хід уроку

     І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

    1. Привітання.

T: Good morning, children! How are you?

Ps: Good morning, teacher! We are good!

T:  I’m glad to see you!

Ps: We are glad to see you too!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today you’ll learn some more words describing school things and practise them in games and exercises. Let’s start our lesson. Сhildren, one cartoon hero is going to visit our lesson and this is (учитель показує дітям Лунтіка, діти у голос говорять) Luntik. Our hero wants to go to school but he doesn’t know what pupils do at school and what things they bring to school. Let’s help him.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1.     Узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок ЛО теми

     Here you can see some pictures with the school things. Let’s name them.

Бесіда за допомогою предметів в режиміTP, використовуючи вже вивчені ЛО.

T: Dear children,  please, let’s play a game “What’s this?”“It’s a …”

“What’s this?”  -It’s a book.

“What’s this?”   -It’s a desk.

“What’s this?”   -It’s a pencil case.

“What’s this?”   -It’s a pen.

“What’s this?”   -It’s a ruler.

“What’s this?”   -It’s a pencil.

“What’s this?”   -It’s a eraser.

“What’s this?”   -It’s a felt-tip-pen.

“What’s this?”   -It’s a sharpener

  1.     Аудіювання пісні.

 Lets listen to the song and then let’s sing this song about school things together.

(Учні спочатку слухають, а потім,  разом з учителем співають пісню «School things» )

     My bag is on my back.

My pen is in my hand.

My book is on my knees.

Come in and join me, please!

My pencil-box is pink.

My exercise-book's green.

My sharpener is cool.

I've got them all at school!

T: Good! What school things have you heard?

 3). Повторення та активізація грамматичного матеріалу:

конструкція Is it…? No, it isn’t. / Yes, it is.

T: Let’s continue.  Let’s play a game “Is it…?”

(Учитель дістає коробку зі шкільними речами і обирає один з предметів, який в ній знаходиться, не показуючи його дітям. Учні повинні вгадати, який це предмет, використовуючи конструкцію

Isit…?Діти вгадують. ).

P1: Is it a ruler?

T: No, it is not.

P2: Is  it a rubber?

T: No, it is not.

P3: Is it a felt-tip-pen ?

T: Yes, it is! You are very clever! Let’s continue.

 

4). Фізкультхвилинка.

T: And now let’s do some exercises.

Учитель вимовляє фрази вірша та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють фрази, виконуючи необхідні дії.

 

5). Повторення літер.

Match the letters. (Учитель розкладує на парті великі та маленькі літери, треба знайти пару літері)

6). Закріплення вивченої лексики.

Учні отримують розфарбовки(Look at you pictures and find all school things, colour them. 

 

7). Ok. Luntik see that you are so clever pupils. So there is the Luntik’s bag. What school things will you put in it?

 

ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режиміTP1→P2→P3.

Т: What words did you learn at this lesson?And can you name the  school things?

P: Yes, I can. A ruler, a sharpener, a rubber, a felt-tip-pen.

T: Thank you! You are so  clever! Thank you for the lesson my dear pupils! Our lesson is over and you may be free! See you next time.

Ps: - Thank you! Good bye!

 

docx
Додано
1 березня 2018
Переглядів
3692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку