Конспект на групу уроків №______________________ для 5 класу з фізичної культури.
Модуль: Баскетбол. Тема: Техніка володіння м’ячем .
Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.
Завдання: 1. Загальнорозвивальні та спеціальні вправи баскетболіста. 2. Ознайомити з основними правилами гри у баскетбол.
3. Вивчити ведення баскетбольного м’яча лівою, правою, поперемінно правою лівою руками. 4. Навчити ловінню і передачам м’яча двома руками від грудей та
5. Сприяти розвитку рухових якостей. однією рукою від плеча.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.
Хід уроків:
Зміст і структура уроку |
Організаційно-методичне забезпечення уроку
|
Дата уроків та дозування |
|||||||||||
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення теми та завдань на кожний урок. Правила техніки безпеки. |
Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ. Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках . |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Стройові вправи |
Різновиди перешикувань |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Ходьба:
|
Тулуб прямий Руки за головою Руки за головою Руки на поясі Руки на поясі Руки за спиною Руки на колінах Стройовий крок |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед;прискорення з місця на 5,10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х5м. |
Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ. |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Загальнорозвивальні вправи |
Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ведення м’яча: - ведення м’яча на місці – високе – низьке; - ведення м’яча на місці, виконуючи присідання; - ведення м’яча в кроці правою (лівою), поперемінно правою лівою руками; - пересуваючись приставними кроками ведення м’яча; - ведення повільним бігом; - ведення у швидкому темпі; - ведення зі зміною швидкості. |
Ознайомити учнів з технікою ведення м’яча. Фронтальний метод. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі. Не припиняючи ведення правою (лівою) руками, присісти по 10 разів. Відскок м’яча до пояса, кисть накладається на м’яч зверху.
М’яч вести спереду, збоку. Дивитися вперед. М’яч у дві руки не ловити. М’яч не втрачати. Відскок до рівня поясу, на розворотах не ловити у дві руки. під час зупинок ведення не продовжувати. |
5 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
5 |
5 |
Передача м’яча двома руками від грудей: -у парах; -у зустрічних колонах зі зміною місць Передача однією рукою від плеча: -у парах; -у зустрічних колонах зі зміною місць |
Ознайомити учнів із технікою передачі та ловіння м’яча; звернути увагу на правильне розташування рук при ловінні м’яча, щоб не отримати травму; стежити, щоб передача м’яча закінчувалася випрямленими руками(рукою) і розслабленими(розслабленою) кистями(кистю) рук(руки), передача завершується випрямлянням ніг у колінних суглобах |
7 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
К.н. 15 |
|
Кидки м’яча у кошик:
|
Виконувати на віддалі 1,5 м від щита стоячи збоку від щита; клас розділити на 4 колони, стежити за технікою виконання |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
К.н. 15 |
Естафета з веденням м’яча: клас ділиться на дві (три) команди, які шикуються в одну колону за лінією старту. Навпроти кожної команди ставиться стійка. Перші в колоні тримають м’яч. |
За командою учні починають ведення м’яча бігом. Добігають до стійки, обводять її, повертаються до своїх команд і передають м’яч наступному гравцеві. Гра триває стільки, поки всі гравці не виконають ведення м’яча. |
5 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
5 |
5 |
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шикування, ходьба, вправи на розслаблення. |
За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Підведення підсумку уроку. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Домашні завдання. |
Самостійне виконання вправ на розвиток швидкості та спритності. Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Конспект на групу уроків №______________________ для 6 класу з фізичної культури.
Модуль: Баскетбол. Тема: Техніка володіння м’ячем .
Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.
Завдання: 1. Навчити кидку м’яча однією рукою зверху з місця, двома руками від голови (дівчата). 2. Ознайомити з історією розвитку баскетболу в Україні.
3. Вдосконалювати ведення баскетбольного м’яча поперемінно правою, лівою руками. 4. Повторити ловіння і передачу м’яча однією рукою
5. Сприяти розвитку рухових якостей. рукою від плеча.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.
Хід уроків:
Зміст і структура уроку |
Організаційно-методичне забезпечення уроку
|
Дата уроків та дозування |
|||||||||||||||||||||||
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення теми та завдань на кожний урок. Правила техніки безпеки. |
Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ. Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках . |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Стройові вправи |
Різновиди перешикувань |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Ходьба:
|
Тулуб прямий Руки за головою Руки за головою Руки на поясі Руки на поясі Руки за спиною Руки на колінах Стройовий крок |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискореня з місця на 5, 10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х9м. |
Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ. |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
||||||||||||
Загальнорозвивальні вправи |
Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Ведення м’яча: -правою та лівою руками почергово з наступною передачею в колонах парах, трійках; -з опором захисника. |
Повторити техніку ведення м’яча. Фронтальний метод. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі.
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
5 |
|
|
5 |
||||||||||||
Кидки м’яча однією рукою зверху: -кидки однією рукою зверху з місця (з відскоком від щита в кошик), двома руками від голови (дівчата); -в русі (з двох кроків) |
Виконувати на віддалі 2-3 м від щита стоячи збоку від щита; клас розділити на 4 колони, стежити за технікою виконання |
6 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
К.н. 15 |
|
||||||||||||
Штрафний кидок |
Ознайомити учнів із технічними прийомами виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка , стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка. |
|
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
||||||||||||
Ловіння і передача м’яча однією рукою від плеча: -у парах; -трійках; -у зустрічних колонах зі зміною місць.
|
Повторити техніку передачі та ловіння м’яча; звернути увагу на правильне розташування рук при ловінні м’яча, щоб не отримати травму; стежити, щоб передача м’яча закінчувалася випрямленими руками(рукою) і розслабленими(розслабленою) кистями(кистю) рук(руки), передача завершується випрямлянням ніг у колінних суглобах |
|
5 |
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
5 |
|
К.н. 15 |
||||||||||||
Навчальна гра у баскетбол.
|
Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем. |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||||||||
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Шикування, ходьба, вправи на розслаблення. |
За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Підведення підсумку уроку. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Домашні завдання. |
Самостійне виконання вправ на розвиток швидкості та спритності. Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Конспект на групу уроків №______________________ для 7 класу з фізичної культури.
Модуль: Баскетбол. Тема: Техніка володіння м’ячем .
Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.
Завдання: 1. Ознайомити із станом українського баскетболу на сучасному етапі. 2. Навчити веденню та кидку м’яча в кошик з подвійного кроку.
3. Вдосконалити ведення баскетбольного м’яча. 4. Навчити ловінню і передачам м’яча двома руками зверху і знизу.
5. Сприяти розвитку рухових якостей.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.
Хід уроків:
Зміст і структура уроку |
Організаційно-методичне забезпечення уроку
|
Дата уроків та дозування |
|||||||||||
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення теми та завдань на кожний урок. Правила техніки безпеки. |
Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ. Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках . |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Стройові вправи |
Різновиди перешикувань |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Ходьба:
|
Тулуб прямий Руки за головою Руки за головою Руки на поясі Руки на поясі Руки за спиною Руки на колінах Стройовий крок |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискореня з місця на 5, 10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х9м. |
Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ. |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Загальнорозвивальні вправи |
Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ведення м’яча та кидок у кошик після подвійного кроку: - правою та лівою руками почергово з наступною передачею в колонах парах, трійках; -з опором захисника. |
Повторити техніку ведення м’яча. Фронтальний метод. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі.
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
5 |
|
К.н. 15 |
|
Кидки м’яча у кошик: -з місця; -в русі; -у стрибку |
Виконувати кидки із середньої віддалі; стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків |
6 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
Штрафний кидок |
Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка, стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка. |
|
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
К.н. 15 |
Передача м’яча двома руками зверху та знизу: -у парах; - трійках; -у зустрічних колонах зі зміною місць.
|
Повторити техніку передачі та ловіння м’яча; звернути увагу на правильне розташування рук при ловінні м’яча, щоб не отримати травму; стежити, щоб передача м’яча закінчувалася випрямленими руками(рукою) і розслабленими(розслабленою) кистями(кистю) рук(руки), передача завершується випрямлянням ніг у колінних суглобах |
|
5 |
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
5 |
|
|
Навчальна гра у баскетбол.
|
Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем. |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шикування, ходьба, вправи на розслаблення. |
За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Підведення підсумку уроку. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Домашні завдання. |
Самостійне виконання вправ на розвиток швидкості та спритності. Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Конспект на групу уроків №______________________ для 8 класу з фізичної культури.
Модуль: Баскетбол. Тема: Техніка володіння м’ячем .
Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.
Завдання: 1.Ознайомити із методикою виховання швидкісно-силових якостей. 2. Навчити кидку м’яча в кошик однією рукою зверху у
3. Вдосконалення ведення м’яча. стрибку з місця.
5. Вдосконалення техніки штрафного кидка.
4. Навчити накриванню і ловінню м’яча, що відскочив від щита.
6. Сприяти розвитку рухових якостей.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.
Хід уроків:
Зміст і структура уроку |
Організаційно-методичне забезпечення уроку
|
Дата уроків та дозування |
|||||||||||
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення теми та завдань на кожний урок. Правила техніки безпеки. |
Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ. Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках . |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Стройові вправи |
Різновиди перешикувань |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Ходьба:
|
Тулуб прямий Руки за головою Руки за головою Руки на поясі Руки на поясі Руки за спиною Руки на колінах Стройовий крок |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискореня з місця на 5, 10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х9м. |
Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ. |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Загальнорозвивальні вправи |
Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вдосконалення ведення м’яча : - асинхронне ведення м’яча без зорового контролю; - «перекладання» м’яча при опорі захисника; - ведення м’яча та кидок у кошик з подвійного кроку. |
Фронтальний метод. Повторити та вдосконалити техніку ведення м’яча. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі при наближенні до суперника виконувати «перекладання» м’яча; суперник здійснює пасивний відбір м’яча.
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
Кидки м’яча у кошик однією рукою зверху у стрибку: -з місця; -в русі; - з опором захисника; Двома руками зверху (дівчата): -з місця; - в русі |
Виконувати кидки із близької та середньої віддалі; стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків |
6 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
К.н. 15 |
|
Штрафний кидок |
Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка, стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка. |
|
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
К.н. 15 |
Накривання і ловіння м’яча, що відскочив від щита: - на місці; - в русі |
Виконувати у парах при накриванні руки тримати вертикально вгору. Ловіння виконувати двома руками у найвищій точці, після приземлення підтягнути м’яч до грудей не даючи можливості супернику вибити, або вирвати м’яч. Після 5 повторень помінятися ролями. |
|
5 |
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
5 |
|
|
Навчальна гра у баскетбол.
|
Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем. |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шикування, ходьба, вправи на розслаблення. |
За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Підведення підсумку уроку. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Домашні завдання. |
Самостійне виконання вправ на розвиток швидкісно-силових якостей та спритності. Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Конспект на групу уроків №______________________ для 9 класу з фізичної культури.
Модуль: Баскетбол. Тема: Техніка володіння м’ячем .
Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.
Завдання: 1.Ознайомити із методикою виховання спритності. 2. Навчити кидку м’яча в кошик однією рукою зверху в стрибку у русі.
3. Навчити блокуванню при боротьбі за м’яч, що відскочив від щита. 4. Вдосконалення техніки штрафного кидк.;
5. Вдосконалення ведення та передач м’яча різними способами. 6. Сприяти розвитку рухових якостей.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.
Хід уроків:
Зміст і структура уроку |
Організаційно-методичне забезпечення уроку
|
Дата уроків та дозування |
|||||||||||||||||||||||
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення теми та завдань на кожний урок. Правила техніки безпеки. |
Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ. Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках . |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Стройові вправи |
Різновиди перешикувань |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Ходьба:
|
Тулуб прямий Руки за головою Руки за головою Руки на поясі Руки на поясі Руки за спиною Руки на колінах Стройовий крок |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискореня з місця на 5, 10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х9м. |
Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ. |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
||||||||||||
Загальнорозвивальні вправи |
Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Вдосконалення ведення м’яча : - асинхронне ведення м’яча без зорового контролю; - «перекладання» м’яча при опорі захисника; - ведення м’яча та кидок у кошик з подвійного кроку. |
Фронтальний метод. Повторити та вдосконалити техніку ведення м’яча. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі при наближенні до суперника виконувати «перекладання» м’яча; суперник здійснює пасивний відбір м’яча.
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
||||||||||||
Кидки м’яча у кошик однією рукою зверху у стрибку: -з місця; -в русі; - з опором захисника; Двома руками зверху (дівчата): -з місця; - в русі |
Виконувати кидки із близької та середньої віддалі; стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків |
6 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
К.н. 15 |
|
||||||||||||
Штрафний кидок |
Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка, стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка. |
|
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
К.н. 15 |
||||||||||||
Накривання і блокування при боротьбі за м’яч, що відскочив від щита: - на місці; - в русі |
Виконувати у парах по черзі міняючись місцями Ловіння виконувати двома руками у найвищій точці, після приземлення підтягнути м’яч до грудей не даючи можливості супернику вибити, або вирвати м’яч . |
|
5 |
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
5 |
|
|
||||||||||||
Навчальна гра у баскетбол.
|
Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем. |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||||||||
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Шикування, ходьба, вправи на розслаблення. |
За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Підведення підсумку уроку. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Домашні завдання. |
Самостійне виконання вправ на розвиток швидкісно-силових якостей та спритності. Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Конспект на групу уроків №______________________ для 10 класу з фізичної культури.
Модуль: Баскетбол. Тема: Техніка володіння м’ячем .
Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.
Завдання: 1.Ознайомити із методикою організації самостійних занять. 2. Навчити добиванню м’яча однією та двома руками в стрибку при
Відскоку його від щита.
3. Навчити накриванню кидка й організації боротьби за м’яч, що відскочив від щита. 4. Вдосконалення техніки штрафного кидка.
5. Вдосконалення ведення та передач м’яча різними способами. 6. Сприяти розвитку рухових якостей.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.
Хід уроків:
Зміст і структура уроку |
Організаційно-методичне забезпечення уроку
|
Дата уроків та дозування |
|||||||||||||||||||||||
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення теми та завдань на кожний урок. Правила техніки безпеки. |
Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ. Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках . |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Стройові вправи |
Різновиди перешикувань |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Ходьба:
|
Тулуб прямий Руки за головою Руки за головою Руки на поясі Руки на поясі Руки за спиною Руки на колінах Стройовий крок |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Спеціальні вправи: біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискорення з місця на 5, 10 м з різних вихідних положень; «човниковий біг» 4х9 м; естафети, рухливі ігри. |
Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ. |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
||||||||||||
Загальнорозвивальні вправи |
Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Вдосконалення ведення та передач м’яча : - ведення м’яча без зорового контролю в умовах опору захисників; - ловіння і передачі м’яча однією і двома руками зверху на велику відстань. |
Фронтальний метод. Повторити та вдосконалити техніку ведення м’яча. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі при наближенні до суперника переходити на низьке ведення; суперник здійснює активний відбір м’яча. При ловінні рука виставляється розкритою долонею назустріч м'ячу |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
||||||||||||
Кидки м’яча у кошик: - серійні кидки з різних точок середньої і далекої відстані при активному опорі захисника - після виконання технічних прийомів нападу; - після виконання фінтів і з опором захисника
|
Виконувати кидки із середньої та далекої дистанцій; стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків |
6 |
|
5 |
5 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5 |
5
|
К.н. 15 |
|
||||||||||||
Штрафний кидок |
Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка, стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка. |
|
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
К.н. 15 |
||||||||||||
Накривання кидка й організація боротьби за м’яч, що відскочив від щита; добивання м’яча, однією та двома руками в стрибку при відскоку від щита
|
Виконувати у парах по черзі міняючись місцями Ловіння виконувати двома руками у найвищій точці, після приземлення підтягнути м’яч до грудей не даючи можливості супернику вибити, або вирвати м’яч. Добивання м’яча виконується у найвищій точці |
|
5 |
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
5 |
|
|
||||||||||||
Навчальна гра у баскетбол.
|
Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем. |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||||||||
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Шикування, ходьба, вправи на розслаблення. |
За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Підведення підсумку уроку. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Домашні завдання. |
Самостійне виконання вправ на розвиток швидкісно-силових якостей та спритності. Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Конспект на групу уроків №______________________ для 11 класу з фізичної культури.
Модуль: Баскетбол. Тема: Техніка володіння м’ячем .
Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.
Завдання: 1.Ознайомити із атлетичною підготовкою. 2. Навчити добиванню м’яча однією та двома руками в стрибку при
відскоку його від щита.
3. Навчити накриванню кидка й організації боротьби за м’яч, що відскочив від щита. 4. Вдосконалення техніки штрафного кидка.
5. Вдосконалення ведення та передач м’яча різними способами. 6. Сприяти розвитку рухових якостей.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.
Хід уроків:
Зміст і структура уроку |
Організаційно-методичне забезпечення уроку
|
Дата уроків та дозування |
|||||||||||||||||||||||
Підготовча частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення теми та завдань на кожний урок. Правила техніки безпеки. |
Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ. Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках . |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Стройові вправи |
Різновиди перешикувань |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Ходьба:
|
Тулуб прямий Руки за головою Руки за головою Руки на поясі Руки на поясі Руки за спиною Руки на колінах Стройовий крок |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Спеціальні вправи: біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискорення з місця на 5, 10 м з різних вихідних положень; «човниковий біг» 4х9 м; естафети, рухливі ігри. |
Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ. |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
||||||||||||
Загальнорозвивальні вправи |
Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Основна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Вдосконалення ведення та передач м’яча : - ведення м’яча без зорового контролю в умовах опору захисників; - ловіння і передачі м’яча однією і двома руками зверху на велику відстань. |
Фронтальний метод. Повторити та вдосконалити техніку ведення м’яча. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі при наближенні до суперника переходити на низьке ведення; суперник здійснює активний відбір м’яча. При ловінні рука виставляється розкритою долонею назустріч м'ячу |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
||||||||||||
Кидки м’яча у кошик: - серійні кидки з різних точок середньої і далекої відстані при активному опорі захисника - після виконання технічних прийомів нападу; - після виконання фінтів і з опором захисника
|
Виконувати кидки із середньої та далекої дистанцій; стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків |
6 |
|
5 |
5 |
5
|
5
|
5
|
5
|
5 |
5
|
К.н. 15 |
|
||||||||||||
Штрафний кидок |
Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка, стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка. |
|
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
К.н. 15 |
||||||||||||
Накривання кидка й організація боротьби за м’яч, що відскочив від щита; добивання м’яча, однією та двома руками в стрибку при відскоку від щита
|
Виконувати у парах по черзі міняючись місцями Ловіння виконувати двома руками у найвищій точці, після приземлення підтягнути м’яч до грудей не даючи можливості супернику вибити, або вирвати м’яч. Добивання м’яча виконується у найвищій точці |
|
5 |
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
|
5 |
|
|
||||||||||||
Навчальна гра у баскетбол.
|
Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем. |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
||||||||||||
Заключна частина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Шикування, ходьба, вправи на розслаблення. |
За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Вимірювання ЧСС за 6 сек |
Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||
Підведення підсумку уроку. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
||||||||||||
Домашні завдання. |
Самостійне виконання вправ на розвиток швидкісно-силових якостей та спритності. Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик. |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||||||||||||