Конспект на групу уроків 5-8 класи 12 уроків модуль "Баскетбол"

Про матеріал
Баскетбол – олімпійський вид спорту. Він являє собою спортивну командну гру з м’ячем, мета якої закинути в корзину суперника м’яч більшу кількість разів, ніж команда суперника за встановлений час. У кожній баскетбольній команді 5 польових гравців. Етапи розвитку баскетболу Історія баскетболу почалася в недалекому ХІХ столітті. У Сполучених Штатах Америки молодий викладач, доктор Джеймс Нейсміт в 1891 році намагався зробити уроки гімнастики більш цікавими і живими. До поручнів балкона він прикріпив 2 фруктові кошики і запропонував своїм учням закидати в них футбольні м’ячі. Цікава гра тільки здалеку нагадувала сучасний баскетбол. Звичайно, про ведення не йшлося, гравці просто перекидали один одному м’яч і намагалися закинути його в корзину. Та команда, яка закинула більше м’ячів і була переможницею. Але, тим не менш, Джеймс Нейсміт вважається тією людиною, хто придумав баскетбол.
Перегляд файлу

 

Конспект на групу уроків №______________________ для 5 класу з фізичної культури.

Модуль: Баскетбол.                   Тема: Техніка володіння м’ячем .

Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.

Завдання: 1. Загальнорозвивальні та спеціальні вправи баскетболіста.                                                              2. Ознайомити з основними правилами гри у баскетбол.

3. Вивчити ведення баскетбольного м’яча лівою, правою, поперемінно правою лівою руками.    4. Навчити ловінню і передачам м’яча двома руками від грудей та                                                     

5. Сприяти розвитку рухових якостей.                                                                                                     однією рукою від плеча.

Місце проведення: спортивний зал.

                                   Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.

 

Хід уроків:

 

Зміст і структура уроку

Організаційно-методичне забезпечення уроку

 

Дата уроків та дозування

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, рапорт, привітання,

повідомлення теми та завдань на кожний урок.

Правила техніки безпеки.

Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ.

Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках .

5

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Стройові вправи

Різновиди перешикувань

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 Ходьба:

  • звичайна;
  • навшпиньках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;
  • ходьба звичайна

 

Тулуб прямий

Руки за головою

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки за спиною

Руки на колінах

Стройовий крок

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед;прискорення з місця на 5,10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х5м.

Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ.

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

Загальнорозвивальні вправи

Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведення м’яча:

- ведення м’яча на місці  – високе – низьке;

 - ведення м’яча на місці, виконуючи присідання;

- ведення м’яча в кроці правою (лівою), поперемінно правою лівою   руками;

- пересуваючись приставними кроками ведення м’яча;

- ведення повільним бігом;

- ведення у швидкому темпі;

- ведення зі зміною швидкості.

Ознайомити учнів з технікою ведення м’яча.

Фронтальний метод. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі.

Не припиняючи ведення правою (лівою) руками, присісти по 10 разів.

Відскок м’яча до пояса, кисть накладається на м’яч зверху.

 

М’яч вести спереду, збоку. Дивитися вперед.

М’яч у дві руки не ловити.

М’яч не втрачати. Відскок до рівня поясу, на розворотах не ловити у дві руки. під час зупинок ведення не продовжувати.

5

6

6

6

6

6

6

6

6

6

5

5

Передача м’яча двома руками від грудей:

-у парах;

-у зустрічних колонах зі зміною місць

Передача однією рукою від плеча:

-у парах;

-у зустрічних колонах зі зміною місць

Ознайомити учнів із технікою передачі та ловіння м’яча; звернути увагу на правильне розташування рук при ловінні м’яча, щоб не отримати травму; стежити, щоб передача м’яча закінчувалася випрямленими руками(рукою) і розслабленими(розслабленою) кистями(кистю) рук(руки), передача завершується випрямлянням ніг у колінних суглобах

 7

8

8

8

 

 

 

8

 

 

 

8

 

 

 

8

 

 

 

8

8

 

 

 

8

К.н.

15

 

Кидки м’яча у кошик:

  • двома руками від грудей;
  • однією рукою від плеча

Виконувати на віддалі 1,5 м від щита стоячи збоку від щита; клас розділити на 4 колони, стежити за технікою виконання

4

5

5

5

5

5

5

5

5

5

 

К.н.

15

Естафета з веденням м’яча: клас ділиться на дві (три) команди, які шикуються в одну колону за лінією старту. Навпроти кожної команди ставиться стійка. Перші в колоні тримають м’яч.

За командою учні починають ведення м’яча бігом. Добігають до стійки, обводять її, повертаються до своїх команд і передають м’яч наступному гравцеві. Гра триває стільки, поки всі гравці не виконають ведення м’яча.

5

6

6

6

6

6

6

6

6

6

5

5

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, ходьба, вправи на розслаблення.

За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Підведення підсумку уроку.

Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці.

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Домашні завдання.

Самостійне виконання вправ на розвиток швидкості та спритності.

Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект на групу уроків №______________________ для 6 класу з фізичної культури.

Модуль: Баскетбол.                   Тема: Техніка володіння м’ячем .

Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.

Завдання: 1. Навчити кидку м’яча однією рукою зверху з місця, двома руками від голови (дівчата).           2. Ознайомити з історією розвитку баскетболу в Україні.

3. Вдосконалювати ведення баскетбольного м’яча поперемінно правою, лівою руками.                4. Повторити ловіння і передачу м’яча однією рукою                                                       

5. Сприяти розвитку рухових якостей.                                                                                                       рукою від плеча.

Місце проведення: спортивний зал.

                                  Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.

 

 

Хід уроків:

 

Зміст і структура уроку

Організаційно-методичне забезпечення уроку

 

Дата уроків та дозування

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, рапорт, привітання,

повідомлення теми та завдань на кожний урок.

Правила техніки безпеки.

Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ.

Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках .

5

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Стройові вправи

Різновиди перешикувань

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 Ходьба:

  • звичайна;
  • навшпиньках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;
  • ходьба звичайна

 

Тулуб прямий

Руки за головою

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки за спиною

Руки на колінах

Стройовий крок

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискореня з місця на 5, 10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х9м.

Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ.

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

Загальнорозвивальні вправи

Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведення м’яча:

-правою та лівою руками почергово з наступною передачею в колонах парах, трійках;

-з опором захисника.

Повторити техніку ведення м’яча.

Фронтальний метод. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі.

 

5

5

5

5

 

 

 

 

5

 

 

5

Кидки м’яча однією рукою зверху:

-кидки однією рукою зверху з місця (з відскоком від щита в кошик), двома руками від голови (дівчата);

-в русі (з двох кроків)

Виконувати на віддалі 2-3 м від щита стоячи збоку від щита; клас розділити на 4 колони, стежити за технікою виконання

 6

 

5

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

5

 

 

 

5

К.н.

15

 

Штрафний кидок

Ознайомити учнів із технічними прийомами виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка , стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка.

 

5

 

5

5

5

5

5

5

5

 

 

Ловіння і передача м’яча однією рукою від плеча:

-у парах;

-трійках;

        -у зустрічних колонах зі зміною місць.

 

Повторити техніку передачі та ловіння м’яча; звернути увагу на правильне розташування рук при ловінні м’яча, щоб не отримати травму; стежити, щоб передача м’яча закінчувалася випрямленими руками(рукою) і розслабленими(розслабленою) кистями(кистю) рук(руки), передача завершується випрямлянням ніг у колінних суглобах

 

5

5

 

5

5

5

5

 

5

 

К.н.

15

Навчальна гра у баскетбол.

 

Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем.

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, ходьба, вправи на розслаблення.

За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Підведення підсумку уроку.

Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці.

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Домашні завдання.

Самостійне виконання вправ на розвиток швидкості та спритності.

Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект на групу уроків №______________________ для 7 класу з фізичної культури.

 

Модуль: Баскетбол.                   Тема: Техніка володіння м’ячем .

Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.

Завдання: 1. Ознайомити із станом українського баскетболу на сучасному етапі.                                           2. Навчити веденню та кидку м’яча в кошик з подвійного кроку. 

3. Вдосконалити ведення баскетбольного м’яча.                                                                                           4. Навчити ловінню і передачам м’яча двома руками зверху і знизу.                                                       

5. Сприяти розвитку рухових якостей.                                                                                            

Місце проведення: спортивний зал. 

Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.

 

Хід уроків:

 

Зміст і структура уроку

Організаційно-методичне забезпечення уроку

 

Дата уроків та дозування

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, рапорт, привітання,

повідомлення теми та завдань на кожний урок.

Правила техніки безпеки.

Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ.

Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках .

5

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Стройові вправи

Різновиди перешикувань

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 Ходьба:

  • звичайна;
  • навшпиньках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;
  • ходьба звичайна

 

Тулуб прямий

Руки за головою

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки за спиною

Руки на колінах

Стройовий крок

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискореня з місця на 5, 10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х9м.

Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ.

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

Загальнорозвивальні вправи

Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведення м’яча та кидок у кошик після подвійного кроку:

- правою та лівою руками почергово з наступною передачею в колонах парах, трійках;

-з опором захисника.

Повторити техніку ведення м’яча.

Фронтальний метод. Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі.

 

5

5

5

5

 

 

 

 

5

 

К.н.

15

 

Кидки м’яча у кошик:

-з місця;

-в русі;

-у стрибку

Виконувати кидки із середньої віддалі;  стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків

 6

 

5

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

5

 

 

 

5

 

 

Штрафний кидок

Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка,  стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка.

 

5

 

5

5

5

5

5

5

5

 

К.н.

15

Передача м’яча двома руками  зверху та знизу:

-у парах;

- трійках;

        -у зустрічних колонах зі зміною місць.

 

Повторити техніку передачі та ловіння м’яча; звернути увагу на правильне розташування рук при ловінні м’яча, щоб не отримати травму; стежити, щоб передача м’яча закінчувалася випрямленими руками(рукою) і розслабленими(розслабленою) кистями(кистю) рук(руки), передача завершується випрямлянням ніг у колінних суглобах

 

5

5

 

5

5

5

5

 

5

 

 

Навчальна гра у баскетбол.

 

Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем.

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, ходьба, вправи на розслаблення.

За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Підведення підсумку уроку.

Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці.

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Домашні завдання.

Самостійне виконання вправ на розвиток швидкості та спритності.

Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект на групу уроків №______________________ для 8 класу з фізичної культури.

Модуль: Баскетбол.                   Тема: Техніка володіння м’ячем .

Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.

Завдання: 1.Ознайомити із методикою виховання швидкісно-силових якостей.                                                       2. Навчити кидку м’яча в кошик однією рукою зверху у

                    3. Вдосконалення ведення м’яча.                                                                                                                       стрибку з місця.

                    5. Вдосконалення техніки штрафного кидка.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                                                               4. Навчити накриванню і  ловінню м’яча, що відскочив від щита.                                                                                 

                                                                                                                                                                            6. Сприяти розвитку рухових якостей.                    

Місце проведення: спортивний зал.

                            Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.

 

Хід уроків:

 

Зміст і структура уроку

Організаційно-методичне забезпечення уроку

 

Дата уроків та дозування

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, рапорт, привітання,

повідомлення теми та завдань на кожний урок.

Правила техніки безпеки.

Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ.

Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках .

5

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Стройові вправи

Різновиди перешикувань

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 Ходьба:

  • звичайна;
  • навшпиньках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;
  • ходьба звичайна

 

Тулуб прямий

Руки за головою

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки за спиною

Руки на колінах

Стройовий крок

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискореня з місця на 5, 10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х9м.

Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ.

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

Загальнорозвивальні вправи

Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдосконалення ведення м’яча :

- асинхронне ведення м’яча без зорового контролю;

- «перекладання» м’яча при опорі захисника;

- ведення м’яча та кидок у кошик з подвійного кроку.

Фронтальний метод. Повторити та вдосконалити техніку ведення м’яча.

Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі при наближенні  до суперника виконувати «перекладання» м’яча; суперник здійснює пасивний відбір м’яча.

 

5

5

5

5

 

 

 

 

5

 

 

 

Кидки м’яча у кошик однією рукою зверху у стрибку:

-з місця;

-в русі;

- з опором захисника;

Двома руками зверху (дівчата):

-з місця;

- в русі

Виконувати кидки із близької та середньої віддалі;  стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків

 6

 

5

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

5

 

 

 

5

К.н.

15

 

Штрафний кидок

Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка,  стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка.

 

5

 

5

5

5

5

5

5

5

 

К.н.

15

Накривання і ловіння м’яча, що відскочив від щита:

- на місці;

- в русі

Виконувати у парах при накриванні руки тримати вертикально вгору. Ловіння виконувати двома руками у найвищій точці, після приземлення підтягнути м’яч до грудей не даючи можливості супернику вибити, або вирвати м’яч. Після 5 повторень помінятися ролями.

 

5

5

 

5

5

5

5

 

5

 

 

Навчальна гра у баскетбол.

 

Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем.

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, ходьба, вправи на розслаблення.

За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Підведення підсумку уроку.

Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці.

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Домашні завдання.

Самостійне виконання вправ на розвиток швидкісно-силових якостей та спритності.

Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

 

Конспект на групу уроків №______________________ для 9 класу з фізичної культури.

 

Модуль: Баскетбол.                   Тема: Техніка володіння м’ячем .

Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.

Завдання: 1.Ознайомити із методикою виховання спритності.                                                                            2. Навчити кидку м’яча в кошик однією рукою зверху в стрибку у русі.

3. Навчити блокуванню при боротьбі за м’яч, що відскочив від щита.                                              4. Вдосконалення техніки штрафного кидк.;                                                       

5. Вдосконалення ведення та передач м’яча різними способами.                                                       6. Сприяти розвитку рухових якостей.                                                                                                      

Місце проведення: спортивний зал.

                                  Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.

 

Хід уроків:

 

Зміст і структура уроку

Організаційно-методичне забезпечення уроку

 

Дата уроків та дозування

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, рапорт, привітання,

повідомлення теми та завдань на кожний урок.

Правила техніки безпеки.

Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ.

Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках .

5

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Стройові вправи

Різновиди перешикувань

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 Ходьба:

  • звичайна;
  • навшпиньках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;
  • ходьба звичайна

 

Тулуб прямий

Руки за головою

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки за спиною

Руки на колінах

Стройовий крок

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Спеціальні вправи: Біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискореня з місця на 5, 10м з різних вихідних положень; човниковий біг4х9м.

Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ.

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

Загальнорозвивальні вправи

Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдосконалення ведення м’яча :

- асинхронне ведення м’яча без зорового контролю;

- «перекладання» м’яча при опорі захисника;

- ведення м’яча та кидок у кошик з подвійного кроку.

Фронтальний метод. Повторити та вдосконалити техніку ведення м’яча.

Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі при наближенні  до суперника виконувати «перекладання» м’яча; суперник здійснює пасивний відбір м’яча.

 

5

5

5

5

 

 

 

 

5

 

 

 

Кидки м’яча у кошик однією рукою зверху у стрибку:

-з місця;

-в русі;

- з опором захисника;

Двома руками зверху (дівчата):

-з місця;

- в русі

Виконувати кидки із близької та середньої віддалі;  стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків

 6

 

5

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

5

 

 

 

5

К.н.

15

 

Штрафний кидок

Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка,  стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка.

 

5

 

5

5

5

5

5

5

5

 

К.н.

15

Накривання і блокування при боротьбі за м’яч, що відскочив від щита:

- на місці;

- в русі

Виконувати у парах по черзі міняючись місцями Ловіння виконувати двома руками у найвищій точці, після приземлення підтягнути м’яч до грудей не даючи можливості супернику вибити, або вирвати м’яч .

 

5

5

 

5

5

5

5

 

5

 

 

Навчальна гра у баскетбол.

 

Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем.

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, ходьба, вправи на розслаблення.

За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Підведення підсумку уроку.

Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці.

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Домашні завдання.

Самостійне виконання вправ на розвиток швидкісно-силових якостей та спритності.

Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

Конспект на групу уроків №______________________ для 10 класу з фізичної культури.

Модуль: Баскетбол.                   Тема: Техніка володіння м’ячем .

Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.

Завдання: 1.Ознайомити із методикою організації самостійних занять.                                                            2. Навчити добиванню м’яча однією та двома руками в стрибку при

                                                                                                                                                                                           Відскоку його від щита.

 

3. Навчити накриванню кидка й організації боротьби за м’яч, що відскочив від щита.                 4. Вдосконалення техніки штрафного кидка.                                                       

5. Вдосконалення ведення та передач м’яча різними способами.                                                     6. Сприяти розвитку рухових якостей.                                                                                                      

               Місце проведення: спортивний зал.

                                 Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.

 

Хід уроків:

 

 

Зміст і структура уроку

Організаційно-методичне забезпечення уроку

 

Дата уроків та дозування

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, рапорт, привітання,

повідомлення теми та завдань на кожний урок.

Правила техніки безпеки.

Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ.

Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках .

5

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Стройові вправи

Різновиди перешикувань

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 Ходьба:

  • звичайна;
  • навшпиньках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;
  • ходьба звичайна

 

Тулуб прямий

Руки за головою

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки за спиною

Руки на колінах

Стройовий крок

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Спеціальні вправи: біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискорення з місця на 5, 10 м з різних вихідних положень; «човниковий біг» 4х9 м; естафети, рухливі ігри.

Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ.

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

Загальнорозвивальні вправи

Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдосконалення ведення та передач  м’яча :

- ведення м’яча без зорового контролю в умовах опору захисників;

- ловіння і передачі м’яча однією і двома руками зверху на велику відстань.

Фронтальний метод. Повторити та вдосконалити техніку ведення м’яча.

Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі при наближенні  до суперника переходити на низьке ведення; суперник здійснює активний відбір м’яча.

При ловінні рука виставляється розкритою долонею назустріч м'ячу

5

5

5

5

 

 

 

 

5

 

 

 

Кидки м’яча у кошик:

- серійні кидки з різних точок середньої і далекої відстані при активному опорі захисника

- після виконання технічних прийомів нападу;

- після виконання фінтів і з опором захисника

 

Виконувати кидки із середньої  та далекої дистанцій;  стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків

 6

 

5

5

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

5

 

 

 

К.н.

15

 

Штрафний кидок

Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка,  стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка.

 

5

 

5

5

5

5

5

5

5

 

К.н.

15

Накривання кидка й організація боротьби за м’яч, що відскочив від щита; добивання м’яча, однією та двома руками в стрибку при відскоку від щита

 

Виконувати у парах по черзі міняючись місцями Ловіння виконувати двома руками у найвищій точці, після приземлення підтягнути м’яч до грудей не даючи можливості супернику вибити, або вирвати м’яч. Добивання м’яча виконується у найвищій точці

 

5

5

 

5

5

5

5

 

5

 

 

Навчальна гра у баскетбол.

 

Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем.

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, ходьба, вправи на розслаблення.

За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Підведення підсумку уроку.

Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці.

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Домашні завдання.

Самостійне виконання вправ на розвиток швидкісно-силових якостей та спритності.

Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

 

 

 

 

Конспект на групу уроків №______________________ для 11 класу з фізичної культури.

 

Модуль: Баскетбол.                   Тема: Техніка володіння м’ячем .

Мета: Оволодіння елементами техніки гри у баскетбол.

Завдання: 1.Ознайомити із атлетичною підготовкою.                                                                                         2. Навчити добиванню м’яча однією та двома руками в стрибку при   

                                                                                                                                                                                          відскоку його від щита.

3. Навчити накриванню кидка й організації боротьби за м’яч, що відскочив від щита.                 4. Вдосконалення техніки штрафного кидка.                                                       

5. Вдосконалення ведення та передач м’яча різними способами.                                                     6. Сприяти розвитку рухових якостей.                                                                                                      

Місце проведення: спортивний зал. 

                                  Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, бруски 5х5см.

 

Хід уроків:

 

Зміст і структура уроку

Організаційно-методичне забезпечення уроку

 

Дата уроків та дозування

Підготовча частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, рапорт, привітання,

повідомлення теми та завдань на кожний урок.

Правила техніки безпеки.

Ознайомити учнів з завданнями уроку, вимогами до учнів, гігієною одягу, правилами самостійного виконання вправ.

Ознайомити з правилами техніки безпеки та поведінки на уроках .

5

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 90-100 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Стройові вправи

Різновиди перешикувань

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

 Ходьба:

  • звичайна;
  • навшпиньках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • у напівприсіді;
  • у повному присіді;
  • ходьба звичайна

 

Тулуб прямий

Руки за головою

Руки за головою

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки за спиною

Руки на колінах

Стройовий крок

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Спеціальні вправи: біг зі зміною напрямку, біг із зупинкою в кроці і стрибком, стійка баскетболіста, пересування в захисній стійці, приставними кроками правим боком, лівим боком, біг спиною вперед; прискорення з місця на 5, 10 м з різних вихідних положень; «човниковий біг» 4х9 м; естафети, рухливі ігри.

Дихання спокійне, дотримуватися стійки баскетболіста, слідкувати за правильністю виконання вправ.

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

3

Загальнорозвивальні вправи

Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі та на місці у парах.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 130-150 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Основна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдосконалення ведення та передач  м’яча :

- ведення м’яча без зорового контролю в умовах опору захисників;

- ловіння і передачі м’яча однією і двома руками зверху на велику відстань.

Фронтальний метод. Повторити та вдосконалити техніку ведення м’яча.

Ноги зігнуті, рука працює у ліктьовому суглобі при наближенні  до суперника переходити на низьке ведення; суперник здійснює активний відбір м’яча.

При ловінні рука виставляється розкритою долонею назустріч м'ячу

5

5

5

5

 

 

 

 

5

 

 

 

Кидки м’яча у кошик:

- серійні кидки з різних точок середньої і далекої відстані при активному опорі захисника

- після виконання технічних прийомів нападу;

- після виконання фінтів і з опором захисника

 

Виконувати кидки із середньої  та далекої дистанцій;  стежити за технікою виконання, вказувати на помилки при виконанні кидків

 6

 

5

5

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

 

 

 

5

5

 

 

 

К.н.

15

 

Штрафний кидок

Вдосконалювати техніку виконання штрафного кидка; звернути увагу на одночасне випрямлення рук та ніг при виконанні кидка,  стежити за технікою виконання та вказувати на помилки при виконанні кидка.

 

5

 

5

5

5

5

5

5

5

 

К.н.

15

Накривання кидка й організація боротьби за м’яч, що відскочив від щита; добивання м’яча, однією та двома руками в стрибку при відскоку від щита

 

Виконувати у парах по черзі міняючись місцями Ловіння виконувати двома руками у найвищій точці, після приземлення підтягнути м’яч до грудей не даючи можливості супернику вибити, або вирвати м’яч. Добивання м’яча виконується у найвищій точці

 

5

5

 

5

5

5

5

 

5

 

 

Навчальна гра у баскетбол.

 

Клас розділити на команди по три, або по чотири гравці в залежності від кількості учнів та ступеня навченості; ознайомлювати учнів із правилами гри по ходу гри, звернути, щоб учні правильно вибирали місце для одержання передачі м’яча , застосовували фінти під час ведення м’яча , протидіяли нападаючому гравцю з м’ячем.

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

10

Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування, ходьба, вправи на розслаблення.

За командою вчителя клас шикується в одну колону у русі. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання та розслаблення.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Вимірювання ЧСС за 6 сек

Результат помножити на 10 у нормі 100-110 уд/хв

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

Підведення підсумку уроку.

Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці.

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

Домашні завдання.

Самостійне виконання вправ на розвиток швидкісно-силових якостей та спритності.

Передачі, ловіння, ведення та кидки м'яча у кошик.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

docx
Додано
12 травня 2019
Переглядів
1472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку