Розробка уроку з курсу "Що робити, коли заблукаєш"

Про матеріал
Розробка уроку з ЯДС для вчителів початкової школи. Моделювання ситуації пошуку, допомоги якщо заблукав. Загубився, відстав від класу. Розвивати здатність орієнтуватись у складних ситуаціях; спонукати до виконання правил поведінки в автономній ситуації у населеному пункті; виховувати уважність, обережність, сміливість.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Гімназія №34»

Кам’янської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку з   курсу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Що робити, коли заблукаєш. Моделювання ситуації пошуку, допомоги якщо заблукав. Загубився, відстав від класу.

Мета: Розвивати здатність орієнтуватись у складних ситуаціях; спонукати до виконання правил поведінки в автономній ситуації у населеному пункті; виховувати уважність, обережність, сміливість.

Обладнання: збірка оповідань, мультимедійна презентація, картки й плакати.

 

Хід уроку

І. Організаційно-мотиваційний.

Всі сідайте тихо діти,

Домовляймось не шуміти,

Гарно руку підіймати,

Та знання мерщій хапати.

      1. Робота із загадкою.

Я і в місті, і в селі.

Обабіч мене стоять будинки

Великі й малі

(Вулиця)

      2. Ситуація очікування.

- Діти, на якій вулиці ви живите?

- Чи можете ви заблукати на своїй вулиці?

- В нашому місті багато вулиць. І кожна з них приховує небезпеку.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

              - Сьогодні на уроці ми будимо вчитися орієнтуватися в складних ситуаціях, дізнаємось до кого треба звертатись по допомогу, якщо заблукаєш або загубився.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

     1. Читання й обговорення уривку з оповідання В. Волкова «Дзвонять! Відкрийте двері», «Білий сумний собака».

     2. Гра «Мікрофон».

     3. Вивчення правил поведінки

- Ситуація «обговорення».

-  Рольова гра «Я заблукав».

- Мультимедійна презентація

Запам’ятайте до кого можна звернутися по допомогу.

На вулиці. Попроси допомоги у полісмена, або у водія громадського транспорту.

У магазині: підійди до касира чи охоронця й скажи, що ти загубився.

У метро: звернись до чергового по станції.

     4.  – Як можна попросити про допомогу?  до кого треба звернутися? 

- Що слід розповісти про себе?

Висновок: Якщо ви заблукали, слід попросити допомоги в тих, хто в цих місцях працює. Але при цьому треба знати свою домашню адресу, телефони батьків і рідних. Можна зателефонувати безкоштовно в поліцію (т. 102) й розповісти що з тобою трапилось.

Музична пауза

V. Узагальнення та систематизація набутих знань.

     1. Гра «Подивись, подумай, поясни», (Потрібно вибрати картки з персонажами до яких можна звернутись по допомогу).

     2. Гра-підказка у русі. «Що мені робити, якщо я загубився?».

     3. Тестування «Так чи ні».

VI. Підсумок уроку.

VII. Рефлексія.

docx
Додано
12 квітня 2023
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку