Розробка уроку з математики 4 клас "Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями."

Про матеріал

Розробка уроку з математики 4 клас .Ознайомити учнів із загальним випадком множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

Удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями.

Перегляд файлу

 

 

 

Шкільне методоб’єднання Тишківської ЗШ І-ІІІст. №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Множення багатоцифрових чисел

 

на двоцифрові (загальний випадок).

 

Задачі на знаходження числа

 

за двома різницями.

 

 

 

 

 

                                                                                                              Підготувала

вчитель початкових

                                                                                                   класів

                                                                                                                Гармаш Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження числа за двома       

           різницями.

Мета. Ознайомити учнів із загальним випадком множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

            Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження числа за двома різницями.

 

Хід уроку

І. Оргмомент.

ІІ. Перевірка домашньої роботи.

ІІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Гра «Замкни коло».

     У грі беруть участь 2 команди, по 6 учнів у кожній. Гравці по черзі виконують дії і результат записують у відповідний кружечок. Команда, учень якої першим впише результат в останній кружок виграє.

 

2) робота в парах

 

    7кг : 2 (3500г)                                   2 м : 5 см (40см)

    10 дм : 4 (25см)                                1год : 5 (12хв)

 

3) робота в групах

    Маса 1/3 кавуна становить 3 кг. Яка маса 2/10 кавуна?

 

Розв’язання:

  1. 3*3: 1 = 9 (кг) – маса кавуна
  2. 9000 : 10 * 2 = 1800 (г)

Відповідь: 1800 грам.

 

2. завдання для опитування (диференційоване).

    Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)

    209 * 67 = 14003

    95 * 43 = 4085

    756 * 27 = 20412

 

     Картка 2 (для учнів із достатнім рівнем знань)

     503 * 68 = 34204

     259 * 36 = 9324

 

     Картка 3 (для учнів із середнім і початковим рівнем знань)

     95 * 18 = 1710

     451 * 45 = 20295

 

ІV. Фізкульхвилинка.

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          V.Повідомлення теми і мети уроку.

1. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові учні пояснюють детально за вправою 826.

2. Закріплення вивченого. Впр. 827

 

14580 * 54 = 787320                                    4208 * 27 = 113616

8410 * 85 = 714850                                      3701 * 39 = 144339

 

Додаткове завдання:

1) 9378 * 46 = 431388                                    60074 * 49 = 2 943 626

 

2)

 

3)

Задача 825

Короткий запис

Швидкість

Час

Відстань

Однакова

?, на 2 год менше

?

480км

800км

 

План розв’язування

1. На скільки км менше пролетів перший вертоліт ніж другий?

2. Яка швидкість вертольотів?

3. Скільки годин був у польоті перший вертоліт?

4. Скільки годин був у польоті другий вертоліт?

 

1) 800-480=320 (км) менше

2) 320:2= 160 (км/год) швидкість

3) 480:160= 3 (год) 1-й вертоліт

4) 800:160= 5 (год) 2-й вертоліт

Відповідь: 3год був у польоті перший вертоліт, 5 год був у польоті другий вертоліт.

 

 

 

 

VІ. Підсумок уроку.

  • Що ми вивчали сьогодні на уроці?
  • Чого навчилися?
  • Що вам сподобалося на уроці?

 

VІІ. Оцінювання учнів (за допомогою фішок)

VІІІ. Домашнє завдання

         Розв’язати задачу, приклади (на картках)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 березня 2018
Переглядів
4113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку