Урок в класі-комплекті Мистецтво-Математика

Про матеріал
Тема: Про що розповів натюрморт(2 клас) Мета: Продовжувати знайомити учнів з основами композиції, дати поняття композиційний центр; розвивати логічне та просторове мислення, продовжувати формувати уміння аналізувати, узагальнювати; виховувати інтерес до занять малюванням. Тема: Нумерація п’ятицифрових чисел(4 клас) Мета: навчити здійснювати нумерацію п’ятицифрових чисел; розв’язувати числові та буквені вирази; розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до математики;
Перегляд файлу

Мистецтво

Математика

Тема: Про що розповів натюрморт

Мета: Продовжувати знайомити учнів з основами композиції, дати поняття композиційний центр; розвивати логічне та просторове мислення, продовжувати формувати уміння   аналізувати, узагальнювати;  виховувати інтерес до занять малюванням.

 

Тема: Нумерація п’ятицифрових чисел

Мета: навчити здійснювати нумерацію п’ятицифрових чисел; розв’язувати числові та буквені вирази; розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати інтерес до математики;

Клас: 2

Клас: 4

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань Мотивація навчальної діяльності

                             Осінь

           Кошик, повний подарунків –                                  Айстри різнокольорові,

           Різнобарвних поцілунків,                                        Грибів пахощі чудові,

           Осінь щедра дарувала,                                            Яблук наливних смаки,

           Малюків всіх пригощала.                                        Роздає всім залюбки.

Перед вами лежать стиглі яблука.

  • Яких вони кольорів?  ……
  • А у кого яблучко, де є декілька кольорів? ……
  • Яке яблучко виглядає красивіше — однокольорове чи те, де поєднуються декілька кольорів?........

Подивіться, як зображують яблучка художники-живописці. Коли дивишся на їх роботи, складається таке враження, що зображені ними яблука щойно зірвали з гілочки.

ІІ. Актуалізація опорних знань Мотивація навчальної діяльності

Самостійна  робота

Назви числа: від 5 тисяч до 5 тисяч 10, від 6 тисяч 200 до 6 тисяч 215.

Назви числа, що містяться на числовому відрізку між числами 7237 і 7245.

Утвори числа 8000, 9000, 10 000 з попередніх до них чисел.

ІІІ. Практична робота учнів.

Самостійна робота

Правила роботи і ТБ.

  • Головне на малюнку не ховається по кутках аркуша, а розташовується посередині.
  • Головне на малюнку не повинне бути занадто великим або занадто маленьким.
  • Малюємо чистими фарбами і дуже ретельно вимиваємо пензлик, коли переходимо від одного кольору до іншого.
  • Не використовуємо фарби прямо з банки, а змішуємо їх на палітрі.
  • Під час роботи не розмахуємо пензлями і олівцями.
  • Обережно поводимося з водою.

Індивідуальна робота учнів.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Робота з підручником

С.50-51

№267-270

ІV.Закріплення та повторення вивченого

ІV. Закріплення та повторення вивченого

С.50-51

№271-278

V. Аналіз та демонстрація дитячих робіт.

 

 

VІ. Підсумок уроку

VІ. Підсумок уроку

д\з

№279-280

 

docx
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку