24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Розробка уроку з математики "Додавання і віднімання в межах 10000".

Про матеріал
Дана розробка уроку розрахована для учнів з інтелектуальними порушеннями та стане в нагоді вчителям-дефектологам.
Перегляд файлу

Тема уроку. Додавання і віднімання в межах 10 000.

Мета уроку. Систематизувати основні знання учнів про додавання і віднімання  чисел в межах 10 000; перевірити, як учні засвоїли теоретичний матеріал та як вміють застосовувати його на практиці; оцінити досягнення учнів в опануванні вивченої теми; закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати розумові операції, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, розмірковувати; розвивати логічне мислення; коригувати вимову; виховувати почуття взаємодопомоги, інтерес до знань.

Обладнання. Мультимедійний проектор, екран, презентація етапів уроку, завдання-картки, індивідуальні картки.

Тип уроку. Узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Перевірка наявності підручників і зошитів.

II. Перевірка  домашнього завдання.

  1. Перегляд завдання, заданого за підручником: с.15 №28.

Гра «Кодування». Відповідь «числа».

  1. Математичний диктант:

547; 2836; 455; 792; 9000; 309; 8041; 18; 270; 3333;264; 601.

      Прочитайте числа. Назвіть найменше число. Назвіть найбільше число. Назвіть сусідів числа 9000. Назвіть розряди у числі 2836. До якого класу належить це число. Пригадайте, які числа називаються парними? Які непарні? Запишіть у зошиті тільки парні числа. Розкладіть  число 8041 на розрядні доданки і запишіть у зошиті.

  1. Перевірте, чи правильно записані числа у вигляді суми розрядних доданків.

492=400+90+2

605=600+50+5

7070=7000+70

8493=8000+400+3

III. Удосконалення знань і вмінь.

Сьогодні ми узагальнимо  знання   по темі «Додавання і віднімання чисел в межах 10 000».

  1. Пригадування алгоритму додавання чисел. Додавання – це арифметична дія , яка передбачає збільшення числа на певну кількість одиниць.

Правило 1. При письмовому додаванні багатоцифрових чисел додаємо спочатку одиниці до одиниць, десятки до десятків, сотні до сотень і т. д.

Як називаються числа при додаванні? Чи зміниться сума, якщо поміняти місцями доданки? 

Правило 2. Від перестановки доданків сума не змінюється.

Яка арифметична дія протилежна  додаванню (+)?

Правило 3. При  письмовому відніманні одиниці записують під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями і т. д.

Назвіть компоненти дії віднімання: зменшуване, від’ємник і різниця.

 

  1. Розв’язування прикладів.

542+6315=                     8704+675=

            2709+3453=                   6437+2376=

8746-6513=                   9073-4859=

Як перевірити  чи правило ми знайшли суму та різницю.

  1. Фізхвилинка.
  2. Розв’язування задачі.

Робота за підручником с.21 №85

  1. Самостійна робота.

Знайти значення виразу.

4137+(8742-5621)=

(4084+2475)-6308=

Порахувати скільки геометричних фігур на малюнку.

IV. Підсумок уроку.

  1. Що  ми робили на уроці сьогодні?
  2. Чи потрібно нам вивчати математику?
  3. Пригадайте, яке свято будемо ми з вами святкувати?
  4. Як дізнатися скільки м. Чернівці років?

5.  Відеопрезентація.

V. Домашнє завдання.

1. Завдання  на картках: кругові приклади. Виконати додавання і перевірити дією віднімання.

docx
Пов’язані теми
Математика, 9 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 лютого
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку