Розробка уроку з математики в 2 класі «Космічна подорож»

Про матеріал
Форма проведення уроку - урок-подорож. Урок містить цікаві завдання з математики, які учні виконують на комп'ютері в парах, працюють з цеглинками LEGO.
Перегляд файлу

Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

с-ща Керменчик, Волноваського району, Донецької області

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку з математики в 2 класі

«Космічна подорож»

 

Підготувала вчитель

початкових класів

Анна ПЄРКОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Тема. Утворення і назви чисел від 89 до 100. Складання числових виразів з дужками за текстовою умовою.

Мета. Ознайомити учнів з утворенням та назвами чисел від 89 до 100; вправляти в лічбі в межах 100; формувати вміння складати вирази на дві дії; розвивати швидкі та точні обчислювальні навички, математичне мовлення, увагу, пам'ять, логічне мислення; формувати навички самоконтролю й само оцінювання, соціальну, комунікативну, навчальну компетенції; виховувати інтерес до уроків математики.

Тип уроку. Комбінований.

Форма  проведення. Урок – подорож ( з використанням комп’ютерних технологій).

Обладнання. Картка з девізом уроку, правила роботи в групі, лист, карта подорожі, картка « Каліграфія»; макети ракет, космонавтів; перфокарти, схеми задач, скринька із завданнями, індивідуальний лічильний матеріал( палички), картки для самостійної роботи; ребуси; картки « Зірки успіху», цеглинки ЛЕГО; комп’ютери.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

           1. Слово вчителя.

 Любі діти, у наш клас

 Завітали люди щирі.

 Привітайте в добрий час

 Гостей усмішкою і миром.

           2. Слово учня.

Ми Вам раді, люди добрі, і вітаєм щиро Вас!

І запрошуєм ласкаво на урок у 2-й клас.

            3. Девіз уроку:

« Уважність, старанність, праця – наш шлях до знань».

ІІ. Стимулювання та мотивація навчально- пізнавальної діяльності.  

  1. Слово вчителя.
  •      Сьогодні, діти, ми вирушаємо з вами в чергову подорож по країні Математика.

Подорож наша математична

Сьогодні цікава і зовсім незвична.

Подорож наша зіркова, космічна.

  1. Зачитування учителем листа від королеви Математики.

Любі другокласники!

Запрошую Вас у космічну подорож по країні Математика. На своєму шляху Ви зустрінете багато цікавих перешкод – завдань, з якими, я сподіваюсь, Ви добре впораєтесь. А також, надсилаю Вам карту подорожі, щоб Ви не збилися зі шляху. Успіхів вам!

                                     З повагою королева Математика.

3. Ознайомлення з маршрутом подорожі ( за картою від королеви Математики).

4. « Зірки успіху»

- Діти, у кожного з вас на парті лежить картка з написом « Зірка успіху». На кожному етапі уроку, якщо впорались із завданням, розфарбовуєте промінці у зірочки. В кінці уроку ми перевіримо, чия « Зірка успіху» буде найкраща.

ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

  1. Слово вчителя.

Будь готовий до навчання

     Ти сьогодні – космонавт.

Починаєм мандрування

Пропоную всім на старт.

  • Для того, щоб відправитись в космічну подорож нам потрібна ракета.
  1. Робота в парах на комп’ютерах.

а) Побудова ракети з геометричних фігур за зразком.

- Які геометричні фігури використано?

- Щоб запустити ракету ведемо відлік від 10 до 1.

3. Планета « Каліграфія».

- Ми прибули з вами на планету « Каліграфія». Розгляньте уважно малюнок. З яких цифр він складається?

    а) Завдання: запишіть числа, що позначають ці цифри, у порядку зростання.

 

           б) Перевірка виконаного завдання. Взаємоперевірка.

           -  Летимо на планету « Мислитель».

     4. Планета « Мислитель».

« Розумова розминка».

         а) Повторення правил роботи в групах.

                      ПРАВИЛА РОБОТИ В ГРУПАХ

  1. Перед початком роботи обрати лідера.
  2. Уважно читати завдання.
  3. Говорити по черзі, не перебивати один одного.
  4. Дотримуватися відведеного часу.
  5. Дотримуватися правила піднятої руки.
  6. Працювати так, щоб не заважати іншим.

б) Гра « Хто сусіди»? Робота в групах на перфокартах.

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

в) Гра « Де чия ракета?» ( На дошці макети ракет та космонавтів).

Завдання: в яку ракету повинен сісти кожен космонавт? З’єднати стрілочкою космонавта з його ракетою.

 

                 

 

 

 

 

          

 

          г) Розв’язування задач за картками. Робота в групах.

- Складіть і розв’яжіть задачу за малюнком і коротким записом.   

          І група ІІ група

 

- Дорогу до планети « Обчислювальних машин» нам вкажуть зірки, якщо ми виконаємо їх завдання.

 д) Робота в групах по картках.

- Обчисліть відстань між зірками.

     І група

 

     ІІ група

 

 5. Планета « Обчислювальних машин».

    а) Гра « Математичний космодром». Робота в парі на комп’ютерах ( по 6 прикладів обчислює кожен учень).

    б) Звіт про виконання завдань. Самооцінювання.

ІІІ. Фізкультхвилинка. Планета « Здоров’я».

  • А зараз ми вирушаємо до планети « Здоров’я».

Ми в ракету дружно сіли

І у космос полетіли.

Раз, два, три, чотири, п’ять

Стали в космосі кружлять.

Покружляли і присіли,

Потім вгору підлетіли.

Вліво, вправо повернулись

До зірочок потягнулись.

Покружляли, оглянулись

І на землю повернулись.

- А зараз наш курс на планету « Новинка».

ІV. Вивчення нового матеріалу. Планета « Новинка».

  1. Підготовча робота.
  • Королева Математика передала нам скриньку. Давайте подивимось,що в ній?

а) Завдання по групах. Гра « Математичний лабіринт».

- З’єднайте числа в порядку зростання, назвіть їх (цеглинки ЛЕГО)

2. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми повинні навчитися утворювати і правильно називати числа від 89 до 100.

3. Практична робота з індивідуальним лічильним матеріалом.

а) Викладання за допомогою паличок чисел 89, 90. Робота в парі.

- Як утворити числа 91, 92, 93…?

б) Первинне закріплення. Робота з підручником. № 389.

в) Практична робота. № 390. Робота в парі.

г) Утворення числа 100.

д) Гра « Ланцюжок».

- Назвіть числа від 90 до 100.

Самостійно я працюю,

Помилок не буде – факт.

Я уважно помудрую,

Щоб вийшов добрий результат.

  • Вирушаємо на планету « Самостійна».

V. Розвиток математичних знань. Планета « Самостійна».

    1. Складання та обчислення виразів з дужками. № 392.

    2. Самостійна робота ( диференційована).

       а) Гра « Чия ракета швидше злетить?» ( ракети мають різнокольорові корпуси залежно від важкості завдання. Розв’язали – підняти картку вгору. Картки учитель збирає).

VІ. Планета “ Ребусидія».

       

100лиця                            Мі100                           Ли100к

VІІ.  Підсумок  уроку. Планета « Успіху».

  • Ось і підійшла наша подорож до кінця.
  • Чи змогли ми з вами впоратися із завданнями королеви Математики?
  • Чого ми навчилися?
  • Що нам допомогло у цьому?

Демонстрування дітьми « Зірок успіху».

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку