Розробка уроку з презентаціями

Про матеріал

У папці подана розробка уроку з презентацією (слайдами до уроку) , фізкультхвилинкою "Ялинка", релаксацією-кольоротерапія "Барви осені" та маршрутами уроку

Перегляд файлу

«Підвищення рівня знань учнів шляхом активного впровадження інформаційних технологій на уроках математики»

Тема уроку:«Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами»

Мета уроку:Узагальнити та систематизувати практичні навички і вміння розв’язувати вправи і задачі на  всі дії з десятковими дробами окремо і сумісно з іншими арифметичними діями;

 розвивати здібності учнів, логічне мислення;

виховувати працьовитість, кмітливість, тактовність у спілкуванні, повагу до думки та праці однокласників.

Тип уроку:застосування знань, навичок та вмінь.

Обладнання уроку:комп’ютер, проектор, інтернет ресурс -  фізкультхвилинка «Ялинка», презентація «Десяткові дроби»,інтернет ресурс – кольоротерапія «Барви весни».

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку.

Доброго дня! Відвідування.

Бажаю гарного настрою, добрих знань.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Фронтально. Черговий звітує про виконання домашніх завдань і вкінці уроку збирає зошити для перевірки.

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок.

Фронтальне  опитування:5 клас. Математика

Тема. Ділення десяткових дробів.
Мета: узагальнити та систематизувати практичні навички і вміння розв’...

Усний рахунок.

2,5*2 = 5; 5*5 = 25; 25+75=100;  100* 2=200; 200:0,1=2000; 2000:5=400;

400:80=5; 5* 1,5=7,5; 7,5+7,5=15; 15*0,8=12

Бажаю вам всім отримати гарні такі ж оцінки.

ІV. Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні у нас урок по темі:

«Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами».     (слайд 1)

До свого рюкзака ви повинні покласти сьогодні:

  • Правила множення та ділення десяткових дробів;
  • Розв’язування задач;
  • Округлення десяткових дробів;
  • Розв’язування рівнянь;

Звичайно для цього вам потрібно ввімкнути свою логіку, мислення та знання, які ви вже отримали, вивчаючи теми на множення та ділення десяткових дробів.

Сьогодні ми з вами діти полинемо у  світ дитинства - країну казки.

 Скажіть мені: «Ви любите казки?»

Отож відчуваю, що вам всім буде приємно зустрітися з казковими героями, допомогти їм, коли вони будуть потребувати вашої допомоги чи підтримки.

Що ж розпочинаємо. У вас є маршрути якими ми будемо рухатися казковою країною.

V.Урок-подорож у країну казок.

Зустріч із стариком Хоттабичем(слайд 2)

Зустріч із Всезнайкою та гідом(слайд 3)

1 маршрутДорога по країні казок (розв’язати задачу №1)(слайд 4)         

Дорога  складається з  из чотирьох  ділянок.Перша  ділянка   має довжину  4,35 км, друга – в 1,5 рази  довша  першої, третя  довша другої  на  1,03 км, четверта–в  2,5  рази  коротша  третьої. Знайдіть  довжину  дороги.

 

 

 

Розв’язання

І.– 4,35 км.

ІІ. – у 1,5 рази довша, ніж

ІІІ. – на 1,03 км. довша ніж    ?

ІV.– в 2,5 рази коротша   ніж                            

 

  1. 4,35· 1,5 =6,525 (км)-довжина ІІ  ділянки дороги;
  2. 6,525+1,03 = 7,555 (км) – довжина ІІІ ділянки дороги;
  3. 7,555: 2,5 = 75,55: 25 = 3,022 (км)- довжина ІV ділянки дороги;
  4. 4,35+6,525+7,555+3,022 = 21,452 (км) –довжина дороги.

Відповідь: 21,452 км

Зустріч з Бабою Ягою  через Всезнайку(слайд 5)         

2 маршрут(розв’язати рівнянняВідповідь округлити  до  десятих)(слайд 6)         

18,63 : (4,3 +1,2х) = 2,3

              4,3+ 1,2х = 18,63:2,3

              4,3+ 1,2х = 186,3:23

4,3+ 1,2х = 8,1

1,2х = 8,1 -4,3

1,2х=3,8

Х=3,8:1,2

Х=3,1666667

Х ~ 3,2

3 маршрутЛодочна станція ( розв’язати задачу №2)(слайд 7)         

Лодочна  база  знаходиться  в  34,3 км від  васвверх по річці. Швидкість течії  річки 1,3км/год.Щоб до вас  добратися лодочник від базиповинен пливти  на лодці 3,5 год. Знайдіть  власну швидкість  лодки.

Розв’язання

Нехай Хкм/год – власна швидкість лодки, тоді (х+1,3) км/год – швидкість лодки за течією річки.

Для розв’язання цієї задачі нам необхідно скласти рівняння.

(х+1,3)·3,5=34,3

        х+1,3= 34,3: 3,5

        х+1,3=9,8

              х= 9,8-1,3

              х= 8,5 (км/год) – власна швидкість лодки.

Відповідь: 8,5 км/год

Фізкультхвилинка ( з інтернет ресурсу - ЯЛИНКА)

Всезнайка побачив карету Кота в чоботях(слайд 8)         

4 маршрутземлі Маркіза Карабаса – задача №3(слайд 9)

Площа  одного  поля207,5 га,  а  площа другого  – на  17 га  менша.  Скільки  пшениці  зібрали  з  обох  полів, якщо з кажного  гектара  першого  поля  зібрали   32,4 ц, а з кожного гектара другого – 28,6 ц.

Відповідь  округліть  до  цілих.

 

Розв’язання

І. – 207,5 га з кожного га І по 32,4 ц.

ІІ.– на 17 га менше, ніж з кожного га ІІ по 28,6 ц. ?

 

  1. 207,5 – 17 = 190,5 га – площа ІІ поля
  2. 207,5·32,4 + 190,5·28,6 = 6723 + 5448,3= 12171,3~12171 ц.- пшениці зібрали з обох полів разом.

Відповідь: 12171 ц.

Гід побачив засмученого Буратіно(слайд 10)

5 маршрутБуратіно (знайти значення виразу)(слайд 11)

(17,228:3,2 + 1,4·2,5):89 = (5,4+3,5): 89 = 8,9:89= 0,1

Прохання гіда допомогти Старику Хоттабичу(слайд 12)

6 маршрут Вставте пропущені цифри(слайд 13)  

 

 

 

 

 

 

 

 

7 маршрут Самостійна робота(слайд 14)  

( множення та ділення на розрядну одиницю )

 

 

Самостійна  робота:

В а р і а н т 1.

0,824·100 =   82,4

В а р і а н т 3.

1,234:0,01 = 123,4

В а р і а н т 2.

436,9:1000 = 0,4369

В а р і а н т 4.

78,25·0,01 = 0,7825

Виберіть правильну відповідь Професія Старика Хоттабича(слайд 15)

Дякую за увагу (слайд 16)  

VI. Підсумок уроку.

Запитання, що виникли в учнів.

Що сподобалось?

Що покладете до свого рюкзака?

VII. Домашнє завдання

Розв’язати задачі № 1014 та № 1018 (схожі робили в класі – є як зразок),

Розв’язати рівняння № 1008 (6),                

VIIІ. Релаксація -  Кольоротерапія «Барви весни»(додаток)

Який колір квітки вам найбільше сподобався?

Які асоціації це викликало?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
28 вересня 2018
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку