Мета: перевірити знання учнів по вивченій темі, закріпити отримані знаннь, вчити працювати в команді, брати відповідальність за роботу всієї команди, отримувати задоволення від праці на уроці .
Метод « КВЕСТ»- «Піратські скарби»
Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
Мета: перевірити знання учнів по вивченій темі, закріпити отримані знаннь, вчити працювати в команді, брати відповідальність за роботу всієї команди, отримувати задоволення від праці на уроці .
( використовую на етапі закріплення знань опрацьованого матеріалу на уроках математики , української мови тощо)
І етап.
Клас розподіляю на групи – команди по 4-5учнів.Кожна команда вибирає колір човника, яким вони будуть пересуватися до скарбів. На дошці висить карта з маршрутом кожного човника.
Наприклад така:
(човники роблю в техниці орігамі з кольорового паперу)
ІІ етап.
1) Кожна команда обирає капітана.
Обов’язки капітана команди :
а) знаходити завдання( вони сховані у класі у будь якому місці) на папері того кольору, який вибрала команда;
б) слідкувати за ходом виконання завдань своєї команди, якщо у когось з команди виникають труднощі в рішенні завдання-допомогти члену команди, або звернутися до вчителя;
в) після виконання всіма учнями завдань, пересунути човник, щоб першим досягнути мети - отримати скарб.
ІІІ етап .
Капітан команди знаходить картку свого кольору з завданням і команда виконує завдання.
Вчитель слідкує за виконанням завдань!!!!!!!!!!
Перша піратська команда, яка виконала завдання, займає І місце. В залежності від кількості учнів у класі, може бути ІІ, ІІІ і далі місця.
Призи на картках прикріплені на дошці – з одного боку картки пишу місце, а з іншого який сьогодні приз отримає команда.
І місце – Нема домашнього завдання
|
ІІ місце – Д/з №--- |
ІІІ місце – Д/з №---- №---- |
( наприклад за І місце – відсутність домашнього завдання ( діти чудово впоралися з завданням і раніше за інших), за ІІ місце – 1 номер домашнього завдання, за ІІІ місце – 2 номери домашнього завдання. Але призи кожен вчитель може підбирати на свій роздум.)