Урок " Закріплення вивченого матеріалу"

Про матеріал

Мета: перевірити знання учнів по вивченій темі, закріпити отримані знаннь, вчити працювати в команді, брати відповідальність за роботу всієї команди, отримувати задоволення від праці на уроці .

Перегляд файлу

 

Метод « КВЕСТ»- «Піратські скарби»

Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.

Мета: перевірити знання учнів по вивченій темі, закріпити отримані знаннь, вчити працювати в команді, брати відповідальність за роботу всієї команди, отримувати задоволення від праці на уроці .

( використовую на етапі закріплення знань опрацьованого матеріалу на уроках математики , української мови тощо)

 

І етап.

 Клас розподіляю  на групи – команди по 4-5учнів.Кожна команда вибирає колір човника, яким вони будуть пересуватися  до скарбів. На дошці висить карта з маршрутом кожного човника.

Наприклад така:

 

C:\Users\TANYA.TANYA-PC\Desktop\images.jpg

(човники роблю в техниці орігамі з кольорового паперу)

 

ІІ етап.

1) Кожна команда обирає капітана.

Обов’язки капітана команди :

а) знаходити завдання( вони сховані у класі у будь якому місці) на папері того кольору, який вибрала команда;

б) слідкувати за ходом виконання завдань своєї команди, якщо у когось з  команди виникають труднощі в рішенні завдання-допомогти члену команди, або звернутися до вчителя;

в) після виконання всіма учнями завдань, пересунути човник, щоб першим досягнути мети - отримати скарб.

ІІІ етап .

Капітан команди знаходить картку свого кольору з завданням і команда виконує завдання.

Вчитель слідкує за виконанням завдань!!!!!!!!!!

Перша піратська  команда, яка виконала завдання, займає І місце. В залежності від кількості учнів у класі, може бути ІІ, ІІІ і далі місця.

Призи на картках прикріплені на дошці – з одного боку картки пишу місце, а з іншого який сьогодні приз отримає команда.

 

 

І місце –

Нема домашнього завдання

 

 

 

ІІ місце –

Д/з №---

 

 

ІІІ місце –

Д/з №----

№----

 

( наприклад за І місце – відсутність домашнього завдання ( діти чудово впоралися з завданням і раніше за інших), за ІІ місце – 1 номер домашнього завдання, за ІІІ місце – 2 номери домашнього завдання. Але  призи кожен вчитель може підбирати  на свій роздум.)

docx
Додано
29 вересня 2018
Переглядів
562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку