До розіграшу
залишилось:
16 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Розробка уроку з природознавства "Тварини взимку"

Про матеріал

Розробка уроку з природознавства для 2 класу з використанням стратегії "Лепбук".

Протягом уроку діти розширюють і уточнюють уявлення про тварин, виявляють зв'язок життя тварин із станом неживої природи, отримують уявлення про зимуючих і перелітних птахів; розвивають вміння працювати в групах, вміння вести пошукову роботу; виховується турботливе ставлення до тварин.

Перегляд файлу

Тема: Тварини взимку

Мета: розширити і уточнити уявлення дітей про тварин, показати зв’язок життя тварин із станом неживої природи, дати уявлення про зимуючих і перелітних птахів; розвивати вміння працювати в групах, вміння вести пошукову роботу; виховувати турботливе ставлення до тварин.

Обладнання:аудіо запис  Н. Забіла «Чотири пори року»,мультимедійна презентація,картки для леп буку

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Психологічний настрій  "До успіху"

- Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними.

2. Вправа «Погода»
— Яка зараз пора року?
— Який місяць?
— Яке число?
— Тепло чи холодно надворі?
— Який стан неба?
— Яка температура повітря?
— Чи були сьогодні протягом дня опади?

ІІ. Актуалізація знань

1.Послухайте уривок опису природи і подумайте , яку пору року він змальовує (аудіо запис Н. Забіла «Чотири пори року» )

Злітає листя, жовтий килим

Лягає з шерхотом до ніг

А вже на нього пухом білим

Сідає перший чистий сніг…

- Як  ви визначили, що це зима?

- Назвіть,  які зимові місяці ви знаєте?

- Які зміни в природі відбулися з приходом зими?

(Дні короткі,а ночі довгі; водойми закуті кригою; дерева стоять голі, тільки хвойні дерева зеленіють; морози; небо вкрите сірими хмарами )

2.Гра «Четвертий зайвий»
Грудень, січень, лютий, вересень.
Шуба, светр, шапка, валянки.
Береза, клен, ялина, дуб.
Заметіль, злива, завірюха, хурделиця.

-Заплющіть оченята, ми з вами помандруємо.)-слайд 1

-Здогадались, відкривайте оченята, діти , де це?(В лісі.)

IІІ. Повідомлення теми уроку

- Отже , на сьогоднішньому уроці ми познайомимося із життям лісових мешканців взимку.

ІV. Вивчення  нового матеріалу

1.Гра «Поміркуємо разом»

- На  які групи поділяємо тварин?

- А звірів на які дві групи поділяємо?

- Які це дикі тварини? (Які самі здобувають їжу)-слайд 2

- Які це свійські тварини?(Які живуть у людей)-слайд 3

- Як тварини готуються до зими?

- Чому зима є важким періодом року для тварин?

2.Гра «Впізнай за описом»

1) Невеликий звір. Живе переважно у лісі. Живиться мишами, слимаками, комахами. Взимку впадає в сплячку. Замість шерсті спина в нього вкрита міцними  колючими голочками (Їжак)-слайд 4

2) Цей звір розміром з невелику собаку. У нього короткі лапи, видовжена мордочка, куций хвіст. Голова біла, а з боків дві чорні смуги. Живе в лісі у норі. (Борсук)-слайд 5

3) Цей великий і могутній звір на високих ногах. Хутро коричневого кольору. Щороку восени він скидає роги, а навесні вони відростають. Живиться молодим гіллям, корою дерев і кущів.(Лось)-слайд 6

Фізкультхвилинка-слайд 7

3.Бесіда « Як зимують птахи»

- Як зимують журавлі, ластівки, зозулі, шпаки?

- Що змушує пташок летіти  у теплі краї?

Отже, з приходом осені комахи ховаються, пташки залишаються без корму і відлітають у теплі краї.

V. Узагальнення і систематизація знань

1.Гра «Так чи ні»

- Білки гріються у дуплі?

Миші в норах у землі?

Сплять ведмеді в теплих лігвах?

І під кригою на дні

Сплять  у річці снігурі?

Зайченята стали білими,

Ну, зовсім наче сніг! –

Щоб в лісі не зуміли ми

Відшукати їх?

З неба падають сніжинки

На дерева, на будинки?

Тут вийшла жаба полювати,

Комарів лихих ганяти?

Летить у теплий край сорока-білобока

Хіба тут зимувати не морока?

2. Гра «Дзеркало»
Покажіть товаришеві по парті за допомогою міміки і жестів тварину.
Ведмідь, заєць, лисиця, метелик, жаба, олень.
Відгадавши тварину, дитина розповідає, як вона зимує.

Офтальмологічна пауза

3. Створення колективного  леп буку «Тварини взимку». Робота в групах.

На початку тематичного тижня діти готували матеріал.

1 група-зимуючі птахи;

2 група-перелітні птахи;

3 група-тварини, що роблять запаси;

4 група-тварини, що впадають в сплячку;

5 група-шукають корм у природі.

VІ. Рефлексія

Заплющіть оченята. Вам сниться сон, що ви перетворилися на тваринку, яка живе у зимовому лісі. З якими проханнями ви б звернулися до людей?

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
12 липня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку