Урок з природознавства "Весна та її ознаки"

Про матеріал

Розробка уроку з природознавства для 2 класу з використанням стратегії "Лепбук", в хлді якого учні знайомились з весняними явищами у неживій природі; вчилися характеризувати ознаки неживої природи навесні; розвивали уяву, вчилися вести пошукову роботу; виховували естетичні почуття.

Перегляд файлу

Тема: Весна та її ознаки

Тема: Весна та її ознаки. Планування спостережень за природою навесні.

Мета: 

Мета: ознайомити учнів з весняними явищами у неживій природі; вчити  характеризувати ознаки неживої природи навесні; розвивати уяву, вміння вести пошукову роботу; виховувати естетичні почуття.

Обладнання:мультимедійна презентація, матеріал для леп буку, відео «Прихід весни»

Хід уроку

I. Організаційний момент

1.Психологічний настрій

Хто з гарним настроєм, рукою махніть

Хто мене чує, головою кивніть

Хто мене бачить, оком моргніть

Хто найвеселіший, всім усміхніться.

2. Відгадайте загадку .

• Привітанням журавля
Я пробуджую поля,
Я розтоплюю сніги,
Щоб ожило все навкруги.
Відгадайте, хто вона,
Ця красуня чарівна? (Весна)-слайд 1

-Дійсно, після суворої красуні-зими з її морозами, хуртовинами, іскристими снігами і дзвінкою кригою до нас приходить весна.

II. А ктуалізація  знань

Дидактична гра «Я помітив…»

 

-Що незвичайного ви помітили, коли йшли до школи?

 

Розкажіть, що незвичайного ви помітили, коли йшли до школи. Своє

твердження починайте зі слів «Я помітив, що…»

Розкажіть, що незвичайного ви помітили, коли йшли до школи. Своє

твердження починайте зі слів «Я помітив, що…»

 

-  Розкажіть, що незвичайного ви помітили, коли йшли до школи. Своє

твердження починайте зі слів «Я помітив, що…»

III. Повідомлення теми уроку

 Сьогодні на уроці ми  з’ясуємо, які явища у природі вказують на прихід весни, які її головні ознаки, прикмети.
IV. В ивчення нового матеріалу

 

— Яка пора року змінює зиму? Назвіть весняні місяці.-слайд 2
 

 Ознаки весни в неживій природі

• Сонце-слайд 3
Сонце світить яскравіше, ніж узимку; з кожним днем гріє все сильніше; набагато вище піднімається над горизонтом, ніж узимку; дні стають довшими; теплішає.
— Чи однаково сонце гріє землю в усі весняні місяці? (Ні)
— Який весняний місяць найхолодніший? (Березень) Найтепліший? (Травень) Чому? (У травні Сонце знаходиться вище над горизонтом, ніж у березні, тому в травні тепліше.)

• Небо- слайд 4
Небо блакитне, високе, по ньому пливуть білі легкі хмари, у березні — сніг, у квітні — сніг і дощ, у травні — дощ .

— Чи бувають навесні грози? Коли? (У кінці квітня, в травні)

• Сніг і лід- слайд 5
Оскільки стає тепліше, сніг тане. Лід на водоймах темніє, вкривається тріщинами, тане.

• Ґрунт- слайд 6
Навесні ґрунт відтає. У ньому накопичується багато вологи від снігу, що тане, поступово ґрунт на поверхні підсихає, а в глибині залишається вологим.

— Отже, які зміни в неживій природі відбуваються навесні, як вони пов’язані між собою? (Сонце все вище піднімається над лінією горизонту, тому дні стають довшими, Сонце сильніше гріє землю, тому тане сніг і лід.)

 Фізкультхвилинка
V. Уз агальнення й систематизація знань
1. Відео «Прихід весни»

-Який місяць весни зображено?

-Які зміни в природі ви помітили?

2. Г ра «Поясни народні прикмети»- слайд 7
- Весна — днем красна.
- Весна відмикає дерева й води.
- Березень березовим віником зиму вимітає, а весну в гості запрошує.

Офтальмологічна пауза

3. Створення колективного леп буку «Ознаки весни». Робота в групах

На початку тематичного тижня діти готували матеріал.

1 група-тривалість дня і ночі

2 група- танення  снігу

3 група-початок сокоруху

4 група-приліт пташок

5 група-народні прикмети

VI. Рефлексія
Гра «Знайди прикмети весни»

• Сонце світить яскраво;
• небо ясне, блакитне;
• теплий дощ;
• ніч стає довшою;
• підвищується температура повітря;
• прокидаються після сплячки тварини;
• на деревах бубнявіють бруньки;
• зацвітають проліски.

 

 

docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
1660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку