Презентація буде у нагоді при повторенні частин мови, зокрема іменника.
У матеріалі до уроку є вправа з ключем, диктант з коментуванням, робота з текстом, робота на платформі learningapps.
Самостійні та службові частини мови, вигук (оглядово)
Номер слайду 2
І. Організаційний момент. Добрий день, дорогі друзі!Добрий день!На вас чекає гарний день.
Номер слайду 3
ІІ. Мотивація навчальної діяльностіЛюблю я свій розум,Увагу та пам'ять. Працює мій мозок.І вчусь я старанно
Номер слайду 4
Проблемне питання: Які асоціації викликають слова «самостійні» - «службові» частини мови?Який розділ науки про мову вивчає частини мови?
Номер слайду 5
Актуалізація ЗУН
Номер слайду 6
Вивчення нового матеріалу , засвоєння нових знань1.
Номер слайду 7
Вправа з ключем. Випишіть частини мови в тому порядку, як у таблиці. У кожному слові підкресліть другу букву від початку слова. З цих букв вийде перша половина вислову давньоримського поета Публія Сіра: «…собі – ніколи». Триста, ущухати, вчасно, вікно, знахідка, тихий, бачиш, оскільки, отже, гов!, умілий, кожний, вшанування, спокійний, вйокає, над.
Номер слайду 8
Визначте самостійні частини мови у вірші Т. ШевченкаІ ДЕНЬ ІДЕ, І НІЧ ІДЕІ день іде, і ніч іде.І голову схопивши в руки,Дивуєшся, чому не йде. Апостол правди і науки
Номер слайду 9
Диктант з коментуванням.
Номер слайду 10
Робота з текстом1) Прочитати виразно текст.2) Дібрати до тексту заголовок, записати в зошит.3) Виписати:- власні географічні назви;- імена та прізвища, псевдоніми.4) Пригадайте твори Т. Г. Шевченка5) Випишіть 1 речення 2 абзацу, підкресліть усі члени речення, надпишіть над кожним словом частину мови.6) Чи є службові частини членами речення?7) Придумайте і запишіть речення-запитання, яке б ви задали поету?
Номер слайду 11
Узагальнення та систематизація вивченого
Номер слайду 12
Підсумок уроку. Домашнє завданняhttps://learningapps.org/view7794597 виконати вправу з підручникастворити ментальну карту теми