Розробка уроку з трудового навчання. Ліпка з пластеліну на тему:8 березня.

Про матеріал
Конспект уроку з трудового навчання,ліпка з пластиліну. Свято 8 березня. Незвичайна листівка.
Перегляд файлу

                                                                                               

Конспект уроку

  ліпка із пластиліну

 

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Тема: листівка до 8 березня

Цільові установки: розвивати вміння і навички роботи з пластеліном;  удосконалювати вміння працювати за планом;  розвивати творчу фантазію учнів через самостійне оформлення вироби; допомогти учням засвоїти основні терміни та поняття.

Заплановані результати:

Предметні: складати композицію з використанням пластиліну;  відтворювати реальний образ предмета (троянда) при виконанні композиції;  визначати необхідні інструменти і прийоми роботи з пластиліном, використовувати прийоми роботи з пластиліном при виготовленні вироби;  складати композицію з використанням пластиліну.

Обладнання:диск,пластилін,пластмасовий ножичок, зубочистка,проектор,дошка для ліпки пластиліну.

Методи : словесні(пояснення), наочні(робота з ілюстраціями).

Хід уроку

Організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ –

До роботи швидше, клас!

Попрацюємо  старанно,

Щоб сказати у кінці.

Що у нашім дружнім класі,

Діти, просто,  молодці!

Ось дзвінок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Нумо всі часу не гаймо і роботу починаймо.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 1 класі

Діти – просто молодці!

Доброго ранку,любі учні. Сьогодні в нас з вами урок технології,давайте перевіримо з вами,чи кожен з вас готовий до уроку?

Чи кожен з вас поклав на парту диск,пластилін,ножиці, зубочистка,проектор,дошка для ліпки пластиліну?

Встановлення теми уроку

За вікном в нас світе сонечко,отже до нас тихенько підкрадається весна. Зараз місяць березень і дуже скоро в нас з вами буде свято,коли ми вітаємо своїх матусь,бабусь,сестер,тобто усіх жінок. Давайте з вами відгадаємо,що ж це за свято? Я вам запропоную 2 загадки,на які ви дасте відповіді і зіставите назву свята.

Два кружочки поєднались,

Що за цифра вийшла?

Два помножить на чотири

- І вона уже в ефірі.(8)

Повіває теплий вітер,
Сонце яскравіше світить,
Тане сніг, біжать струмочки, —
Хто назве цей місяць точно?(березень)

Так,дітки,правильно. Незабаром ви всі будете вітати матусь,тому я пропоную вам,зліпити для них,чудову об'ємну листівку. Ось як вона виглядатиме.


Вивчення нового матеріалу

Сьогодні,ми з вами,навчимося виготовляти лепестки та листки,с також спробуємо створити із пластиліну,число 8.

Але спочатку давайте згадаємо правила роботи з пластиліном:

 • Підготуй місце для роботи;

 • Рукава одягу загорни до ліктя;

 • Працюй з пластиліном на дошці;

 • Користуйся допоміжними інструментами;

 • Перед роботою змочи руки у воді, розімніть пластилін в руках;

 • Після роботи помий руки з милом.

 А також,перш ніж почати роботу, давайте проведемо фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка

Плиг-скок, плиг-скок! (чотири рази плигають на місці)

На білесенький сніжок.

Присідають, слухають: (присідають та підставляють руку до вуха (ніби слухають))

Чи не йде десь вовк (двічі закривають обличчя руками).

Раз – зігнуться, розігнуться (нахиляються та стають рівно, слідкуючи за поставою),

Два – підстрибнуть, потягнуться (плигають та потягуються (двічі)),

Три – в долоні плескають (тричі інтенсивно плескають в долоні),

Головою кивають (повертають голову вліво, а потім вправо (двічі)).

Молодці. А тепер сідайте на свої місця і почнемо робити нашу листівку.

 

 

 

 


  1. Створюємо троянду

Кожен з вас має відірвати невеликий шматок червоного пластиліну,і потім ми починаємо катати його ковбаскою на нашій дошці. Потім,отриманий елемент ми сплющуємо по усій довжині пальцями і згортаємо всередині по колу і отримуємо середину нашої троянди. Згодом,ми відриваємо з вами декілька невеликих шматочків і також розплющуємо їх і таким чином робимо додаткові пелюстки.


2.Створюємо листки

Кожен з вас має відірвати невеликий шматок червоного пластиліну,і потім ми починаємо катати його ковбаскою на нашій дошці. Потім,отриманий елемент ми розплющуємо по усій довжині пальцями,на нашій дошці,аби він був схожий на листок. Зайвий пластилін ми обрізаємо паличкою,та зубочисткою малюємо скелет нашого листка.

3.Створюємо 8

Відриваємо з вами ще два невеликих шматки пластиліну. Катаємо їх у дві кулі. Згодом,кожну з них,ми розплющуємо на дошці і з'єднуємо між собою. Спеціальним пластмасовим ножичком,вирізаємо в них два кола.

Тепер ми з вами можемо з'єднати створені елементи в одну композицію. Якщо хтось бажає,може прикрасити свою працю ще чимось.

Самостійна робота учнів.

Учні виконують роботу, а я спостерігаю, раджу, керую діяльністю, відповідаю на запитання учнів, допомагаю у виконанні завдання.  Контролюю дотримання правил безпеки.

Рефлексія.

- Підніміть палець до верху,якщо вам сподобалась ваша робота на уроці.

- Опустіть палець до низу,якщо вам не сподобалась ваша робота на уроці.

Підсумки уроку.

-Чого ви сьогодні навчилися?

Я можу сказати,що ви великі молодці,ви дуже добре попрацювали,тому я впевнена,що ваші роботи дуже сподобаються вашим рідним.

 

docx
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку