Урок №1
Розробка уроку за індивідуальною формою навчання з математики
3 клас
ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 2-ГО КЛАСУ
Мета: повторити матеріал 2 класу; виховувати інтерес до математики; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу.
Обладнення: підручник М.В. Богданович; роздатковий матеріал.
Урок №1
Розробка уроку за індивідуальною формою навчання з математики
3 клас
ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 2-ГО КЛАСУ
Мета: повторити матеріал 2 класу; виховувати інтерес до математики; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу.
Обладнення: підручник М.В. Богданович; роздатковий матеріал.
Дата:
Хід уроку
Покликав усіх на урок,
Шкільний мелодійний дзвінок
Тож не будемо гаяти часу
В чарівну країну Знань вирушаймо.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Вступне слово вчителя
— Як гадаєте, у яку країну знань ми вирушаємо? Цю країну ви добре знаєте, залюбки подорожували протягом 1-го і 2-го класу, по її чарівним стежкам. Давайте відгадаємо загадку і дізнаємося що це за країна.
Урок цей цікавий, на ньому рахують,
Коло малюють, циркулем крутять,
то ділять, то множать, то віднімають
Ну, що за урок? Це урок … (математики)
У третьому класі ми продовжимо вивчати математику, науку складну, але цікаву і дуже потрібну. Ви ознайомитеся з трицифровими числами; навчитеся їх додавати і віднімати, множити і ділити у межах 1000. На вас очікує зустріч з новою одиницею маси — тонною та одиницею довжини — кілометром. А ще ви будете розв’язувати цікаві задачі, які мають практичне значення.
2. Ознайомлення з новим підручником
А тепер давайте ознайомимося з підручником математики 3 класу, з його основними розділами. Вивчемо умови позначень, пояснення їх значень.
3. Розумова розминка.
1) Скільки вух у 6 зайців? (12 )
2) Скільки лапок у 9 котів? (36)
3) Скільки коліс у 7 автомобілів? (28)
4) Скільки лапок у 8 павуків? (64)
5) Скільки ніг у 9 курок? (18)
6) Скільки ніг у 6 мурашок? (36)
7) Скільки кутів у 5 трикутників? (15)
8) Скільки ніжок у 4 столів? (16)
4) Каліграфічна хвилинка.
Записати відповіді таблиці множення числа 6.
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми повторимо пройдений матеріал , будемо читати, записувати і порівнювати. Розв’язувати задачі, вчитися швидко і правильно рахувати.
IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ
1. Фронтальне опитування
Запис на дошці
1 дес.— це ... одиниць
7 дес.— це ... одиниць
2. Робота з таблицею (с. 3, завдання 4)
3. Розв'язування прикладів (с. 4, завдання 8)
1-й, 2-й стовпчики — усно; 3-й, 4-й — самостійно з подальшою перевіркою.
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=QDEDck2-1d8
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Вправа «Незакінчене речення»
— Для того, щоб правильно розв’язати задачі, повторимо деякі правила.
• Щоб порівняти два числа, треба виконати дію...
• Щоб дізнатися скільки всього, треба виконати дію...
• Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше від другого, виконуємо дію...
• Щоб дізнатися у скільки одне число більше або менше від другого, виконуємо дію...
2. Робота над задачею на знаходження суми та на різницеве порівняння (с. 4, завдання 9)
Аналіз задачі за короткою умовою на дошці.
— Скільки завезли ящиків з огірками? Скільки завезли ящиків з помідорами?
— Скільки всього завезли ящиків з яблуками?
— Чого більше завезли — фруктів чи овочів?
— Як ви про це дізналися?
— На скільки більше завезли ящиків овочів, ніж фруктів?
Розв’язання
1) 40 + 20 = 60 (ящ.) — завезли овочів
2) 60 - 30 = 30 (ящ.)
Відповідь: на 30 ящиків більше завезли овочів.
— Які ще питання можна поставити до задачі?
(На скільки більше завезли ящиків з помідорами, ніж з яблуками? На скільки менше завезли ящиків з огірками, ніж з яблуками?)
4. Завдання з логічним навантаженням (с. 10, завдання 54)
5. Завдання з логічним навантаженням (с.10, завдання 57 (1))
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
Відкритий мікрофон. Запропонуйте дітям по черзі поділитися враженнями від уроку ( сказати, що зрозуміло і де виникли складнощі).
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 4-11, № 13, 21, 28, 40, 50, 51, 58, 59