Розробка узагальнюючого уроку з теми " Додавання та віднімання раціональних чисел""

Про матеріал
Метою уроку є формувати математичні компетентності: повторити, узагальнити та систематизувати знання учнів про раціональні числа, модуль числа, порівняння раціональних чисел, додавання та віднімання раціональних чисел; перевірити вміння розв’язувати вправи та задачі на додавання та віднімання раціональних чисел. Формувати ключові компетентності: спілкуватися та висловлюватися українською мовою; вживати математичну термінологію; визначати мету своєї діяльності; вміння користуватися он лайн – сервісами для навчального процесу
Перегляд файлу

 

 

Тема: Додавання та віднімання раціональних чисел

Мета: формувати математичні компетентності: повторити, узагальнити та систематизувати знання учнів про раціональні числа, модуль числа, порівняння раціональних чисел, додавання та віднімання раціональних чисел; перевірити вміння розв’язувати вправи та задачі на додавання та віднімання раціональних чисел. Формувати ключові компетентності: спілкуватися та висловлюватися українською мовою; вживати математичну термінологію; визначати мету своєї діяльності; вміння  користуватися он лайн – сервісами  для навчального процесу

Тип уроку: узагальнюючий

Обладнання: комп’ютер, проектор, картки з завданнями, посилання на онлайн – ресурси, власні гаджети.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго ранку діти! Я бажаю вам гарного настрою і вдалого дня. Передайте ланцюжком один одному побажання на урок.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Перед вами на дошці  розміщені різнокольорові скриньки мудрості. C:\Users\Пользователь 411\Desktop\sunduk1.jpg

Кожен з вас оберіть собі скриньку мудрості того кольору, який вам подобається. Давайте з вами відкриємо скриньку  і дізнаємося девіз нашого уроку «Знання збираються по краплині, як вода в долині». Надіюсь, що ми з вами сьогодні повторимо та узагальнимо всі ті знання, що отримали на попередніх уроках.

Ми з вами вивчили дії з раціональними числами, тому прийшов час отримані знання узагальнити та систематизувати. Я вас запрошую в подорож країною Раціональних чисел. Щоб не заблукати в цій країні, перед вами на партах лежить маршрут нашого руху. Ми з вами помандруємо різними станціями. Результати відвідування кожної станції фіксуйте в особистій карті мандрівника. Заповніть карту, вписавши в пустий прямокутник своє прізвище та ім'я

 

КАРТА мандрівника

 

 

Станція

Кількість балів

№1        Повторювальна

 

№2        Помилкова

 

№3        Дослідницька

 

№4        Невідома

 

№5        Пошукова

 

№6        Підсумкова

 

Оцінка за урок

 

 

ІІІ. Систематизація та узагальнення знань. Розв'язування вправ

Перша станція – Повторювальна

На цій станції вам запропоновані запитання на знання основних понять та правил дій з раціональними числами. Перед вами на екрані гра «Випадкове колесо». Кожному учаснику пропонується одне запитання,  правильна відповідь – 1 бал.

( посилання на гру      https://wordwall.net/uk/resource/10728149  )

Молодці! Завдання, запропоновані на першій станції ми з вами з успіхом виконали. Впишіть кількість балів у свою карту мандрівника. Переходимо до наступної станції.

Друга станція – Помилкова (робота в групах)

Як ви думаєте – чому вона так називається?

Вам пропонується завдання, яке вам необхідно виконати в групах. Об'єднайтеся в групи за кольором скриньок мудрості. Пригадайте правила роботи в групах. Визначте лідера. Завдання лідера – координувати роботу групи. Кожна група отримала картку із завданням. Ваша задача – знайти помилки в прикладах. Постарайтесь не тільки виправити помилки, а й визначити, який пункт того чи іншого алгоритму  порушений

 

Знайти помилки:

32,8 +  (- 48, 7) + (- 24,6) + 63,2 = - 169,7

-2,7+(-3,6) = 6,3

-6,7- (-10,8) = -6,7+(-10,8) = -17,5

26-74=48

-3,7+7,52+(-7,3)+(-9,52)=13,0

 

 

Підведемо підсумки. Прошу лідерів оцінити роботу кожного члена групи: 2 бали – приймав активну участь, знаходив та виправляв помилки; 1 бал – приймав участь в обговоренні, але не завжди був активний; 0 балів – не приймав участі.

Третя  станція – Дослідницька ( робота в парах)

 На цій станції ми з вами попрацюємо з вашими гаджетами. Перед вами картки з QR – кодами. Виконайте завдання та відповідь запишіть у правій частині картки.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На проекторі демонструються відповіді до завдань. Підраховуємо кількість вірно виконаних завдань – це кількість балів, отриманих на цій станції. Переходимо до наступної станції

Четверта  станція – Невідома (   робота по рядах)

Перед вами картки із завданнями. Вам необхідно заповнити порожні комірки ( вставити пропущенні числа). Перший учень заповнює перший кружечок і передає наступному. Всього за роботу ви отримуєте 3 бали, якщо ряд впорався із завданням

П'ята  станція – Пошукова ( індивідуальна  робота)

Зараз ми з вами попрацюємо в додатку Learningapps.org  за посиланням

                  https://learningapps.org/watch?v=pj4q2ctpt21

Вам необхідно виконати завдання та зібрати пазл. За правильно виконане завдання ви отримуєте 2 бали. Не забувайте виставити бали до особистої картки мандрівника.

VІ. Підсумок уроку

Шоста станція – Підсумкова

Наша мандрівка підходить  до завершення. Ми дійшли до останньої станції – підсумкової. Дайте відповідь на запитання:

  • Чи досягли ми з вами поставленої мети?

Підрахуйте загальну кількість балів та виставте собі оцінку

Продовжити  речення:

Сьогодні я повторив …

На уроці я дізнався …

Мені було складно …

Мене зацікавило …

Тепер я зможу …

Я можу похвалити себе …

Своєю роботою на уроці я …

VІІ. Домашнє завдання

Виконати он лайн тести за посиланням

                  https://docs.google.com/forms/d/1qmXAuGFKYCt93etzjL3-      0Uhc6c8180MNoYt83t3VfxU/edit

https://docs.google.com/forms/d/1qmXAuGFKYCt93etzjL3-0Uhc6c8180MNoYt83t3VfxU/edit?usp=sharing

 

 

 

 

docx
Додано
13 квітня 2021
Переглядів
424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку