Розробка відкритого заняття підготовчої групи (навчання грамоти, математика, англійська мова)

Про матеріал
У конспекті заняття представлено матеріал підсумкового показового заняття. На момент проведення на уроках з навчання грамоти діти вивчили букви та буквосполучення, вивчили тему «Птахи», сформували навички роботи з антонімами, ознайомилися з темою «Фразеологізми». На уроках математики діти навчилися визначати кількість десятків та одиниць у числі, відрізняти одно-та двоцифрові числа, вирішувати приклади та нерівності з круглими числами, ознайомились з темами «Римські цифри», «Годинник», «Грошові одиниці» нашої країни та декількох іноземних. Що стосується англійської мови, за цей час наші учні вивчили літери, розмовні теми «Родина», ««Погода», «Свята», «Домашні тварини», «Дикі тварини», «Комахи», граматичні конструкції It is.., It is not…
Перегляд файлу













 

Розробка відкритого заняття підготовчої групи (навчання грамоти, математика, англійська мова)

(1 рік навчання)


 

 

 

 

 


 

підготувала та провела: 

вчитель англійської мови

Шверненко Світлана Юріївна




 

 

 


 

Кропивницький - 2018

 

ВІДКРИТЕ ПОКАЗОВЕ ЗАНЯТТЯ 1 РІК НАВЧАННЯ

Викладач – Шверненко Світлана Юріївна

 

Група  -  кількість дітей 10

 

Дата –17.04.18

 

1.

 

Вступна частина

6 хв.

2.

 

Грамота

33 хв.

 

1.

Вірш-привітання +психологічне налаштування

1 хв

 

2.

Гра «Розшифруй слово» (Скласти слово зі складів»)(2 слова)-введення героя, введення в урок

2хв

 

3.

Гра «Відновіть слова»(4 слова)

2 хв

 

4.

Буквосполучення.

Теорія по буквосполученням ДЖ ДЗ ЙО ЬО  +ь,і,ї,щ

Назвіть букву чи буквосполучення на картці та його секрет

З’єднайте буквосполучення з малюнком, назвіть слово

Вставте буквосполучення в слово  

7 хв

2 хв

2 хв

1 хв

2 хв

 

 

Ф.хв «Весняна»

1 хв

 

5.

Антоніми

Теорія

«З’єднайте пари слів»

Розгляньте малюнки, порівняйте, використовуючи антоніми

5хв

1 хв

3 хв

2 хв

 

6.

Фразеологізми

-  Замініть фразеологізм виразом (батьки читають фразеологізм)

3хв

 

 

7

-  Робота з текстом з дошки + перевірка розуміння. 

-  Читання.

-  Пошукова робота

-  Звук аналіз (1 слово)

Переказ (2 дітей)

10 хв

3 хв

3 хв

2 хв

2 хв

 

8

Пісня«Моє  ім’я Україна»

2хв

 

9.

Математика

19хв

 

10.

Усні ігри

- рахунок вибірково

- рахунок десятками

2хв

1хв

1хв

 

11.

Розпишіть числа десятками та одиницями (2\2)

4 хв

 

12

Прикріпіть картку з римською цифрою до таблиці з арабськими

Запишіть нерівність римськими цифрами, поставте знак.(2)

2хв

3хв

 

13

Пісня «Шкільна»

2хв

 

14

Назвіть час на годиннику (всі діти)

3 хв

 

15

Грошові одиниці

Повторення теорії

-Гра « Країна-гроші»

3хв

1 хв

2 хв.

3.

 

Англійська мова

52 хв

 

1

Привітання + Song“Hello”

1хв

 

2

Howareyou?

1хв

 

3

Розмова з черговим

1 хв

 

4

Скоромовки

2хв

 

5

Song “This is my mother-Nice to meet you”

2 хв

Фонетика

 

6

Робота з моїми картками (приклеєні під  партою)

2 хв

 

7

Гра з картками дітей

-показати картку (2друк., 2 проп., 2 зв.)

-показати 1 літеру (3 сл.)

-скласти слово (3 сл.-друк., проп.,зв)

4хв

1хв

1хв

2хв

 

8

Гра «З’єднайте прописну букву зі звуком»+прикріпити малюнок  

2хв

 

9

З’єднайте букви за алфавітом, щоб отримати малюнок+ називають буква-звук

2 хв

 

10

Song “Aisforapple”

2хв

 

11

Транскрибування слів (3 слова)

3хв

 

12

Song “If you happy”

2 хв

Лексика

 

13

«Відгадайте тварину» (аудіо «On the farm”)

1-2хв

 

14

“Мухи” («In the wood”)

2хв

 

15

“Запам’ятай і здогадайся» («Inthezoo”)

2 хв

 

16

Повторення хором структур:Iseea…\Itis…\ Itisnot....

0,5 хв

 

17

Хрестики-нулики (на ігровому полі 9 мал. з тваринами.Команди по черзі описують якусь тварину-4речень)

3 хв

 

18

Монолог: На фермі\ У лісі\ В зоопарку (I see a… It is not...It is…... It is in…) (10 дітей) 

10хв

 

19

Song: “WillyBlack”

3хв

 

20

Аудіювання

4 хв

 

21

Song  «Goodbye”

1хв

4.

 

Заключна частина

 

 

 

Всього

104хв

 Грамота 24 хв.

 1. Вірш-привітання +психологічне налаштування 1 хв

-Дітки, давайте привітаємось. Станьте всі гарненько біля своїх парт.Добрий день! Поверніться до батьків і розкажіть віршик привітання гарно  і голосно.

Доброго дня-сонцепривітне!

Доброго дня-небоблакитне!

Доброго дня-в небі пташки!

Доброго дня-зелені дубки!

Доброго дня –люди привітні!

Я всімбажаю, щобпосмішкиквітли!

-Молодці, а тепер тихенько сідаємо і починаємо працювати.

Сядьте, діти,всі рівненько,

Усміхніться всі  гарненько.

Настрій на урок візьмемо,

й працювати розпочнемо.

Посміхнімося ще раз,

Бо у нас найкращий клас

 2. Гра «Розшифруй слово» (Скласти слово зі складів») Введення в урок 2 хв
- Діти, сьогодні до нас на урок прийшов гість. Ім’я цього гостя ви дізнаєтеся, якщо складете слова зі складів.(Великодній кролик)

1. Перший склад в слові весна, другий склад в слові великий, 1 склад в слові корова, 3 склад в слові іній

2. 1 склад в слові крокодил, 3 склад в слові метелик
 


весна

1     2 (типу так буде)

великий

корова

іній

крокодил

метелик

 

 


-Діти, хто наш сьогоднішній гість? Він приготував для вас повідомлення.

Аудіо:Любі діти, я знаю що ви давно чекали на мене. Я живу далеко, в Англії, але нарешті потрапив до вас. І на з пустими руками. Як гадаєте,з чим? Але мені потрібна ваша допомога. Зберіть всі іграшки, прикрасьте великодневе дерево, і отримаєте солодку нагороду.

3. Гра «Відновіть слова»(4 слова) 2 хв

Букви в словах посварилися. Букви на позначення приголосних в лівій колонці, голосних –у правій. Давайте їх помиримо і прочитаємо слова

с нц   о е

пт шк  а и

в сн   е а

в л кд нь  е и е

 4. Буквосполучення. Робота з буквами ь, Щ, й, і, чарівні букви, правила. 

Кролик розгубив усі свої писанки. Давайте позбираємо їх, а для цього виконаємо завдання. Пригадаємо правила.

Теорія по буквосполученням ДЖ ДЗ ЙО ЬО  +ь,і,ї,щ 2 хв

- З чого складаються слова? (Зі звуків)

- Які дві групи звуків є в нашій мові? (Голосні та приголосні)

- Які букви позначають по два звуки?Які звуки позначають буква ї,щ

- Яка буква не позначає звука?

-Коли у слові ми пишемо буквосполучення йо

-Коли пишемо ьо?

-скільки звуків позначає буквосполучення йо\ьо

-чи можна розривати буквосполучення йо\ьо при поділі на склади?

Назвіть букву чи буквосполучення на картці та його секрет 2 хв («Потяг»)

Назвіть букву чи буквосполучення на картці-писанці та його секрет:

ьо дж дз  йо ь щ ї

З’єднайте буквосполучення з малюнком, назвіть слово 1 хв

З’єднайте буквосполучення з малюнком, назвіть слово

Картинки по запросу дзигаC:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\Новая папка\depositphotos_123549472-stock-illustration-cartoon-bee-holding-honey.jpg C:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\Новая папка\yorg.jpg

дж  дз  ьо  йо

C:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\79d338ea7dbab1a87521931d3433517f.jpgC:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\Новая папка\55cca65a636a4.pngКартинки по запросу дзеркало малюнок

Вставте буквосполучення в слово 2 хв

Прочитайте слово, вставте буквосполучення

С__годні міль__н  __міль   __вінок

Кролик: Молодці, ви добре знаєте буквосполучення, тримайте першу іграшку та прикрасьте нею дерево.

Ф.хв «Весняна» 1 хв

 5. Антоніми

Великодній кролик фарбував писанки і вдень, і вночі, було холодно і жарко, писанки були великі і маленькі. Дітки, які кролик використовув слова ?? Як вони називають ?? А що це за слова ? Як вони по іншому називаються?

«З’єднайте пари слів»

Прочитайте  слова, з’єднайте пари антонімів. 3 хв

Короткий    чистий

білий    довгий

веселий   чорний

новий    старий

повільний   маленький

великий   швидкий

брудний   чорний

Розгляньте малюнки, порівняйте, використовуючи антоніми  2 хв

Погляньте на малюнки та порівняйте їх,використовуючи антоніми (кожному по малюнку) Наприклад, Морозиво холодне, а чай гарячий.

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу антонимы горячий холодныйC:\Users\Admin\Desktop\ву2\Новая папка\Новая папка\08_Kislyi-Sladkii.pngC:\Users\Admin\Desktop\ву2\Новая папка\Новая папка\04_Bolshoi-malenkii_01.pngC:\Users\Admin\Desktop\ву2\Новая папка\Новая папка\gordo-flaco1-750x484.jpg C:\Users\Admin\Desktop\ву2\Новая папка (2)\hello_html_m4ed46e3c.jpgC:\Users\Admin\Desktop\ву2\Новая папка (2)\283369967.jpgC:\Users\Admin\Desktop\ву2\Новая папка (2)\1557938_antonimy.jpg Похожее изображение

 6. Фразеологізми 3 хв

Наш великодній кролик працював не покладаючи рук, старався для дітей напекти пасок та нафарбувати писанок , а його товариш весь передсвятковий час бив байдики,

Діти, що це за вирази використав наш кролик у своїй розповіді? Як вони називаються? А що таке  фразеологізмами? Хором промовте! Наведіть кожен по 1 фразеологізму.

Діти, які слова називаються фразеологізмами? А з наступним завданням вам допоможуть батьки. Шановні батьки, оберіть картку, зачитайте фразеологізм, а діти пояснять його значення

Набрати води в рот – мовчати

Пекти раків – червоніти

Як кіт наплакав – мало

Зуб на зуб не попадає – холодно, змерзнути

Волосся стало дибом –злякався

Писати як курка лапою – писати неакуратно, негарно

Взяти під крило- захищати, опікати, оберігати

(кожному по 1 фразеологізму)

Кролик: Чудово впоралися з завданнями. Можете взяти наступну прикрасу.

 

Робота з текстом з дошки (10 хв)

Читання (3 хв.)

У нашого кролика багато весняних помічників. Про одного з його помічників прочитаємо текст

-Прочитайте текст 1 за одним. Будьте готові знайти фразеологізм, слово, яке завжди пишеться з великої літери, слова йо,ьо, дж,дз

Сьогодні  бджілка Майя меду назбирала – як  кіт наплакав. Літає вона над пасікою й слухає. Раптом чує  десь дзвін. Летить бджілка на нього  в гайок. А то дзвонять квіти конвалії, кличуть бджілку. Прилітає Майя, збирає з квітки пилок та й радіє. Дякує квітці.

Пошукова робота (3 хв)

-Який ви почули фразеологізм? Обведіть.

-Яке слово в тексті завжди пишеться з  великої літери? Чому? Підкресліть

-Кролик просить, знайдіть слова з йо. Ьо. Дж. Дз. Зафарбуйте буквосполучення 

Звуковий аналіз(1 слово) (2 хв)

Зробимо звуковий аналіз слова  «бджілка» 

- Перекажіть текст (2 дітей) (2 хв)

Кролик: Чудово впоралися з завданнями. Можете взяти наступну прикрасу.

  Математика 24хв

Ми з кроликом зібрали всі іграшки у країні «Грамоти». Рушаймо ж у країну «Математики» за новими нагородами. Кролик дарує подарунки багатьом діткам. Допоможемо йому порахувати великодні кошики, щоб усім вистачило.

 8. Усні ігри 2хв

- рахунок вибірково 1 хв

Порахуємо хором. Оберіть картку (40-50, 50-60,60-70,70-80, 80-90)

- рахунок десятками 1хв

Порахуємо десятками 1 за 1. Називає число той, на кого я показую 10-100 Хором від 100 до10.

  1. Розпишіть числа десятками та одиницями (2\2) 4 хв

46=    5д. 3од.=

35=    7д. 8 од.=

  1. Прикріпіть картку з римською цифрою до таблиці з арабськими

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запишіть нерівність римськими цифрами, поставте знак.(2) 3 хв 

10__12

4+1_7-2

Кролик: Чудово впоралися з завданнями. Можете взяти наступну прикрасу.

11. Пісня «Шкільна» 2хв

 12 Назвіть час на годиннику (4 дітей) 2хв

Ви давно вже чекаєте кролика з солодощами, але він запізнився цього року. Як гадаєте, чому? Тому ще не вміє розбиратися за годинником. Давайте навчимо його.

На що вказує найкоротша стрілка? Найдовша? Вийдіть до годинника і покажіть час

1:20, 3:50, 11:35, 12:30 7:15,  2:10, 4:55

 13 Грошові одиниці.

Повторення теорії 1 хв

Кролик подорожує світом, щоб дати подарунки всім діткам, що гарно поводилися, тому йому доводиться купувати необхідні речі в різних країнах. І він зовсім заплутався, де якими купюрами та монетами розплачуватися. Давайте допоможемо йому. Давайте пригадаємо назви країн за прапорами. Яка країна? Які у них грошові одиниці?

-Гра « Країна-гроші» 2 хв.

Візьміть картку з зображенням купюр та монет, назвіть грошові одиниці та прикріпіть біля прапору  відповідної країни

Кролик: Чудово впоралися з завданнями. Можете взяти наступну прикрасу. Час перевірити, як ви знаєте англійську, адже я сам з Англії. А якщо впораєтеся з усіма завданнями- кошик з подарунками ваш.

 

3.  Англійська мова 51 хв

 1 Привітання + Song“Hello” 1хв

- So, dear children, let’s start our lesson. Stand up, please. Hello, dear children!

- Hello, dear teacher!

- Let’s sing a song.

 2 Howareyou? 1хв

How are you? Ask me

 3 Розмова з черговим  1 хв

-Who is on duty today?

-Who is absent today?

 What is the weather like today?

 4 Скоромовки  2хв

Look at the picture and tell the tongue-twister

[æ] – A fat cat sat on a mat and ate a fat rat

[k] – Black coffee in a black coffee cup

[f] – Four friendly friends found a fat frog

 [i]- Each Easter Eddy eats eighty Easter eggs 

[g] – A grey goose gathered green grass

 5 Song “This is my mother-Nice to meet you” 2 хв

Come to the blackboard, turn to your parents and let’s sing a song.

 6 Робота з моїми картками (приклеєні під  партою) 2 хв

Let’s revise, what is the English for прописна, друкована, звук?

Look under your desk, find a card and name a letter or a sound Mm [dʒ] [k] Gg Ii [f] Ee Ll Hh [ɪ]

 7 Гра з картками дітей4хв

-показати картку (2друк., 2 проп., 2 зв.) 1хв

Now let’s play with your cards: show me typed letter J, F – handwritten, sound [m], typed B, L – handwritten, sound [æ], N – typed.

-показати 1 літеру (3 сл.) 1хв

I’ll name  word and your task is to show me the first letter of this word, so let’s start: a horse, juice, a kangaroo

-скласти слово (3 сл.-друк., проп.,зв) 2хв

Now make up a word with your cards: flag – typed,bed– handwritten, [hand] – sounds

 8 Гра «З’єднайте прописну букву зі звуком»+прикріпити малюнок    2хв

The next task is to match handwritten letter with the sound and then with the picture. Сome to the blackboard and match them.

Ee-elephant

Ff-fish

Ii- igloo

Mm-monkey

 9 З’єднайте букви за алфавітом, щоб отримати малюнок+ називають буква-звук 2 хв

Сome to the blackboard. Match the letters to get the picture. Name letter-sound

C:\Users\Admin\Desktop\e3206917294b849ebaca9ee0f9d86831.jpg

 10 Song “Aisforapple” 2хв

Turn to your parents and let’s sing a song.

 11 Транскрибування слів (3 слова) 3хв

Let’s transcribe some words

milk

jam

glad

 12 Song “If you happy” 2 хв

Come to the blackboard, turn to your parents and let’s sing a song.

 13 «Відгадайте тварину» (аудіо «On the farm”)  1-2хв

Listen to the tape and name the animal (кожного) (a cat, a dog, a cow, a horse, a pig, a cock,a donkey,a duck,a sheep,a goose)

 14 “Мухи” («In the wood”) 2хв

Let’s revise the animals in the wood, come to the blackboard and make up 2 teams. Let’s play a game: “Flies”

The animals are on the poster; your task is to clap the animal which I’ll tell you.

 15 “Запам’ятай і здогадайся» («In the zoo”) 2 хв

Look at the pictures and remember them. Close your eyes. Open. What has changed? C:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\depositphotos_41458301-stock-illustration-cute-zebra-cartoon.jpgC:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\800px_COLOURBOX12901136.jpgC:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\800px_COLOURBOX9436446.jpgC:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\Simba_KH2.pngC:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\hippopotamus-clipart-1.jpg

По черзі забираю 2 мал, додаю 2C:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\Новая папка (3)\cartoon-shark-free-clipart-1.jpgC:\Users\Admin\Desktop\СВЕТА изображения\Новая папка (4)\Новая папка (3)\free-vector-cartoon-toy-vector_094288_baby_toys (1)s.jpg

 16 Повторення хором структур:Iseea…\Itis…\ Itisnot.... 0,5 хв

Now  translate the words: він, вона- про тварин.How to say – він не сумний? Вона не на фермі? And now let’s translate these sentences: Я бачу лисичку. Вона не сумна. Вона весела. Вона в лісі.

 17 Хрестики-нулики (на ігровому полі 9 мал. з тваринами.Команди по черзі описують якусь тварину-4речень)              3 хв

Let’s play a game “Crosses and naughts”. We have got 2 teams. Your task is to describe a picture, to say “I see  a bear. It is not red. It is brown. It is in the wood.

Put a cross or a naught in the square with the animal.

 18 Монолог: На фермі\ У лісі\ В зоопарку (Iseea… Itisnot...Itis…Itisnotin... Itis in…) (10 дітей)  10хв

Your task is to tell monologues. Now dear children, come to me choose the card with on the farm, in the zoo or in the wood and describe the animal in 30s.

 19 Song: “WillyBlack” 3хв

Come to the blackboard, turn to your parents and let’s sing a song.

 20 Аудіювання  4 хв

Some  animals got lost. Listen to the tape, repeat, choose the picture and stick it into the proper poster.

I see a donkey. It is merry. It is in the wood.

I see an elephant. It is pink. It is in the zoo.

I see a parrot. It is fat.. It is in the wood.

I see a bear. It is happy. It is in the zoo.

I see a pig. It is dirty. It is on the farm.

I see a cow. It is brown. It is on the farm.

I see a horse. It is good. It is in the wood.

I see a puppy. It is white. It is in the zoo.

I see a kitten. It is little. It is on the farm.

I see a hedgehog. It is sad. It is in the wood.

 

 21 Song  «Goodbye” 1хв

Come to the blackboard, turn to your parents and let’s sing a song.

Easter Bunny:Great job. Take the last toy and decorate the tree. You earn your gifts.

 

docx
Додано
16 серпня 2023
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку