Розробка відкритого заняття з англійської мови
“Family and Friends. The Verb “To Be”
(3 рік навчання)
підготувала та провела:
вчитель англійської мови
Шверненко Світлана Юріївна
Кропивницький - 2019
ВIДКРИТИЙ УРОК 3 РІК НАВЧАННЯ (Англійська мова)
Викладач – Шверненко Світлана Юріївна |
|
|||
Група - кількість дітей 12 |
|
|||
Дата –12.04.2019 |
|
|||
І |
Вступне слово |
5 хв |
ІІ |
Основна частина |
70 хв |
1. |
Привітання з дітьми (Hello + How are you?)+ пісня Hello+введення в урок |
3хв |
2. |
Розмова з черговим |
1хв |
3. |
Скоромовки |
2хв |
Фонетика |
||
4. |
«Впишіть спільний звук та продовжіть ряд» (4 колонки, 4 дітей на звуки, 4 на приклад ) |
4 хв |
5. |
«Знайдіть зайве слово» (6 слів) |
3хв |
6. |
«Cкладіть слово з частин і прикрипіть в одну із колонок». + правило.(6 слів) |
2хв |
Лексика |
||
7. |
“Закресліть зайві букви»(«Зовнішність та характер»). |
2 хв |
8. |
Кросворд “Члени родини» |
3 хв |
9. |
Поле чудес «Професії» |
3хв |
10. |
Пісня « Wake up” |
2 хв. |
Граматика |
||
11. |
Теорія «Числівники» |
2 хв |
12. |
Скласти приклади та порахувати |
3 хв |
13. |
Теорія по дієслову to be (+,-, ?) |
2хв |
14. |
Заповнити таблицю по формам дієслова “to be” |
3 хв. |
15. |
«Вставити дієслово to be»+ Граматичний розбір |
3хв |
16 |
Утворити +,- або ? реч. за карткою (робота з батьками) |
3 хв. |
17. |
Монологічне мовлення (6 дітей) |
8 хв. |
18. |
Song “Looby Loo” |
2хв |
19. |
Теорія по загальним, альтернативним та спеціальним запитанням |
3хв |
20. |
Діалогічне мовлення (5 дітей) |
5хв |
21. |
Гра «True or false” |
3хв |
22. |
Аудіювання (1 дитина переказує) |
6хв |
23. |
Song “It’s A Beaufitul Day” |
2 хв |
III |
Заключна частина |
4 хв |
ІІ Основна частина 70хв
Ідея уроку- плакат, вкритий аркушами паперу як пазл, на кожному аркуші метелик. По класу розвішані великі квіти. Завдання дітей – відправити кожного метелика додому на його квітку,і таким чином відкрити плакат.
1. Привітання з дітьми (Hello + How are you?)+ пісня Hello+введення в урок 3хв
-Stand up, please. Hello, my dear pupils!
-Let’s sing a song “Hello! Hello!”
-Sit down, please.
- How are you? Ask me
-Мy dear pupils, today we have got аn unusual lesson. I have got a picture here, but it is hidden. Do different tasks to open the parts of the picture.
2. Розмова з черговим 1 хв
-Who is on duty today?
-I am on duty today.
-What day is it today?
-It is Tuesday
-What month is it now?
-It is April
-What season is it now?
-It is spring
-What is the weather like today?
-It is sunny and warm.
-Who is absent today
-…is absent today.
3. Скоромовки 2 хв
Let’s train our tongues with tongue twisters. Your task is to tell the tongue twister
[Ѳ,ծ] – Thirty-three thousand people think that Thursday is their thirtieth birthday
[t] – 2 tiny tigers take 2 taxis to the town.
[w]- Waine went to Wales to watch walreses.
[aɪ]-Quite nice white mice.
4. «Впишіть спільний звук та продовжіть ряд» 4 хв
-Які бувають склади? Які склади називаються відкритими\закритими?Як читаються голосні у відкр.нагол. складі?
-Read columns of the words, find the common sound, tell the rule write down more examples.
|
|
|
|
‘type |
‘came |
‘animal |
‘factory |
‘try |
‘shake |
a'long |
‘pilot |
‘bye |
‘paper |
‘hospital |
‘bottom |
|
|
|
|
(Перша дитина читає слова, називає фонетичне правило і записує над стовпчиком звук. Друга дитина називає і записує ще одне слово-приклад)
5. «Знайдіть зайве слово» 3 хв
Cross out the odd word out. Tell the rule(по більшості)
‘time
‘white
‘sit
‘site
‘parrot
shop-a’ssistant
‘sad
a'had
‘merry
‘shy
‘my
‘hype
‘late
‘plate
‘came
‘pan
‘horse
‘sailor
‘doctor
‘mirror
‘long
‘sing
‘finger
‘stand
Open the first part of the picture.
6. «Cкладіть слово з частин і прикрипіть в одну із колонок».+ правило. 2хв
Match pairs of the words, stick them into the proper column and tell the rule
(Дитина називає слово, перекладає, називає фонетичне правило і прикріплює слово у колонку, зі звуком, який є у цьому слові)
[aɪ] |
[eɪ] |
[ə] |
|
|
|
kni-fe ca-ke ta-ble assi-stant buil-der sh-y
7. “Закресліть зайві букви» («Зовнішність та характер»). 2 хв
Cross out extra letters. Translate the words
stricktstraieghtcuirlyboaustfulfriaendlytaell
8. Кросворд “Члени родини» 3 хв
Guess the crossword
1.This is me. I have got a godfather. His wife is my…
2. My uncle has got a son. He is my…
3.I have got a son. His sister is my…
4.I have got a mother. My father is her…
5.My daughter has got a brother. He is my…
6 My mother has got a sister. She is my…
1.g |
|
2.c |
|
||||
o |
o |
||||||
3.d |
a |
u |
g |
4.h |
t |
e |
R |
m |
|
s |
|
u |
|
|
|
o |
i |
5.s |
o |
n |
|||
t |
n |
b |
|
|
|||
h |
|
a |
|||||
e |
6.a |
u |
n |
t |
|||
r |
|
d |
|
9. Поле чудес «Професії»(2 команди) 3хв
Guess some words/ This is a profession.1 by 1 name letters.
|
|
|
|
|
|
(sailor)
|
|
|
|
|
|
(driver)
|
|
|
|
|
(actor)
Open the next part of the picture.
10. Пісня « Wake up” 2 хв.
Stand up, come to the blackboard and sing a song.
11. Повторення теорії про числівники 2 хв
Яка частина мови називається числівником? Які є групи числівників?
На що вказують кількісні/порядкові числівники? На які питання відповідають?
Які числівники відносяться до простих? Похідних?
Як утворюються числ.13-19?
Які є винятки?
Що відбувається при утворенні 18?
Як утворюються числ.-назви десятків?
Які є винятки?
Куди падає наголос, коли додаємо суфікс teen?
Куди падає наголос, коли додаємо суфікс ty?
Які числівники відносяться до складених?Як утворюються складені числівники?
12. Скласти приклади та порахувати 3 хв (2 коробки, в одній прості числівники, в іншій – +, -)
(усі діти, перший витягає і пише числівник, 2-ий- + або -, 3- другий числівник, 4- пише відповідь) (Набір цифр від 1 до 9, дитина витягає 2 картки, отримується двоцифрове число)
Сhoose 2 cards from the 1st box and 1 card from the 2nd one. Сome to the blackboard and write down the sum. Solve it.
13. Теорія по дієслову to be (+,-, ?) 2 хв
Translate into English “бути»
А про що ми можемо розповісти за допомогою дієслова“tobe”?
А як утворюється стверджувальне речення з“tobe”? For example
А як заперечне? For example
А питальне ?For example
14. Заповнититаблицю по формам дієслова “to be” 3 хв.
Fill in the table
(Діти по черзі виходять до дошки і записують кожен займенник + Форма “To be”)
Особа |
Займенник |
Форма “Tobe” |
Однина І
ІІ |
|
|
Множина І
ІІ |
|
|
15. «Вставити дієслово to be»+граматичний розбір 3хв
Look at the blacкboard. You see some sentenсes your task is to fill in the gaps with the word “to be” and translate the sentences. Underline the subject and the predicate.
My uncle ….. a builder. He ….. not weak. He …friendly.
My friends…… at school.…… they honest? - No, they …. not.
You ….. my parents.
I …. a shy pupil. I …. not in the room. I …. in the shop.
Open the next part of the picture.
16.Гра з батьками -утворити +,- або ?реч. 3 хв.
-Dear parents, help your children. Choose a card. Pupils, make up sentences. If the card is green, make up an affirmative sentence, red-negative, yellow-make up a question.
(батьки витягають різнокольорових метеликів, зелений-+, жовтий - ?, червоний -- )
17. Монологічне мовлення (6 дітей) 8 хв.
Look at the scheme and describe your friend
Name
Age (years old,-, +)
From (-,+)
Profession (-,+)
What kind of person is (-,+,-,+,-,+)
Hair, a nose, a mouth
Open the next part of the picture.
18. Song “Looby Loo” 2хв
Stand up, turn to your parents and sing a song.
19. Теорія по запитанням 3хв
Які є типи запитань?
Що таке загальне запитання?
Спеціальне?
Альтернативне?
Як спитати, Що у тебе є?
Translate into English «скільки» для незліч. ім. Для зліч.?За якою формулою утворюємо речення такого типу, як спитати «скільки» про незліч. ім.? Про зліч.?
Якщо ми хочемо запитати про те, який предмет маємо,яке слово поставимо першим? Що потім? Якою буде відповідь?
Як утворити загальне запитання з дієсловом “tobe”? Що виносимо на 1 місце? Що йде потім?
Як утворити альтернативне запитання?
20. Діалогічне мовлення (5 дітей) 5 хв
(gold, jam, a cake)
And now, let’s speak dialogically. You can use the scheme
What
How many /muсh
What kind of
Are /is your …or…
-Hi
-Hi
-Have you got …?
-No, I have not.
-What have you got?
- I have got ...
-How many /muсh … have you got?
-I have got ….
-What kind of …. have you got?,
-Are your …. green or yellow?
-They are green
Open the next part of the picture.
21. Гра «True or false” 3хв
Come to the blackboard and make up 2 teams.
We have got 2 sheets of paper on the floor with the words “True” and “false”. I’ll tell you a sentence. Look at the picture. If that’s true, stand on the sheet of paper with the word “True”
The father is strict.
The mother is tall.
The son is merry
The mother has got black eyes.
They have got 2 daughters.
The daughter has got a pink dress
The father has got curly hair.
22. Аудіювання 6хв
(При першому програванні зупиняю, діти вписують інформацію. При 2-ому перевіряють. Потім 1 людина описує друга за карткою)
Listen
-Hello! I have got a friend. His name is Sam. He is not from Canada. He is from Ukraine. Sam is 14. He is a pupil. He is not lazy. He is hard-working and clever. Sam is honest. His hair is short and straight. His nose is little. His mouth is little, too.
Name:___________
Country: from___________
Age:_______years old
He is_______________
_____________
_____________
Profession:___________
Hair:_______________
Nose:_______________
Mouth:_______________
Describe Mag’s friend
23. Song “It’s a beautiful day” 2 хв
Stand up, turn to your parents and sing a song
Open the picture.