2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Розробка заняття № 2.Тема: «Розвиток творчих здібностей дітей за допомогою акробатичних трюків “перекид”, “стійка”».

Про матеріал
Акробатика – це реальна можливість для дітей навчитися добре рухатися й володіти своїм тілом. Під час занять танцювальною акробатикою діти оволодіють спочатку базовими основами, а поступово розучать і професійні трюки. Особливість акробатики в тому, що успіху можуть досягти як молоді люди, так і дівчата, причому з різними фізичними даними. Для цього спочатку потрібно освоїти гімнастику для початківців. Ми не прагнемо зробити з дітей видатних спортсменів, а хочемо, щоб кожне заняття було для них цікавим і корисним. Акробатика дає змогу підтримати необхідний рівень розвитку цілої низки рухових якостей і здібностей, пов’язаних із виконанням стрибків, обертань, рівновагою. Акробатика – цінний засіб розвитку сміливості, рішучості, спритності. Ми пропонуємо вихованцям заняття стрибковою акробатикою поряд із освоєнням основ хореографії й танцю. Музичний супровід на заняттях акробатикою розвиває музичних слух, почуття ритму, узгодженість рухів із музикою.
Перегляд файлу

ПНЗ «Будинок дитячої та юнацької творчості Заводського району» м. Запоріжжя

Розробка занять художно естетичного напряму

колектив естрадного танцю «Ексклюзив»

керівник гуртка Ченцова Наталія Борисівна

Розробка заняття № 2

 

Тема: «Розвиток творчих здібностей дітей за допомогою акробатичних трюків перекид, стійка».

Мета заняття:

– навчальна: запровадження в навчально-тренувальний процес акробатичних трюків, спрямованих на всебічний розвиток особистості дітей як основи для їх успішної самореалізації та соціалізації;

розвивальна: розвиток творчого потенціалу дітей за допомогою акробатичних трюків як засобів хореографії; розвиток розумових і фізичних здібностей дітей, розвиток сили; розвиток спритності; розвиток координації, а відтак – емоційно-чуттєвий, культурно-творчий розвиток особистості; підготовка рухового апарату вихованців до виконання танцювального матеріалу, різного ступеня технічної складності;

виховна: вплив акробатичних трюків на естетичний розвиток дітей та виховання виконавської культури й рухових якостей; підвищення естетично-виховного значення заняття, виховання працьовитості; розширення кругозору; зміцнення здоров’я.

Завдання заняття:

– вдосконалення техніки перекиду вперед, назад;

– повторення стійки на голові та зміцнення кістково-мязового апарату

вихованців;

– вивчення комбінації рухів із використанням стійки на голові;

– засвоєння техніки виконання трюкових елементів за допомогою батлів.

Методи: словесні, практичні.

Тип заняття: формування практичних умінь і навичок.

Обладнання: хореографічний зал, танцювальні станки, музичний центр, флеш-накопичувачі, диски.

Інструктажі з безпеки життєдіяльності: запобігання травмам на заняттях із акробатики.

№ з/п

Зміст заняття

Дозу-вання

Методичні вказівки

Підготовча частина

15 хв.

1.

Налаштування на заняття. Привітання, пояснення теми, завдання заняття

2 хв.

Емоційний настрій на занятті

2.

Інструктаж із БЖД

1 хв.

Попередження травматизму

3.

Ходьба по колу з носка

1 хв.

Руки на поясі

4.

Ходьба на носках

1 хв.

Руки на поясі

5.

Ходьба на пятах

Руки за головою

6.

Ходьба на зовнішній та внутрішній частині стопи

1 хв

Руки за спиною

7.

Біг по колу

1 хв.

Темп повільний зі зміною напрямку

8.

Біг приставним кроком

2 хв

Вправи виконуються правим і лівим боком

9.

Біг спиною вперед

1 хв

Руки на поясі

10.

Ходьба. Загальноосвітні вправи в русі

2 хв.

Слідкувати за правильним положенням корпусу, позицією рук. Робота над помилками

11.

Спеціальні вправи: ходьба в присіді; стрибки в присід; ходьба (руки тримають ноги за щиколотку); стрибки в присіді

3 хв.

Основна частина

65 хв.

1.

Удосконалення техніки перекиду вперед і назад (див. рис. 1):

– перекид уперед з упора сидячи;

– перекид вперед з горки;

– перекид з розбігу;

– перекид уперед;

– перекид назад на коліна;

– перекид назад на пів шпагат;

– перекид назад у поперечний шпагат

– перекид назад у стійку

 

 

4 хв.

3 хв.

3 хв.

4 хв.

4 хв.

4 хв.

4 хв.

4 хв.

Слідкувати за технікою виконання, дистанцією. Інструктажі з БЖД

2.

Стійка на голові (див. рис. 2), передпліччі, руках:

– повторення стійки на голові;

– стійки на голові в угрупуванні;

– стійка на голові;

– стійка на руках махом однією та поштовхом другою, біля стінки (див. рис. 3);

– стійка на передпліччі;

– стійка на передпліччі ноги в поперечний шпагат;

– стійка на руках, ноги в поперечний шпагат

 

 

2 хв.

3 хв.

3 хв.

3 хв.

 

 

3 хв.

3 хв.

 

3 хв.

 

Слідкувати за поставою рук, голови та ніг. «Трикутник», центр ваги

3.

Акробатика (перекид назад, стійка на голові, на руках)

5 хв.

Слідкувати за технікою виконання

4.

Комбінація рухів естрадного танцю зі стійкою на голові, ноги навхрест,

«метелик», поперечний шпагат

10 хв.

Правила страхування під час виконання трюків

Заключна частина

10 хв.

1.

Вправа на відновлення.

Висновки заняття.

Домашнє завдання: вправи на розвиток мязів спини та рук

1хв.

1хв.

1хв.

Вправи на розвиток координації рухів

 

Заходи щодо попередження травматизму на заняттях акробатикою.

У процесі виконання вправ необхідно забезпечити повну безпеку занять. Під час проведення занять важливо домагатися дотримання порядку й дисципліни, точного та своєчасного виконання всіх команд.

До початку занять необхідно перевірити стан інвентарю, а також спортивний одяг вихованців гуртка. В процесі занять треба стежити за дозуванням, не пропонувати вихованцям вправи, що перевищують їх можливості. Необхідно дотримуватися певної послідовності в оволодінні вправами. Досить часто травми є наслідком перевантаження. Щоб уникнути перевтоми, необхідно знати його ознаки:

1. Різке зниження уваги.

2. Погіршення якості виконання вправ.

3. Порушення координації рухів.

4. Посилене потовиділення, почервоніння шкіри обличчя.

Необхідно обов’язково стежити за самопочуттям вихованців. Водночас із засвоєнням техніки виконання вправ необхідно навчати прийомам страховки й самостраховки, вмінню самостійно виходити з небезпечних положень.

Керівник дитячого хореографічного колективу зобов’язаний звертати увагу на виховання в танцюристів впевненості в собі та вживати заходи із запобігання стресових ситуацій під час репетицій.

 

             http://i-stretching.ru/wp-content/uploads/6dc648b60e71_14E50/clip_image003_thumb.gif                         http://www.alliance.zp.ua/wp-content/uploads/2010/05/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%85.jpg

                            Рис. 1. Перекид                        Рис. 2. Стійка на голові у опори

 

C:\Users\Admin\Desktop\аааааа.jpg

Рис. 3. Стійка на руках

 

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

 

 

1. Алаева Л. С. Основы организации и проведения занятий по оздоровительной аэробике: учеб. пособие / Л. С. Алаева; СибГУФК. – Омск: СибГУФК, 2007. – 68 с.

2. Апанасенко Г. Л., Науменко Р. Г. Физическое здоровье и максимальная аеробная способность индивида // Теория и практика физ. культуры. – 1988. – № 4. – С. 29–31.

3. Лисицкая Т. С. Аэробика на все вкусы / Т. С. Лисицкая. – Москва : Просвещение : Владос, 1994. – 92 с.

4. Ростовцева М. Ю. Музыкально-ритмическое воспитание в профессиональной подготовке студентов, специализирующихся на гимнастике: метод. разработка для студентов ГЦОЛИФК / М. Ю. Ростовцева. – Москва : ГЦОЛИФК, 1989. – 28 с.

5. Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали VI регіональної методичної конференції. Київ : НАУБ, 2011. – С.124–126.

6. Харун О. С. Общие принципы построения хореографии в аэробике / Харун О. С., Хачатрян В. В. – Київ : НАУ, 2011. – С. 146–148.

 

 

 

doc
Додано
23 травня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку