Розробка заняття № 3 Тема заняття: «Вивчення та вдосконалення вправ “колесо”, “рондат”».

Про матеріал
Виконання акробатичних вправ благотворно впливає на ріст і фізичний розвиток дітей. Виконання акробатичних вправ сприяє розвитку сили, спритності, гнучкості, швидкості реакцій, орієнтуванню в просторі, вдосконаленню вестибулярного апарату, зміцненню м’язів і зв’язок суглобів, особливо гомілковостопного, плечового, тазостегнового й лучезап’ястного. Акробатичні заняття різнобічно впливають на організм дітей. Танцювальна акробатика для дітей – це ефективний метод виховання та вдосконалення не тільки фізичних, а й морально-вольових якостей. Заняття акробатикою розвивають різні групи м’язів і допомагають розвитку характеру. Люди, які володіють акробатикою, відрізняються правильною поставою та рельєфною мускулатурою. Мета занять з акробатики – зміцнення здоров’я вихованців, навчання акробатики та трюкам у доступній для них формі. Робота з дітьми здійснюється в трьох напрямах: оздоровчому, освітньому та виховному. Оздоровчі завдання: сприяти формуванню опорно-рухового апарату, правильної постави й навичок координації рухів; сприяти розвитку адаптаційних можливостей і покращенню працездатності дитячого організму. Освітні завдання: забезпечити усвідомлене оволодіння рухами, розвивати самоконтроль і самооцінку при виконанні фізичних вправ; формувати правильні рухові вміння й навички виконання окремих рухових дій, розвивати вміння швидко переходити від виконання одних рухів до інших; сприяти розвитку просторових орієнтувань у статиці та динаміці; сприяти вихованню швидкісно-силових якостей, гнучкості, сили, спритності, витривалості, стрибучості. Виховні завдання: викликати та підтримувати інтерес до рухової активності; виховувати доброзичливі відносини з однолітками в спільній руховій діяльності; спонукати до прояву наполегливості при досягненні кінцевого результату, прагнення до якісного виконання рухів; сприяти розвитку творчих здібностей дітей, духовному, моральному та фізичному вдосконаленню. В роботі було застосовано такі методи навчання: – наочний – при виконанні вправ орієнтація на зразок, копіювання запропонованого зразка; – словесний та наочний – пояснення і демонстрація вправ; – словесний – пояснення, після якого слідує самостійне виконання вправ; – практичний – самостійне складання й виконання вправ.
Перегляд файлу

ПНЗ «Будинок дитячої та юнацької творчості Заводського району» м. Запоріжжя

Розробка занять художно естетичного напряму колектив естрадного танцю «Ексклюзив»

керівник гуртка Ченцова Наталія Борисівна

Розробка заняття № 3 Тема заняття: «Вивчення та вдосконалення вправ колесо, рондат».

Мета заняття:

навчальна: допомогти вихованцям правильно використовувати власне тіло; сприяти вивченню хореографічних комбінацій із використанням вправ колесо та рондат;

– розвивальна: вдосконалювати основні рухи (термінологія та виконання); розвивати рухливість опорно-рухового апарату, силу м’язів, координацію всіх частин тіла, витривалість, дихання, зміцнення м’язового апарату;

– виховна: розвивати вміння працювати в колективі, викликати інтерес до акробатичних трюків.

Завдання заняття: закріпити порядок і правила виконання рухів; проконтролювати ступінь засвоєння основних умінь і навичок виконання трюку «колесо», а також вивчених і сформованих на попередніх заняттях трюків «колесо» на передпліччі та «рондат»; застосувати отримані знання й уміння для розкриття сценічного образу у виконанні танцювальних етюдів, композицій.

Методи: словесні, наочні.

Тип заняття: формування практичних умінь і навичок.

Обладнання: хореографічний зал, танцювальні станки, дзеркала, мати спортивні, музичний центр, флеш-накопичувачі, диски.

Інструктажі з безпеки життєдіяльності: запобігання травмам під час виконання зазначених вправ.

Хід заняття

 

1. Підготовча частина

1.1. Перевірка підготовки вихованців до заняття

1.2. Перевірка присутніх

1.3. Бесіда з правил безпеки життєдіяльності

Кожна вправа виконується зі страховкою педагога або дітей старшого віку.

1.4. Уклін

1.5. Повідомлення теми і мети заняття

1.6. Розігрів на середині залу

 Типи вправ: для м’язів ніг, для м’язів рук; для м’язів спини; вправи на підлозі.

 Етапи виконання вправ:

1. Розкриття ступнів ніг із природної позиції в першу й знову в першу природну позиції (у зворотному порядку, лежачи на спині, руки заведені під голову).

2. Натягування ніг до самих кінчиків пальців ступнів і виведення їх у положення на п’ятки (ноги паралельно).

3. Пасе.

4. Жабка (вправа на гнучкість).

5. Гойдалки – вправа на розвиток підйому ступні («фрог-позішн») (сидячи підтягнути ноги, коліна на підлозі, нахиляння корпусу); шпагати; вправи на гнучкість («кільце», «кошик», «місток»); «гой-дай» (перекачування на спину з упору навшпиньки); «берізка» (стійка на лопатках); віджим від підлоги.

2. Основна частина

2.1. Повторення трюкових вправ: колесо, стійка на передпліччі, стійка на руках

 

2.2. Засоби виконання

Стійка на передпліччях

З упору, присівши, поштовхом ніг вийти в стійку на передпліччях, згрупувавшись; потім, розгинаючи ноги, виконати стійку. У стійці зберігати вертикальне положення. Способи виконання: поштовхом однієї та махом іншої ноги; силоміць з упору, присівши, і з упору, зігнувшись.

Стійка на руках

Поштовхом однієї та махом іншої ноги; з упору, присівши, поштовхом двома ногами; силоміць з упору, присівши, й упору, зігнувшись; з упору, лежачи поштовхом.

2.3. Напрацювання техніки

На середині зали: вправи для м язів спини: «берізка», «берізка – х- метелик», «човник», «кошик».

Вправи на гнучкість і розвиток танцювального кроку:

розтягування шпагатів на підлозі;

– розвиток рухливості суглобів;

– вправи на силу мязів рук і шиї;

– стійка на голові.

Вправи по діагоналі:

колесо (див. рис. 1);

– стрибок нарізно з позиції присяду;

– колесо з підйому на передпліччі (див. рис. 3);

– колесо з коліна;

– колесо в затяжці (див. рис. 4);

– рондат (див. рис. 2).

2.4. Постановча робота: танок «Ти мрій»

Використання трюків «колесо», «рондат» у танці

 

3. Заключна частина

 

3.1. Закріплення отриманих знань і вмінь

1. Вправа «Знаю. Хочу навчитись. Навчився» (вихованці висловлюють свою думку стосовно вивченого на занятті, озвучуючи позицію «навчився»).

2. Вправа «Мікрофон».

3.2. Аналіз роботи та результативність засвоєння нового вивченого матеріалу вихованцями

3.3. Домашнє завдання

1. Навчитися відчувати м’язи та розрізняти «болить» і «тягне».

2. Уклін. Вихід із залу.

Картинки по запросу колесо трюк                 Картинки по запросу рондат  трюк

         Рис. 1. «Колесо»                                           Рис. 2. «Рондат»

C:\Users\Admin\Desktop\11111.jpg  C:\Users\Admin\Desktop\2222.jpg

Рис. 3. Колесо з підйому на передпліччі        Рис. 4. Колесо в затяжці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

 

 

1. Далькроз Ж. Э. Ритм. Его воспитательное значение для жизни и искусства: Шесть лекций / Перевод с нем / Ж. Э. Далькроз. – Москва : Театр и искусство, 1907. – 120 с.

2. Лисицкая Т. С. Аэробика на все вкуси / Т. С. Лисицкая. – Москва : Просвещение : Владос, 1994. – 92 с.

3. Ростовцева М. Ю. Музыкально-ритмическое воспитание в профессиональной подготовке студентов, специализирующихся на гимнастике: метод. разработка для студентов ГЦОЛИФК / М. Ю. Ростовцева. – Москва : ГЦОЛИФК, 1989. – 28 с.

4. Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали VI регіональної методичної конференції. Київ : НАУБ, 2011. – С.124–126.

5. Харун О. С. Общие принципы построения хореографии в аэробике / Харун О. С., Хачатрян В. В. – Київ : НАУ, 2011. – С. 146–148.

 

 

doc
Додано
23 травня 2020
Переглядів
881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку