Розробка заняття мовного табору "English is fun!"

Про матеріал
Розробка заняття мовного табору "English is fun!" є додатковою інформацією у плануванні занять.
Перегляд файлу

Додаток

до наказу від 20.05.2019 № 98

 

Сквирська районна  рада Київської області

НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ступенів»

 

ПОГОДЖЕНО

Науково-методична рада НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ступенів» Сквирської районної ради Київської області

Протокол №9 від 20.05.2019

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Керівник НВК «Сквирський ліцей – ЗОШ І-ІІ ступенів» Сквирської районної ради Київської області

В.П.Юхимчак

20.05.2019

 

 

ПРОГРАМА

“Пришкільний англомовний табір ”Rainbow”

в 2018/2019 навчальному році”

 

Укладачі:

Заруднюк Таїса Григорівна, заступник директора з навчально-виховної роботи,

Новосельчан Олена Станіславівна, вчитель англійської мови,

Пясецька Олена Олександрівна, вчитель англійської мови,

 

 

 

 

 

 

Сквира

2019

Актуальність програми випливає з основних положень документів щодо організації відпочинку дітей та учнівської молоді в літній період (Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»; розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 15.03.2019 №142 «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2019 році», наказу департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 05.04.2019 №103 «Про організацію літнього відпочинку дітей у 2019 році», Програм підтримки сім’ї та забезпечення прав дітей «Щаслива родина – успішна країна» до 2022 року, затвердженої рішенням Сквирської районної ради Київської області від 26.04.2018 №08-23-07, розпорядження голови Сквирської районної державної адміністрації від 09.04.2019 року №97 «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей Сквирського району у 2019 році», розпорядження голови районної державної адміністрації від 17.04.2019 року №179 Про утворення районного дитячого оздоровчого табору «Росич-2018» та пришкільних таборів», наказу відділу освіти від 22.04.2019 року №92 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2019 році»), наказу НВК «Сквирський ліцей –ЗОШ І-ІІ ступенів» від 15.05.2019 №78 «Про організацію роботи пришкільного англомовного табору відпочинку «Веселка» для організованого відпочинку учнів закладу освіти влітку 2019 року».

 

Метою програми є створення відповідного англомовного середовища та умов для заохочення учнів до вивчення англійської мови; підвищення рівня володіння англійською мовою учнями; демонстрування іншого, відмінного від шкільного, стилю викладання, за якого акцент роблять на практичне застосування мови й набутих умінь і навичок з різних галузей знань.

 

Основні завдання програми:

  • допомагати дитині здобувати необхідні мовленнєві навички;
  • сприяти подоланню мовного бар’єра;
  • удосконалювати розмовну англійську мову;
  • поєднувати навчання із захопливим відпочинком;
  • підвищувати мотивацію дитини до подальшого вдосконалення навичок іншомовної комунікації.
  • привернути увагу батьків до оволодіння англійською мовою їхніми дітьми;
  • виховання культури спілкування з однолітками, прагнення до самовдосконалення та співпраці;
  • покращення емоційного та фізичного здоров’я школярів.

Очікувані результати

 

Участь у англомовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування англійською мовою. При цьому знання дитини не повинні оцінюватися як у школі, тоді дитина буде сприймати навчання як гру. Саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і набувають комунікативних навичок. У таборі діти матимуть можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, спортивних змаганнях, театральних виставах тощо).

Англомовний табір покликаний спонукати школярів практично застосовувати знання англійської мови, отримані протягом навчального року.

Таким чином, у пришкільному англомовному таборі учні зможуть:

  • отримати мотивацію для подальшого удосконалення англійської мови;
  • підвищити рівень мовної та мовленнєвої компетенцій;
  • набути навичок усного мовлення, досвіду комунікативного спілкування;
  • подолати мовний бар’єр;
  • застосовувати критичне мислення у нестандартних ситуаціях;
  • аналізувати інформацію з різних джерел;
  • опановувати навички міжособистісної взаємодії та роботи в колективі;
  • сформувати полікультурну компетенцію (бути шанобливими до інших, приймати думки, права і почуття інших людей, бути толерантними);
  • сформувати комунікативну компетенцію (встановлювати контакт та зв'язки з іншими людьми, щоб мати можливість ефективно спілкуватися).

Етапи реалізації програми

Підготовчий етап

15 травня 2019 року – 20 травня 2019 року

Розробка програми «Пришкільний англомовний табір ”Rainbow”

в 2018/2019 навчальному році», визначення основних стратегій, заходів.

 

Організаційно-прогностичний етап –

21 травня 2019року – 24 травня 2019 року

  1. Зарахування учнів до табору.
  2. Розподіл учнів по загонах.
  3. Складання плану-сітки роботи табору.
  4. Складання графіка роботи педагогічного та технічного персоналу в таборі.
  5. Затвердження санітарного паспорта  та акту-дозволу на відкриття табору, перспективного меню.
  6. Оформлення інформаційного стенду.
  7. Підготовка робочої документації для вихователів табору.

 

Пошуково-формуючий етап –

27 травня 2019року – 11 червня 2019 року

  1. Практична реалізація Програми.
  2. Координація дій.

 

Узагальнюючий етап –

12 червня 2019 року – 14 червня 2019 року

  1. Аналіз роботи англомовного табору.
  2. Звіт про роботу.
  3. Підготовка наказу про підсумки роботи пришкільного англомовного табору ”Rainbow”.
  4. Поширення позитивного досвіду роботи за Програмою.
  5. Визначення перспектив роботи за Програмою у 2019/2020 навчальному році.

 

Опис наявного і необхідного забезпечення для реалізації Програми

Науково-методичне:

  • Навчально-методичні матеріали сайту British Council, видавництв Pearson, McMillan, Oxford;
  • положення про творчі конкурси, турніри, проекти тощо;
  • енциклопедична, науково-популярна література;
  • фахові періодичні видання;
  • Інтернет-ресурси;
  • розробки виховних заходів.

Кадрове:

  • педагог-організатор (начальник табору);
  • учителі англійської мови закладу освіти;
  • волонтер Корпусу Миру США;
  • учителі навчального закладу – вихователі;
  • практичний психолог;
  • бібліотекар;
  • медична сестра;
  • працівники їдальні;
  • техперсонал;
  • учні-волонтери закладу освіти.

Матеріально-технічне:

  • ігрова площадка;
  • спортивний майданчик та спортивний інвентар;
  • інформаційно-бібліотечний центр;
  • кабінет англійської мови;
  • кабінет інформатики;
  • кабінет біології;
  • актовий зал;
  • відеозал;
  • канцелярське приладдя;
  • техніка для організації дозвілля учнів.

Фінансове:

  • здійснюється відповідно до нормативних документів органами управління освітою, за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, коштів батьків, спеціальних коштів, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

План роботи пришкільного англомовного табору «Rainbow»

(табірна зміна: 27.05.2019 – 11.06.2019)

Дні, тема

Захід

Форма проведення

Відповідальні

27.05

Понеділок

 

WE ARE FRIENDS

(camp opening)

 

МИ – ДРУЗІ

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка, табірна розминка

начальник табору

3. Ознайомлення з режимом роботи в таборі

лінійка

начальник табору

4. Вступний інструктаж з техніки безпеки в таборі

бесіда

вихователі загонів

5. Заняття з англійської мови

  • creating camp flags and emblems
  • choosing team names and mottos
  • brainstorming the camp rules together
  • making team posters

колективна творча справа:

створення табірних прапорів, емблеми, вибір назв загонів, девізи, правила. створення постерів

учителі англійської мови,

волонтер Корпусу Миру США,

вихователі загонів, учні-волонтери

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови,

волонтер Корпусу Миру США,

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Виставка загонових емблем

презентація

вихователі загонів

8. Підсумки дня

інтерактивна гра «Мікрофон»

вихователі загонів

28.05

Вівторок

 

ANIMAL PLANET

 

ПЛАНЕТА ТВАРИН

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка, табірна розминка

начальник табору

3. Правила поводження з комахами та безпритульними тваринами

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • animal riddles
  • a game “Predator and Prey”, ”Guess the Animal”
  • animal crafts

гра «Хижак та здобич», «Відгадай тварину», проектні вироби з теми

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

 

5. Похід в природу

похід

вихователі загонів, учні-волонтери

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Віночок»

 

вихователі загонів

29.05

Середа

 

OUTER SPACE

 

КОСМОС

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Правила поводження під час гри на повітрі

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • games “Moon Rocks Hunt”, “Dress the Alien”
  • posters “I want to live on Mars”, ”The imaginary planet”

ігри «Полювання за місячними каменями», «Одягни прибульця»;

проекти «Я хочу жити на Марсі», «Уявна планета»

 

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

5. Мандрівка Сонячною системою

Активне слухання

вчитель астрономії

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Інтерв’ю з космонавтом»

 

вихователі загонів

30.05

Четвер

 

FAIRY TALES

 

КАЗКИ

 

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Інструктаж з правил дорожнього руху

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • theatre workshops (performing fairy tales)
  • fairy tale crafts
  •  

театральні майстерні – постановка казок

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

5. Підготовка до гала-концерту

репетиція

учителі англійської мови, вихователі,

волонтер Корпусу Миру США

учні-волонтери

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови,

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Піраміда позитивних почуттів»

 

вихователі загонів

31.05

П’ятниця

 

SPIES

 

ШПИГУНИ

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

Лінійка

начальник табору

3. Безпечна поведінка у транспорті та громадських місцях

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • a game “Mission Impossible”
  • singing songs
  • scavenger hunt

Гра Miсiя невиконана,

розучування пісень,

гра-полювання

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

5. Калейдоскоп розваг

розважальна програма

вчитель музичного мистецтва,

вихователі загонів

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

 

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Наші правила»

 

вихователі загонів

01.06

Субота

 

THE EARTH IS OUR HOME

 

ЗЕМЛЯ НАШ ДІМ

 

 

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

 

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Правила поводження під час екскурсій

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • watering flowers around the camp
  • hiking tour

making posters

акція – поливання квітів на території навчального закладу, еко-вікторина, мистецькі змагання, виготовлення плакатів

 

учителі англійської мови,

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

5. Цілющі властивості рослин рідного краю

Активне слухання

медична сестра

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

 

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Подаруй квітку»

вихователі загонів

03.06

Понеділок

 

FLOWERS FESTIVAL

ФЕСТИВАЛЬ КВІТІВ

 

1.Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Правила поводження з незнайомими предметами

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • crafts with flowers
  • vocabulary game “Guess the flower”

проектні вироби з квітів,

словникова гра “Здогадайся яка квiтка”

учителі англійської мови,

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

5. «Цікавинки про квіти»

вікторина, розважально-ігрове шоу

учитель географії, учителі англійської мови,

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів

 

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Квітковий калейдоскоп»

 

вихователі загонів

04.06

Середа

 

CARTOONS

 

МУЛЬТФІЛЬМИ

1.Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Правила поводження з незнайомими предметами

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • dressing up like cartoon characters

Переодягання у героїв мультфiльмiв

учителі англійської мови,

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

5. watching  cartoons

Перегляд мультфiльмiв

учителі англійської мови,

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови

волонтер Корпусу Миру США

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра

вихователі загонів

05.06

Середа

 

SPORT AND HEALTH

 

СПОРТ І ЗДОРОВ’Я

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Інструктаж з правил поведінки під час спортивних змагань

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • participating in sports
  • projects “My favourite sports”

спортивні ігри, проект “Мій улюблений вид спорту”

учителі англійської мови,

вихователі загонів, учні-волонтери

5. Перемагати – мій стиль життя!

спортивні змагання

учитель фізичної культури, вихователі загонів

 

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови,

вихователі загонів, учні-волонтери

 

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Одним словом»

вихователі загонів

06.06

Четвер

 

MUSIC

МУЗИКА

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

 

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Попередження теплових і сонячних ударів

 

бесіда

 

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • action songs
  • music contests (“Let’s Sing Together”)

пісні з рухами, музичні змагання “Давайте співати разом”

учителі англійської мови, вихователі загонів, учні-волонтери

5. Підготовка до гала-концерту

репетиція

учителі англійської мови, вихователі

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови,

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Павутиння»

вихователі загонів

07.06

п’ятниця

 

OCEAN WORLD

СВІТ ОКЕАНУ

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Правила поводження біля водойми

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • a game “Sharks and Minnows”
  • under the sea crafts
  • action songs

гра «Акули і мальки», виготовлення морських мешканців

 

учителі англійської мови,

вихователі загонів, учні-волонтери

5. Вікторина «Підводні мешканці»

вікторина

учителі англійської мови, вихователі

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови,

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Так – ні»

вихователі загонів

08.06

субота

 

AROUND THE WORLD

 

НАВКОЛО СВIТУ

1.Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

нач. табору

3. Інструктаж із правил протипожежної безпеки

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • interactive game “Amazing Tour”
  • games in tents

гра “Дивовижне турне”, проекти з теми, ігри в наметах

учителі англійської мови, інформатики,

вихователі загонів, учні-волонтери

5.Квест «Туристичні пригоди»

гра-квест

учителі англійської мови, інформатики,

вихователі загонів, учні-волонтери

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови,

вихователі загонів, учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Одна хвилина»

 

вихователі загонів

10.06

понеділок

 

PIRATES

 

ПІРАТИ

1.Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Гігієна харчування

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • Treasure Hunt “Where are the camp sweets?”
  • dressing up like pirates
  • pirate songs

квест-полювання за скарбами “Куди поділись табірні цукерки?”, одяг в стилі піратів, пісні піратів

учителі англійської мови, вихователі, учні-волонтери

5. Підготовка до гала-концерту

репетиція

учителі англійської мови, вихователі загонів, учні-волонтери

6. Ігри на свіжому повітрі

рухливі ігри

учителі англійської мови,

учні-волонтери

7. Підсумки дня

інтерактивна гра «Коротка розповідь»

вихователі загонів

11.06

Вівторок

 

“OUR CAMP HAS GOT TALENTS!”

 

НАШ ТАБІР МАЄ ТАЛАНТИ

1. Фізичне загартування

зарядка

вчитель фізичної культури

2. Доброго ранку, табір!

лінійка

начальник табору

3. Правила техніки безпеки під час літніх канікул

бесіда

вихователі загонів

4. Заняття з англійської мови

  • a concert (концерт)

гала-концерт

учителі англійської мови,

учні-волонтери

5. «My impressions about the camp»

(«Мої враження від перебування в таборі»)

анкетування

учителі англійської мови, вихователі загонів

6. Підведення підсумків роботи в таборі

лінійка, вручення дипломів

начальник табору, учителі англійської мови

7. Щоб канікули були цікавими

Бесіда-порада

вихователі загонів

 

 


Рекомендована література

 

  1. Близнюк О. І. Ігри у навчанні іноземних мов / О. І. Близнюк, Л. С. Панова. – К. : Освіта, 1997. – 64 с.   
  2. Бутковська Н.О. Англійські та американські свята й традиції / Н.  О. Бутковська, Н. І. Маслова. – Х.: Основа, 2012. – 127 с.
  3. Використовуємо англійські прислів’я та фразеологізми / упоряд. О. С. Любченко. – Х.: Основа, 2012. – 80 с.
  4. Дон О. М. Ефективність застосування дидактичних ігор у навчально-виховному процесі. / О. М. Дон // Наша школа. – 2000. – №2. – С.86.
  5. Казачінер О. С. Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови / О. С. Казачінер. – Х. : Основа, 2012. – 112 c.
  6. Кукуріка Л. С. Роль читання у вивченні англійської мови / Л. С. Кукуріка. – Х. : Основа, 2012. – 96 с.
  7. Мілютіна З. Т. Впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках іноземної мови. / З. Т.  Мілютіна // Управління школою. – 2012. – № 19 – 21. – С.49 – 51.
  8. Новітні технології на уроках англійської мови / упоряд. М. Михайленко. – К. : Ред. газ. гуманіт. циклу, 2012. – 112 с.
  9. Осадчук Р. І. Дидактичні ігри у навчальному процесі школи. / Р. І. Осадчук // Педагогіка і психологія. – 2012. – №4. - С. 102 – 110.
  10. Панайотова О. А. Використання методу проектів на уроках країнознавства . / О. А. Панайотова // Англійська мова і література. – 2012. – № 30. - С. 15 – 19.
  11. Трофимчук С. К. Some ideas on developing students’ creative writing skills/ C. К. Трофимчук  // Іноземна мова в навчальних закладах. – 2007. - № 5-6. – С.124.
  12. Jeremy Harmer. The Practice of English Language Teaching. / Jeremy Harmer. – England : Pearson Education Limited, 2007. – 448 p.
  13. Sherman Jane. Own thoughts in your own words. / Jane Sherman.  -  Oxford University Press, 2009. – 198 p.
  14. Phillips Stewart. Young Learners. / Stewart Phillips. – Oxford University Press, 1996. – 202 p.
  15. Wright  Andy. Games for Language Learning. / Andy Wright. – Cambridge University Press, 1997. – 178 p.

 

Інформаційні ресурси

  1. Активні методи навчання [Електронний ресурс] // Режим доступу : http://users.kpi.kharkov.ua/lre/bde/ukr/pedde/active.htm
  2. Інформаційний портал для вчителів англійської мови [Електронний ресурс] // Режим доступу : http:// www.oup.com/elt 
  3. Іонова М. І. Потенціал методу проектів для розвитку творчої особистості   [Електронний ресурс] / М. І. Іонова. – Режим доступу : http://www.ioso.ru/distant/ project/meth%20project/metod%20pro.htm

4.     Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/375-17

  1. Літні мовні табори. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/2016-%E2%80%93-rik-anglijskoyi-movi-v-ukrayini/litni-movni-tabori/
  2. Методичні рекомендації щодо організації проведення занять у літньому мовному таборі [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://choippo.edu.ua/?page_id=19271
  3. Наказ відділу освіти Сквирської РДА від 25.0.2017 №144 «Про організацію заходів з літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2017 році» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://skviravo.ucoz.ru/news/nakaz_viddilu_osviti_vid_25_kvitnja_2017_roku_144/2017-05-04-2286
  4. Освітній портал Британської Ради для вчителів, батьків та дітей [Електронний ресурс] // Режим доступу : http://www.learnenglishkids.britishcouncil.org
  5. Основи класного менеджменту[Електронний ресурс] // Режим доступу : http://www.pearsonlongman.com/young_learners/teachers/parents-help.html
  6. Розробки навчальних занять з англійської мови [Електронний ресурс] // Режим доступу : http://www.macmillan.com.

11. Постанова КМУ від 28.04.2009 №422 «Про затвердження Типового положення про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/422-2009-%D0%BF.

 

1

 

docx
Додано
8 червня 2020
Переглядів
2514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку