Конспект інтегрованого уроку математики у 2-му класі. Мета уроку: формування та вдосконалення вміння розв'язувати текстові задачі арифметичним способом.
Конспект інтегрованого уроку математики у 2-му класі
"Розв'язання текстових задач арифметичним способом"
Цілі: формування та вдосконалення вміння розв'язувати текстові задачі арифметичним способом.
Завдання:
1. Відпрацьовувати обчислювальні навички;
2. Розвивати розумові операції, пізнавальну активність учнів.
3.Формувати вміння застосовувати свої знання в незвичайній навчальній ситуації.
4. Сприяти розширенню кругозору.
5.Виховувати в дітей почуття дружби, взаємодопомоги.
Обладнання:
1. Презентація «Політ в космос»
2. Картки з текстом завдання.
Структура уроку
1) Організаційний момент.
2) Створення проблемної ситуації.
3) Усний рахунок.
4) Закріплення пройденого матеріалу.
5) Фізкультхвилинка.
6) Розв'язування задачі.
7) Підсумок уроку.
8) Домашнє завдання.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
- Діти! Чи готові ви до уроку? (Так!) Сьогодні урок у нас незвичайний. Ви всі любите подорожувати, тож ми вирушаємо в космічну подорож.
Наше заняття присвячене дню космонавтики. Що ви знаєте про цей день?
У 1960 році Юрій Гагарін почав готуватися до польоту в космос. Працював завзято, самозабутньо, з повною віддачею сил.
12 квітня 1961 року в момент старту, прозвучало його знамените «Поїхали»!
Слайд 1
2. Створення проблемної ситуації.
А зараз, щоб визначити тему і мету нашого уроку, ми повинні правильно прочитати числові вирази, знайти їх значення. Потім всі відповіді розподілити в порядку зростання. Тоді ми отримаємо ключове слово.
Слайд 2
Яке слово вийшло?
-Яка тема нашого уроку?
Слайд 3
3. Усний рахунок.
Слайд 4
Стартова підготовка
Над річкою летіли птиці: голуб, щука, 2 синиці, 2 стрижа і
5 вугрів. Скільки всіх разом птахів?
У книжці - розмальовці було 12 сузір'їв. 7 Оленка розфарбувала.
Скільки залишилося розфарбувати ще?
Слайд 5
З тарілки, в якій було 5 яєць, 5 хлопчиків взяли по одному яйцю, і все ж в тарілці залишилося одне яйце. Яким чином?
У бабусі Даші внучка Маша, кіт Пушок і собака Дружок. Скільки всього онуків у бабусі.
Слайд 6
Ми продовжуємо нашу подорож. 108 хвилин тривав перший політ в космос.
Ви бачите перший космічний корабель «Восток»
4.Закреплення пройденого матеріалу
Слайд 7
. Метеоритний дощ.
Діти, на шляху нашої ракети космічні тіла, щоб вони не зіткнулися з нашою ракетою і не пошкодили її, ми повинні правильно їх назвати.
- Молодці ми успішно подолали зону метеоритного дощу. Наша ракета доставила нас в галактику задач.
Слайд № 8
Ми знаходимося на станції «Вирішайка». Нам потрібно розв'язати задачу, яку бачите на екрані.
- Читаємо. Записуємо короткий запис.
-Можем ми відразу відповісти на питання завдання? Чому?
- Що знайдемо першою дією
Слайд 9
Станція «Вигадайка»
За схемою складіть і розв'яжіть задачу
Слайд 10
Самостійна робота.
Діти, до нас надійшли 2 телеграми з планети Земля. Тут задачі. Давайте їх розв'яжемо.
1 телеграма.
На борту пасажирського літака було 56 пасажирів. Серед них 30 чоловіків, а решта - жінки. Скільки жінок було на борту літака?
2 телеграма.
На борту пасажирського літака було 56 пасажирів. Серед них 30 чоловіків, жінок 20, а решта - діти. Скільки дітей було на борту літака?
5. Фізкультхвилинка
6. Завдання на знаходження довжини ламаної.
-Перед вами малюнки з різними сузір'ями. Зірки з'єднані між собою і складають ламані. Ваша задача знайти довжину цих ламаних.
Слайд 11
Знайдіть вираз, який є розв'язком останньої задачі
(18 + 12) -20
(18 + 12) +20
(18-12) +20
7. Підсумок уроку
З польоту повернулися
Ми на землю приземлилися.
Чого навчилися?