Розв'язання задач на периметр і площу. Розробка уроку.

Про матеріал

Вашій увазі пропонується урок з математики для 5 класу. На уроці застосовуються інтерактивні технології кооперативного навчання. На уроці учні мають можливість розвивати логічне мислення, виконуючи творче завдання.

Перегляд файлу

5 клас

Тема уроку: Розвязання задач на периметр і площу прямокутника, квадрата, трикутника.

Мета уроку: відпрацьовування знань, вмінь та навичок по засвоєнню формул для обчислення площ прямокутника, квадрата, трикутників різних видів, розвиток самостійності в роботі, уважності, логічного мислення, вміння швидко орієнтуватися і знаходити зручне рішення задачі, розвиток критичного мислення, вмінь оцінювати творчі роботи своїх товаришів.

Тип уроку: урок закріплення знань і вмінь.

Обладнання: плакати з різними фігурами для обчислення площі, дидактичний матеріал, підручник, фігури, які були створені самими учнями на попередньому уроці для обчислення площі.

Хід уроку:

1. Організаційний момент. Повідомлення учням теми уроку.    Установка на успіх в роботі на уроці.

2. Робота усно з презентацією на обчислення площ фігур.

3. Перевірка домашнього завдання.

Домашнє завдання на перерві перевіряють консультанти,закріплені за кожним рядком.

4. Актуалізація опорних знань.

 Розвязання задач по групах. Три ряди обєднуються у три групи (третя група найсильніша). За правильно виконане завдання кожен учень отримує 4 бала, які застосовуються в подальшій роботі.

Необхідно знайти площу замальованої фігури.

 

1)

S = 40 + 6 + 4 – 6 = 44 (кв. од.)

2)

S = 21 + 70 + 28 – 25 = 94 (кв. од.)

3)

S = 33 + 35 + 21 + 6 + 10 – 16 = 89 (кв. од.)

Після розвязання колективне коментування рішень, хто встигне розвязати раніше, отримує додаткову картку.

5. Розвязання геометричних завдань колективно з поясненням з міст.

1) Задача.

 Ширина прямокутника дорівнює 32см, що в 4 рази більше довжини прямокутника. Периметр квадрату числено дорівнює площі прямокутника. Знайти сторону квадрату.

2) Задача.

Довжина прямокутника на 14см більше ширини прямокутника. Периметр прямокутника дорівнює периметру деякого квадрату із стороною 26см. Знайти сторони прямокутника. (19, 23)

3) Задача.

Ширина прямокутника в 7 разів менше довжини прямокутника. Знайти площу прямокутника, якщо периметр його дорівнює 192см. (12, 84, 1008)

6. Домашнє завдання.

За підручником п. 20, за дидактичним матеріалом повторити правила, за дидактичним матеріалом №206 (вказати на зручність лічби), №205; №198. Розібрати домашнє завдання. Принести на урок коробець з сірників, обклеївши однакові площини кольоровим папером.

7. Виконання самостійної роботи на два варіанта (10 хвилин).

1) Дітям пропонуються творчі роботи фігур, які вони робили самі на попередньому уроці, необхідно обчислити площу заданої фігури.

2) Завдання на одиниці виміру і задачі, повязані з площею і периметром за підручником №600, №603 -  перший варіант, №601, №604 – другий варіант.

3) Виконання творчого завдання командами. Створити фігуру, площу якої необхідно знайти. Обчислити її площу. Запропонувати це завдання для виконання іншим групам, яким необхідно обчислити площу фігури. Після виконання результати груп порівнюються з результатами авторів. За створення завдання (4 бали) і виконання завдання команд (4 бали) учні отримують бали, які додаються до отриманих раніше балів за обчислення площ зображених фігур. Самостійна робота оцінюється окремо. За урок учні можуть отримати дві оцінки: за роботу в команді і за самостійну роботу.

8. Підсумок уроку. Рефлексія. Виступи дітей, встановлення основних моментів уроку, що нового дізналися діти з уроку, чи досягли своєї мети.

 

 

docx
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
5170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку