Презентація "Розвиток психічних процесів у дітей під час вивчення математики"

Про матеріал

Пропоную презентацію "Розвиток психічних процесів у дітей під час вивчення математики". Тут надано рекомендації, як залучити молодших школярів до активної пізнавальної діяльності, спрямованої на засвоєння математичних знань, як сформувати у дітей вміння обгрунтовувати свої дії та критично оцінювати їх. Це корисна інформація для вчителів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток психічних процесів у дітей під час вивчення математики Підготував вчитель початкових класів ЗНВК №42 Косса Інна Володимирівна

Номер слайду 2

В. Сухомлинський. Маленька зернина, посіяна в людські душі в роки дитинства, стає в зрілі роки могутнім деревом. Усе залежить від того, яку зернину ми посіємо і в який грунт…

Номер слайду 3

Математику тому вивчати слід, що вона розум до ладу приводить. М. Ломоносов

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Розвиток пізнавальних здібностей і логічного мислення молодших школярівпам’ять уявамисленнясприймання

Номер слайду 6

Нестандартні завданнятворчі завданняігрові вправилічилкивіршовані задачіматематичні загадки“цікаві квадрати”ребуси. Вправи на розвиток математичних здібностейлогічного змістуз елементами дослідженняна кмітливістькомбінаторні

Номер слайду 7

Завдання логічного змісту. У двох хлопчиків є поштові листівки. Коли б перший подарував другому одну листівку, то у другого їх стало б у 2 рази більше, ніж у першого. А коли б другий подарував першому одну листівку, то листівок стало б порівну. Скільки листівок у кожного хлопчика? (5, 7)

Номер слайду 8

Завдання з елементами дослідження. Скільки точок потрібно розмістити на відрізку, щоб поділити його на дві частини? Три? Чотири?Від шматка дроту завдовжки 19м щодня відрізають по 1м. На який день буде зроблено останній надріз? (на 18-й)

Номер слайду 9

Задача на кмітливість. Три хлопчики і чотири дівчинки вирішили піти в кіно. Але квитків на всіх не вистачило. Тому Сергію, Юлі та Марті довелося повернутися додому. Скільки дівчаток і скільки хлопчиків змогли подивитися фільм? (2 дівчаток і 2 хлопчиків)Скількома способами можна одягти ляльку, якщо в неї є 3 платтячка й 2 капелюшки?комбінаторна задача

Номер слайду 10

Що дорожче – кілограм монет по одній копійці чи півкілограма монет по дві копійки?В садок вийшли я і тато. Снігом щепи обгортати,Ми по десять обгорнули. Скільки щеп в городі було? (10 (1+1))Задача-жарт. Задача-лічилка

Номер слайду 11

Активне використання розумової діяльності у процесі засвоєння математичних знань дає змогу: Залучити молодших школярів до активної пізнавальної діяльності, спрямованої на засвоєння математичних знань;Сформувати у дітей уміння обгрунтовувати свої дії та критично оцінювати їх;Підвищити якість засвоєння елементарних математичних понять;Забезпечити зв’язок між початковою і середньою ланками навчання через підготовку дітей до активної розумової діяльності.

Номер слайду 12

Творчість – це могутній засіб розумового розвитку людини, перед якою розкривається світ. В. Сухомлинський

Номер слайду 13

Щиро дякую за увагу!Щиро дякую за увагу!

pptx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку