Презентації до уроків математики зацікавлюють учнів у вивченні та засвоєнні нового матеріалу, стимулюють до роботи всіх учнів класу, вносять різноманітність у роботу на уроці.
Розв’язання задач на пропорційне ділення №1 (1), стор.16 Розв’язання: 1) 8+6=14 (год) – працювали разом 2) 504:14=36 (кр) - кожний за 1 годину 3) 36*8=288 (кр) – перший кондитер за 8 годин 4)36*6=216 (кр) – другий кондитер за 6 годин Відповідь: Перший випік 288 круасанів, другий-216 круасанів. За одну годину Час (год) Загальна кількість І ?,однаково 8 ? 504 ІІ 6 ?
Номер слайду 5
Розв’язання задач на пропорційне ділення №1 (2), стор.16 Розв’язання: 1) 8+6=14 (хв) – були в дорозі разом 2) 504:14=36 (м/хв) - швидкість 3) 36*8=288 (хв) – подолав Назар 4)36*6=216 (хв) – подолала Яна Відповідь: Подолав Назар 288 м, подолала Яна 216 м. Швидкість Час Загальна відстань І ?,однаково 8 ? 504 ІІ 6 ?
Номер слайду 6
Розв’язання задач на пропорційне ділення №1 (3), стор.16 Розв’язання: 288+216=504 (кр) –спекли разом 504:63=8 (год) – кожен кондитер 288:8=36 (кр) – випік перший кондитер 216:8=27 (кр) – випік другий кондитер Відповідь: Перший випік 36 круасанів за 1 годину, другий-27 круасанів за 1 годину. За одну годину Час (год) Загальна кількість І ? 288
ІІ ? 216 однаковий
Номер слайду 7
Розв’язання задач на пропорційне ділення №1 (4), стор.16 Розв’язання: 288+216=504 (м) – відстань між ними 504:63=8 (хв) – були в дорозі 288:8=36 (м/хв) – швидкість Назара 216:8=27 (м/хв) – швидкість Яни Відповідь: швидкість Назара 36 м/хв, швидкість Яни -27 м/хв. Швидкість Час Загальна відстань І ? 288
ІІ ? 216 однаковий