Розв’язування вправ і задач з дробовими числами.

Про матеріал
Конспект уроку "Розв’язування вправ і задач з дробовими числами". Відповідає навчальній програмі з математики для 6 класу та підручнику математика: підруч. для 6 класу ЗЗСО. (У 2 частинах). Ч. 1/ О.С.Істер, - Київ: Генеза, 2023.
Перегляд файлу

Урок № 7.  Розв’язування вправ і задач з дробовими числами.

Мета: повторити і узагальнити знання про звичайні і десяткові дроби; закріпити вміння виконувати вправи і задачі з дробами на практиці; сприяти формуванню пізнавального інтересу; формувати вміння правильно і чітко висловлювати влас­ні думки, формулювати математичні твердження; виховувати дисциплінованість, позитивне ставлення до знань.

 Очікувані результати: учні вміють виконувати всі арифметичні дії з дробами.

Тип уроку: повторення навчального матеріалу, формування вмінь.

Обладнання:  мультимедійний комплект.

Хід уроку

  1. ОК (Організація класу)
    Демонстрація навчальної презентації.

Слайд 2. Емоційне налаштування.

Учитель посміхається,

Урок наш починається.

Сіли, діти, всі рівненько,

Усміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли,

Працювати почали.

  1. МНД (Мотивація навчальної діяльності)

Перевірка домашнього завдання

  1. АОЗ(Актуалізація опорних знань)

Слайд 3-4. Повідомлення теми уроку та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Мета уроку:

повторити і узагальнити знання про звичайні і десяткові дроби; закріпити вміння виконувати вправи і задачі з дробами на практиці.

  1. ВНМ (повторення навчального матеріалу)

Слайд 5. Повторення навчального матеріалу теми. Математична розминка.

Математична розминка

1. Укажи дріб, що більший за дріб — .

А)    Б)   В) ;    Г) .

2. Знайди периметр прямокутника зі сторонами 6,3 см і 2 см.

А)  8,3 см ; Б) 12,6 см;  В) 16,6 см; Г) 15,6 см.

3. Запиши у вигляді десяткового дробу 5

 А) 9,05;  Б) 5,09; В) 5,9; Г) 5, 009.

Слайд 6-7. Рухлива гра. Фізкультхвилинка.

Фізкультвправи – у пошані,

Їх ми дуже любимо,

За хвилину відпочинем

І знання черпати будемо.

Руки вгору, руки вниз.

Сядь, устань і повернись.

Руки в боки й нахились

Вправо, вліво і вклонись.

Ноги трішки ти зігни

Й навприсядки походи.

Потім млин зроби руками.

Хай цей день щасливим стане

Класна робота

Слайд 8. Формування вмінь. Усне завдання.

 (Усно.) Обчисли:

  1.      4 + 5,3;  2) 1,2 + 5,3;    3)1,8 + 4,5;  4)  14,1 + 6,2;

Слайд 9-14. Робота з підручником. виконання завдання 1-3 рівня: № 62, 64, 66, 72, 78, 79.

Завдання № 62.
Запиши в порядку зростання числа 8,09 (Г), 8,7 (Д), 7,2 (У), 8,19 (Р), 8,01 (Ж), 8,1 (О), 8,23(О) та прочитаєш назву обласного центру України.     (УЖГОРОД)

Завдання №64.
Розв’яжи рівняння:

1) 1,2х = 6,42;      2) х : 0,02 = 8,97;     3) 5х - 2х = 13,5.

 

 

Завдання № 66.
Знайди середнє арифметичне чисел:

1) 12 і 7;                    2) 24; 29; 31 і 14;         3) 17,2; 19,3; 18,4; 9,5 і 2,7.

 

 

 

Завдання № 72.
Обчисли зручним способом:

  1.      3,72 + 2,97 + 1,03 + 1,28;
  2.      (12,548 + 4,242) - 2,548;
  3.      9,113 - (2,113 + 4,8);

Завдання № 78.
Автомобіль, швидкість якого 67,5 км/год, долає деяку відстань за 11 год. За скільки годин він подолав би цю відстань, якби збільшив швидкість на 15 км/год?

 

 

Завдання № 79.
Пішохід пройшов 7,2 км зі швидкістю 4,5 км/год, а потім 8,4 км зі швидкістю 3,5 км/год. Знайди середню швидкість пішохода на всьому шляху.

 

 

Слайд 15. Гімнастика для очей.

  1. ЗВ (закріплення вивченого)

Слайд 16. Завдання 1. Округли числа:

1) 8,125; 7,25; 4,02; 8,05 до десятих;

2) 7,275; 0,417; 11,211; 9,081 до сотих;

3) 1,7129; 13,0012; 0,0102 до тисячних;

4) 7,23; 19,5; 0,945; 5,002 до одиниць;

5) 167,23; 2823,11 до десятків.

Слайд 17. Завдання 2.  Обчисліть зручним способом.

1) 12,5 ∙ 1,9 ∙ 0,08;

2) 9,7 ∙ 7,4 + 9,7 ∙ 1,6;

3) 4,42 ∙ 5,7 - 2,7 ∙ 4,42.

Слайд 18. Завдання 3. Розв’яжи рівняння:

6,72 - (х - 4,8) = 5,137.

Слайд 19. Індивідуальна робота.

Запиши три десяткових дроби, кожний з яких:

1) більший за 4,7 і менший від 4,8;

2) менший від 0,23 і більший за 0,21.

Слайд 20. Завдання для найдопитливіших.

Для яких значень b:

обидва дроби b/9 і 12/b будуть неправильні;

дріб 12/(

docx
Додав(-ла)
Ковальчук Інна
Додано
23 березня
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку