Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами

Про матеріал
узагальнити і систематизувати знання учнів із теми; формувати уміння застосовувати набуті знання до розв’язування задач; - формувати національну свідомість, любов до рідного краю, духовної спадщини українського народу; - розвивати логічне, аналітичне мислення, увагу, пам’ять,навички самостійної роботи, акуратність, інтерес до математики;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами. Сім чудес Рівненщини

Номер слайду 2

Задачі уроку:повторити теоретичний матеріал по темі;вдосконалити вміння та навички обчислення і перетворення виразів, що містять раціональні числа;узагальнити застосування правил додавання, віднімання, множення, ділення та властивостей множення для обчислення значень виразів, їх спрощення, розв’язування рівнянь;розвивати пізнавальну компетентність, логічне мислення, творчі здібності, вміння аналізувати і знаходити раціональні способи розв’язування вправ;виховувати самостійність, наполегливість, культуру математичного мовлення, взаємоповагу, взаємодопомогу, почуття відповідальності, культуру спілкування та діалогу.

Номер слайду 3

Епіграф “Предмет математики настільки серйозний, що не варто пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим”. Б. Паскаль

Номер слайду 4

Виконання тестових завдань за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/di- z-racionalnimi-chislami-1300062

Номер слайду 5

Вузькоколійна залізниця «Антонівка-Зарічне»

Номер слайду 6

Зупинка Тараканівський форт. Робота в парах. Розв'язати рівняння-4,5-5х=9;|х|+7=4.

Номер слайду 7

Тараканівський форт

Номер слайду 8

Зупинка Історико-культурний комплекс міста Острог. Колективна робота. Знайти значення виразу:(-34,6 – 23,4) : (-5,8) – 10;

Номер слайду 9

Історико-культурний комплексміста Острог

Номер слайду 10

Зупинка Заповідник «Поле Берестецької битви»Робота в парах. Обчислити:2,1*(-4)-7,8:(-6)=-16,4*0,8+5,8*(-1,9)=

Номер слайду 11

Заповідник «Поле Берестецької битви»

Номер слайду 12

Зупинка Свято-Троїцький жіночий монастир. Вправа «Хто швидше???» Що більше: сума чисел 0,5 і -3,2 чи їх добуток? На скільки?

Номер слайду 13

Свято-Троїцький жіночий монастир

Номер слайду 14

Зупинка Замок князів Любомирських Самостійна робота. Обчисли, потім заповни таблички відповідними буквами та прочитай ім’я та прізвище видатного українського письменника:1) -4,5 + (-2,7) = Р; 2) -2,7 + 3,8= В;3) -5,2 – 4,7 = І;4) 5,2 – (-2,5) = О;5) -1,2 ∙ 4,5 = А; 6) -1,8 ∙ (-5,5) = К;7) -8,1 : (-1,8) = Н; 8) 8,5 : (-2,5) = Ф.

Номер слайду 15

Замок князів Любомирських

Номер слайду 16

Зупинка Свято - Троїцький чоловічий монастир Виконання інтерактивної вправи «Знайди пару» https://learningapps.org/view23851822

Номер слайду 17

Свято - Троїцький чоловічий монастир

Номер слайду 18

Рефлексія«П‘ ять пальців»

pptx
Додано
15 березня 2022
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку