МЕТА: узагальнити та систематизувати знання з теми «Квадратні нерівності та їх системи»; повторити методи розв'язання квадратних нерівностей та систем рівнянь другого степеня; формувати вміння самостійно мислити; формувати пізнавальний інтерес, культуру мислення, мовлення; сприяти самовихованню відповідальності, дисципліновасті;
Усна розминка 1. Які нерівності називаємо квадратними? 2. Який зміст має зауваження а ≠ 0? 3. Що є графіком квадратичної функції? 4. Як визначити напрям гілок параболи? 5. Записати формули дискримінанта та коренів квадратного рівняння. 6. Назвіть формули для обчислення вершин параболи 7. Як знайти точки перетину параболи з осями координат 8. Назвіть область визначення функції (а>0) 9. Назвіть область визначення функції (а<0) 10.Назвіть проміжки зростання та спадання функцій (а>0) 11. Назвіть проміжки зростання та спадання функцій (а<0) 12. Що таке нулі функції? 13. Що означає розв’язати систему рівнянь? 14.Що таке математична модель? 15.Якими способами ми розв’язуємо системи рівнянь?
Задача практичного змісту Сучасний м'яч виготовляють зі шкіряних шестикутників і п'ятикутників, які сполучають між собою для надання м'ячу круглої форми. Кількість цих шестикутників і п'ятикутників дорівнює 32, різниця чисел, обернених до кількості п'ятикутників і шестикутників, — 1/30 . Знайдіть кількість п'ятикутників і шестикутників, з яких виготовляють футбольний м'яч.