Урок №_____ Математика 5 клас Дата_____
Розв’язування задач і вправ на обчислення периметру прямокутника та квадрата.
Мета:
Навчальна:
Формувати уміння застосувати вивчені властивості прямокутника та квадрата до розв’язування задач.
Домогтися засвоєння формул для обчислення периметра прямокутника та квадрата.
Розвивальна:
Розвивати пізнавальний інтерес до геометрії;
вміння використовувати власний досвід;
вміння організовувати навчальну працю;
формувати логічне, абстрактне, системне мислення.
Виховна:
Сприяти підтримці на високому рівні загальної працездатності до навчання;
виховувати волю і наполегливість в учнів для досягнення кінцевих результатів;
виховувати спостережливість, кмітливість.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь, навичок.
Ключові компетентності :
Очікувані результати:
Хід уроку
І. Організаційний момент
Подивіться один на одного і подаруйте посмішку, побажайте успіхів у навчанні.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація знань учнів
Фронтальне опитування:
IV. Мотивація навчальної діяльності.
Вдома вам потрібно кругом клумби прямокутної форми розміром 4м х 6 м посадити декоративні дерева. Відстань між деревами 2 м. Які знання нам потрібно використати, щоб полічити, скільки штук дерев потрібно купити?
Де ми ще можемо застосувати свої знання, отримані на сьогоднішньому уроці?
V. Оголошення теми і мети уроку.
VI. Розв’язування задач.
Практична робота.
Робота з підручником.
Завдання для учнів, які мають підвищений інтерес до вивчення математики.
VII. Підсумок уроку. Оцінювання учнів.
Рефлексія.
Я добре навчився …
Було важко…
Сьогодні я дізнався…
У мене вийшло…
Тепер я можу…
«Сходинки знань»
|
|
Д
|
Високий рівень |
|
|
Достатній рівень |
самостійно виконую всі завдання |
|
Середній рівень |
знаю правила |
надаю допомогу іншим |
Початковий рівень |
знаю правила |
застосовуюю до розв’язування задач |
|
багато помилок |
припускаюсь помилок |
у складних завданнях припускаюсь помилок |
|
потребую допомоги |
потребую допомоги |
намагаюся самостійно впоратись |
|
VIII. Домашнє завдання.
1