Тема: Розв’язування задач на рух. Складені рівняння.
Мета: Удосконалювати навички роботи з текстовими задачами на рух, знання формул, вмінь розв’язувати складені рівняння. Продовжувати на основі дослідження графічних моделей руху, на числовому промені, виявляти залежності між величинами, які характеризують рух тіл – швидкістю, часом і відстанню.
Розвивати математичне мовлення, логічне мислення, пам'ять, обчислювальні навички.
Виховувати любов до вивчення математики.
Обладнання: робочий зошит, підручник, презентація.
Девіз уроку:
“Математику вже тому вчити треба,
Що вона розум у порядок приводить”
М.В.Ломоносов
або
“Недостатньо лише зрозуміти задачу, необхідно бажання вирішити її. Без сильного бажання розв'язати важку задачу неможливо, але при наявності такого можливо. Де є бажання, знайдеться шлях!”.
Д. Пойа
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
96, 10, 18, 19.
Пропишіть число 10, в рядок, пропускаючи одну клітинку.
а) Лижники йшли 5годин зі швидкістю 15 км/год. Скільки кілометрів вони пройшли? (15 ∙ 5= 75 км/год)
б) Черепаха за 10 хв проповзла 40 м. З якою швидкістю повзла черепаха? (40 : 10 = 4м/хв)
в) Голуб летить зі швидкістю 50 км/год. За який час він пролетить 300 км? ( 300 : 50 = 6 год)
Фізкультхвилинка
ІV. Узагальнення і систематизація вивченого.
Відповідь: за2 години.
Відповідь : на 1 км/год .
96 см
60 см
с.61 № 10
а) (450 : х + 50) : 70 = 2 б) (14 – у ) ∙ 4 – 9 = 19
х = 5 у = 7
V. Підсумок уроку.
1. Бесіда
- Про що говорили сьогодні на уроці?
- Які види роботи виконували?
- Давайте згадаємо формули, які ми використовуємо в задачах на рух?
- Який вид роботи сподобався найбільше?
2. Оцінювання дітей.
3. Домашнє завдання.
с. 60 № 4 (б)