Розв'язування задач на знаходження площі трикутника

Про матеріал
Мета уроку: формувати уміння застосовувати формули для знаходження площі трикутника до розв’язування задач, розвивати логічне мислення, формувати навички усного розв’язування задач, порівняння і аналізу, розвивати комунікативні навички, виховувати пізнавальну активність, почуття відповідальності. Тип уроку: удосконалення знань, умінь та навичок. Обладнання та наочність: роздавальний матеріал для учнів, презентація.
Перегляд файлу

 

IІІ Мотивація вивченого. (1 хв.)

Предмети, які нас оточують мають форму геометричних фігур. Вікна, двері наших будинків мають форму прямокутників. Щоб споруди були стійкими і міцними, окремим їх деталям надають форму трикутника. Чому саме трикутника? Ще наші предки помітили одну цікаву його властивість, яку назвали жорсткістю.

Трикутник найбільш жорстка фігура з усіх геометричних фігур. Елементи,  майже кожної будівельної конструкції виготовляють так, щоб вони мали якомога більше трикутників. Їх можна побачити у мостових формах, телевежах, кронштейнах. Отже, трикутник і його площа здавна займає в житті людини особливе місце.

V Удосконалення умінь та навичок. (15 хв.)

В сучасному житті потрібно бути компетентними у різних сферах: наприклад, порахувати кошторис для проведення ремонтних робіт в квартирі, розбити клумбу біля свого будинку тощо. Тому сьогодні ми розв’яжемо прикладні задачі з реального життя.

Задача 1

Директор школи Шомахова О.А. вирішила провести конкурс « Найкраща шкільна клумба». Учні 9-Б класу вирішили розбити клумбу, яка має форму рівностороннього трикутника. Висота трикутника дорівнює 3 метри. Яку площу займатиме клумба?

Розв’язання

АВС- рівносторонній, <А=< В=<С; <А=60°

sin<А=   AB=  

AB= 3: =3* = = 2

SABC  = =3√3

Відповідь: 3√3

 

Задача 2

Із дерев'яного бруска , що має поперечний переріз у формі трикутника зі сторонами 13 дм, 14 дм, 15 дм, потрібно витесати і обточити циліндричний вал з найбільшим діаметром. Обчислити діаметр цього валу.

 

 

Розв’язання

р= = 21 дм

S= = = 3*7*2*2=84

r =   r= =4 дм

Відповідь: 4 дм

Задача 3

Відстань між смт Черкаський та смт Гвардійське 9 км, між с. Орлівщина та Черкаське 11 км, а між Орлівщиной та Гвардійським 16 км. На якій відстані від кожного селища треба поставити вишку мобільного зв'язку, щоб прийом сигналу був однаковий у всіх трьох селищах?
 

 

 

 

VI Підсумок уроку (10 хв.)

Повторимо формули, які закріпили на уроці.

 

Яке слово найчастіше зустрічалось на сьогоднішньому уроці? Кожна літера цього слова вам сьогодні бажає:

ПЛОЩА

П - позитивних емоцій 

Л - любові до математики

О - оптимізму

Щ - щоденних перемог

А - активності у вирішенні проблем

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
2411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку