Тема. Розв'язування задач за допомогою рівнянь
Мета: виробити вміння розв'язувати задачі на знаходження чисел за їх різницею; відпрацювати навички розв'язування лінійних рівнянь з однією змінною; вдосконалювати обчислювальні навички учнів.
Тип уроку: застосування вмінь і навичок.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Перевірка домашнього завдання
Один учень біля дошки, після розв'язування перевіряємо, аналізуємо.
Задача. До магазину завезли 425 кг картоплі, яку було продано за два дні, причому за перший день продали в 4 рази більше картоплі, ніж за другий. Скільки картоплі продали за другий день?
III. Відпрацювання знань та вмінь
Усні вправи
а) |
|
б) |
|
в) |
|
а |
|
|
|
0 |
4я |
|
|
|
IV. Вироблення вмінь
Основна дидактична мета уроку — вироблення вмінь розв'язувати задачі на знаходження чисел за їх різницею. Тому вчителю достатньо розв'язати одну з таких задач і показати на розв'язаному прикладі основні етапи розв'язування подібних задач.
Додаткові вправи (на повторення)
V. Підсумки уроку
Учень склав рівняння до задачі, що починалась словами: «В одному ящику з 4 рази більше яблук, ніж у другому...». Рівняння має такий вигляд:
4х – х = 18.
Сформулюйте умову задачі повністю та розв'яжіть її.
VI. Домашнє завдання
Додаткова вправа
Обчисліть значення виразу .