Розвага по валеології
ІІ молодша група
«Чарівні правила»
Діти в групі розглядають разом з вихователем ілюстрації до твору К. Чуковського «Мийдодір».
В групу залітає Сорока
Сорока: Стре – ке - ке, біда з біди
хтось страшний іде сюди,
неохайний, некультурний,
ще й боїться він води.
Як нам бути, що робити?
Треба нам його умити,
з спортом треба подружити.
Полечу я в дитсадок,
та й покличу всіх діток.
(Сорока вилітає)
Вихов: Дітки, чого це сорока – скрекотуха розкричалась? Кого вона побачила?Кого це треба помити?
(Заходить Гриць – брудний, нерозчесаний)
Вихов: Ой, Грицю, чому ти не вмитий, нерозчесаний?
Гриць: А навіщо? Все одно зі мною ніхто не грається і друзів у мене не має.
Вихов: Грицю, ми станемо тобі друзями і допоможемо твоїй біді. Вірно, діти? Давайте запросимо Гриця до групи.
(Всі заходять в групу)
Вихов: Як то любо,як то гарно,
як прийдуть в садочок діти,
всі причесані, умиті
і чистенько приодіті.
Глянеш, мило усміхнешся,
Серце радується в груди,
гарні діти, не ліниві,
видко – з них потіха буде.
Гриць: Я теж хочу бути таким, як ваші дітки.
Вихов: Для цього ти повинен уважно слухати, а малята навчать тебе правилам гігієни.
Дитина: Правило перше - ранкова зарядка.
Про це, ви діти, завжди пам’ятайте,
Вправи старанно робіть по порядку,
Стрибками та бігом день починається.
Вихов: А тепер всі по порядку
Стали дружно на зарядку:
Раз, два, три, чотири, п’ять
Будем яблучка зривать.
Раз – зірвали, два - поклали
Кошик яблук, кошик груш
А тепер усі зі мною
По кімнаті кроком руш.
(Діти виконують комплекс ранкової гімнастики)
Вихов: Так яке ж перше правило Грицю?
Гриць: Ранкова гімнастика.
Вихов: Гриць, а наші діти знають пісню, вона часом не про тебе?
Гриць: Я не знаю, а ну ж бо заспівайте
(пісня «Нечемний Гриць»)(Укр. дошкілля)
Дивуються люди- звідки в Гриця бруди.
Гриць погнівався з водою, митися не буде.
Дивуються люди- Гриць обдертий всюди.
Гриць по плоті вічно лазить,інший вже не буде.
Гриць: Ні, це не про мене, я не такий.
Я хочу бути чистий і охайний.
Вихов: Для цього є правило номер два
Рано в ранці не вагайся,
З милом чисто умивайся.
Витирайся рушничком
Будеш гарним малюком.
Вихов: Наші діти малюки
Миють руки залюбки,
Рукавички загортають,
Руки милом натирають,
Під водою довго миють,
Витиратися уміють.
Люблять воду всі малята,
Як маленькі каченята.
Дитина: Ти зрозумів як митися,
Як з милом подружитися,
Хоч воно і щупле очки,
Але потім гарні щочки.
Дитина: Пам`ятай про рушничок,
Це для нього тут гачок,
Рушник гарний та м`який,
Будеш з ним завжди сухий.
Гриць: Зараз і я спробую вмитися
І з милом подружитися,
(Гриць вмивається)
Вихов: Правило третє - вдягнутися вмій,
Щоб був красивий - ти це зрозумій.
Наші малята покажуть як треба вдягатися.
Вихов: (Показує ляльку)
В нас Катруся ще маленька, і сама вдягтись не може
Тож давайте ми швиденько разом допоможемо.
Дитина: І колготки одягнемо,
Ну а потім платтячко,
Стрічку в коси заплетемо - будеш гарна, лялечка.
Гриць: А я теж хочу бути таким охайним(заправляє одяг)
Вихов: Гребінець у на живе,
Ось поглянь лиш, друже,
Довгі зуби в нього є,
Він потрібен дуже.
По голівці він пливе,
Волосся вкладає,
У кого гребінка є- гарний вигляд має
Дитина: А у мене, а у мене
Є гребіночка зелена.
Я нікого не прошу, сам голівку розчішу.
(Діти розчісують один одного, Гриць дивиться на дітей і сам розчесується)
Залітає Сорока
Сорока: Стре – ке - ке, Стре – ке - ке,
Що я бачу, що таке?
Може брешуть мої очі, що ти став такий хороший?
Чи насправді Гриць такий:
Він охайний не брудний
І причесаний і вдітий,
Ви його навчили діти?
Зараз швидко полечу,
Всім новину розкажу
(Сорока вилітає)
Гриць: Чи насправді я став таким (заглядає в дзеркало)
Хай славиться мило пашисте,
Рушник хай прославиться чистий
Хвала порошкові зубному
І Гребінцеві густому.
(Після закінчення розваги діти разом з Грицем розглядають ілюстрації до «Мийдодіра», а потім ідуть в інші групи і там розповідають дітям про правила гігієни)